A Tesco Mobile és a blue mobile is kedvezményt ad a március 15-i hétvégére

A három legnagyobb mobilszolgáltató még a múlt héten jelentette be, hogy készek részben vagy egészben jóváírni a hóban rekedtek és a mentésben résztvevők mobiltelefon költségét. A két kisebb szolgáltató akkor még nem nyilatkozott, de a Tesco Mobile tegnap, a blue mobile pedig ma közölte, hogy ők is kedvezményt fognak biztosítani az érintettek számára.

A Tesco Mobile teljesen átvállalja a hóhelyzet miatt elakadt ügyfelei hívás- és sms költségeit az érintett 72 órás időszakból, a jóváírás igénylésére a 2013. március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Tesco Mobile ügyfeleknek van lehetősége. Az érintett ügyfelek a Tesco Mobile ügyfélszolgálatán, a 1215-ös telefonszámon jelezhetik igényüket – részletezve az elakadás időpontját és helyszínét – legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig. A  cég az adatok ellenőrzését követően április 15-ig tölti fel ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel. Az érintett Tesco Mobile ügyfelek a jóváírás pontos összegéről sms-ben kapnak tájékoztatást.

Az IT café kérdésére Kiszely László, a Tesco Mobile marketingigazgatója elmondta, hogy az adatok ellenőrzése során az ügyfél jóváírási igényének jogosságáról akarnak meggyőződni, azaz az igényléskor leadott hely- és időadatokat fogják összevetni a mobilhálózat cellainformációival. Mivel a Tesco Mobile a Vodafone infrastruktúráját használja, ezeket az adatokat a Vodafone-tól kell bekérnie.

A blue mobile ügyfelei tíz díjmentes percet kapnak, amit március 30. és április 1. között használhatnak majd fel bármely belföldi, mobil vagy vezetékes, normál díjas hívásra. Ezt a kedvezményt minden ügyfelüknek külön igénylés nélkül biztosítják.

Azóta történt

Előzmények