Előzetes hozzáféréssel csábítja az előfizetőket a Netflix

Előfizetők tízezreinek tennék lehetővé, hogy belenézzenek a hamarosan érkező, új tartalmakba.

A Netflix úgy döntött, hogy a jövő év elejétől előfizetők tízezrei számára teszi lehetővé világszinten, hogy előzetesen belenézzenek a hamarosan érkező, új tartalmakba.

Jelenleg 2000+ fős ez az előfizetői bázis a Wall Street Journal jelentése szerint, a Preview Club bő egy éve indult el. Lehetőséget ad arra, hogy a filmek és műsorok már a megjelenésük előtt megtekinthetőek és értékelhetőek legyenek.

A döntés nem meglepő, a Netflix ezzel a minőséget szeretné fokozni – ugyanis a befektetők és elemzők már nem az egyre növekvő előfizetői számokra és kínálatra kíváncsiak, hanem a nyereségre, mint azt a Netflix mellett a Warner Bros Discovery és a Disney is megtapasztalta.

Azóta történt

Előzmények