Hirdetés

Első gyertyáját fújja el a Google+

Hirdetés

Egy évvel ezelőtt indította útjára a Google saját fejlesztésű közösségi oldalát; a vállalat „Facebook-verőnek” kikiáltott megoldásának ereje egyelőre még szunnyadni látszik, a belé fektetett bizalom, idő és energia megtérülése a jelen helyzet szerint még várat magára. A Google azonban nem adja fel, a népszerűségének növelése érdekében sorra olyan új szolgáltatásokkal próbálja felturbózni az oldalt, mint például a közösségi, vagy azzá konvertált játékok, vagy az online műsorok készítését lehetővé tévő Hangouts on Air, ami a világ legtöbb országában és területén már elérhető, de nálunk még nem.

Hogy mi lesz az oldal sorsa, kérdéses, talán, ha kiadják, és egy szélesebb közönséghez is eljut majd a Google Glass, akkor esetleg többen fogják majd használni a fiatal szociális hálót – igaz, ez még minimum három-négy év, ez idő alatt még sok víz lefolyik a Dunán. A Google egyéb szolgáltatásainak összekapcsolása a közösségi rendszerrel egy valóban járható út lenne annak felfuttatására, feltéve, ha nem úgy járnak el, mint a Facebook, többek között a saját neves doménnel ellátott e-mail címek esetén.

Azóta történt