Nem bírta ki a WhatsApp: a Snapchat útjára lépett

Ahogy az Instagram és a Facebook, a WhatsApp is beállt a sorba a 24 óra után elpárolgó multimédiás tartalmakkal.

A WhatsApp is elindította a Snapchat által bevezetett, azóta az Instagram és a Facebook által is átvett funkciót, azaz a feltöltést követő huszonnégy órában látható kép-, videó-, illetve GIF megosztást. Az új belépő által ígért különlegesség a végponti titkosítás.

Érdekes módon a WhatsApp elsődleges célja nem az volt az indulásnál, hogy a felhasználók egymással cseveghessenek, az alkotók azzal a céllal hozták létre, hogy az emberek elmondhassák, mi újság velük. Csak később került be az instant üzenetküldés funkció, most pedig némileg lemaradva a versenytársakhoz képest, az elpárolgó állapotjelzéssel térnek vissza a gyökerekhez a fejlesztők.

Novemberben a bétatesztelők már találkozhattak a hétfő óta mindenki számára elérhető újítással, a legfrissebb kliensek mind a három fő mobilos platformon tartalmazzák a funkciót. A világszerte népszerű alkalmazás a végponti titkosítás mellett annak is köszönheti sikerét, hogy az asztali kliens mellett támogatja az Android, az iOS és a Windows Phone alapú eszközöket is.


(forrás: WhatsApp) [+]

Míg a Facebook Messenger és az Instagram egyaránt kiemelt helyen, a képek/beszélgetések feletti területen jeleníti meg a korlátozott ideig elérhető tartalmakat, ,a WhatsApp ennél jóval visszafogottabb megoldást választott, külön fülre helyezte a Status eseményeit.

A rendelkezésre álló adatok alapján havi szinten 1,2 milliárd ember használja a WhatsApp megoldását, ők 60 milliárd üzenetet küldenek naponta összesen, beleértve a 3,3 milliárd fotót és 760 millió videót is.

Azóta történt

Előzmények