Az Adobe Analytics megnézte, hogy az Amazon Prime Day mekkora forgalmat generált az USA-ban az első napon. Arra jutottak, hogy a vásárlók 7,2 milliárd dollárt költöttek el online az első napon.
Hirdetés
A nagyobb kereskedők, mint a Walmart és a Target szintén akciókat és eseményeket hirdettek a hónapban, hogy nagy kedvezményekkel vegyék fel a versenyt az Amazon eseményével. Az elemzők szerint azonban egy évtizede kezdődött Prime Day piaci részesedést vett el a hónapban a riválisoktól.
Az iskolakezdési költekezés az elemzők szerint 210 százalékkal nőtt, a teljes online eladások 11,7 százalékkal. Tavaly egyébként a Prime Day két napja alatt 12,7 milliárd dollárt költöttek online az USA-ban a vásárlók, de idén korai akciókat is hirdettek.
Az átlagos költés 60,03 dollár volt, szemben a tavalyi 56,64 dollárral – ezt már a Numerator összegezte.