A Netflix vezetője szerint hiba volt tiltakozni a reklámok ellen

Reed Hastings, a Netflix társalapítója és egyben vezérigazgatója azt mondja: már bánja, hogy nem évekkel korábban léptek ebbe az irányba.

A Wall Street már nem az előfizetők számában méri a streamingszereplők sikerét, mostanra pedig az is kiderült, hogy a dömpingszerű tartalomgyártás hatalmas veszteségeket okoz a szereplőknek.

Míg a Disney és a Warner Bros Discovery elkaszált tartalmakkal és hatalmas költségcsökkentésekkel próbál a nyereség útjára térni, addig a Netflix a jelszómegosztás felszámolásával és a reklámos csomag sikerével törne előre.

Reed Hastings, a Netflix vezérigazgatója és társalapítója a New York Times DealBook summit alkalmából most pedig elmondta, hogy hibázott, amikor olyan sokáig ellenállt a reklámoknak (sokáig ugyanis épp azzal kampányolt a Netflix, hogy az egész élmény lényege a reklámmentesség).

Azóta kiderült, hogy a teljes tévéipar hirdetői piacára pályázik a Netflix. Most Hastings azt mondta, a Hulu bebizonyította, hogy a streamingszolgáltatások támogathatják a reklámpiacot és alacsonyabb árakat hozhatnak a fogyasztóknak. Konkrétan kijelentette, hogy már bánja azt, hogy nem néhány évvel korábban léptek ebbe az irányba.

Azóta történt

Előzmények