Terjeszkedik a magyar fejlesztésű közösségi zenegép, a Noispot

130 millió forinttal szállt be az alapítók által „közösségi kocsmázásnak” (social pubbing) hívott szolgáltatást nyújtó Noispotba a BNV Equity kockázatitőke-társaság – jelentették be tegnap. A friss tőkét a termék fejlesztésére és a nemzetközi piaci megjelenés finanszírozására tervezik fordítani.

A Noispot egy olyan közösségi háttérzene-szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy egy okostelefonos app segítségével a szórakozóhelyek vendégei szavazhassanak: milyen zene szóljon. A megoldás profilt is készít a regisztrált felhasználók zenei ízléséről, és azt a felbukkanásukkor automatikusan hozzáadja az adott helyszín lejátszási listájához.

„A vendégek a mobiltelefon segítségével eldönthetik, milyen zenéket szeretnének hallgatni, milyen sorrendben. Eközben jobban, komfortosabban érzik magunkat, ami a szórakozóhelyek tulajdonosai számára sem utolsó szempont, hiszen az elégedettebb vendég általában többet is költ” – mondta Zsigó Dávid, a Noispot Kft. ügyvezető társalapítója. A tesztek azt mutatták, hogy tíz vendégből hét jobban emlékszik egy szórakozóhelyre, és gyakrabban tér oda vissza, ha ott a Noispot használatával beleszólhatott a zene kiválasztásába.

A több start-up versenyen is díjazott szolgáltatást idén tavasszal a Rézangyal Bisztróban próbálták ki, azóta több budapesti szórakozóhelyen is üzemel. A gyakorlatilag ugyanerre az ötletre épülő és szintén magyar fejlesztésű Mixgarral ellentétben a Noispot nem gondolkodik magánfelhasználókban: kifejezetten a szórakozóhelyeket, éttermeket célozza meg. Ugyancsak eltérés, hogy a használatához egy egyedi hardver, egy ún. Noispot-állomás telepítésére van szükség a közösségi zenehallgatás helyszínén.

Azóta történt

Előzmények