A régi csomagokat lezárják, de kötelező váltás nincs

A Telekom új mobilos portfóliójával kapcsolatban több kérdés felmerült bennünk és az olvasóinkban egyaránt. A vállalat sajtóosztálya hivatalosan is megerősítette, hogy azoknak, akiknek május elsejét követően jár la a hűségük, a moduláris csomagok közül történő választást javasolják majd. Kötelezően azonban nem változtatják meg a meglévő előfizetéseket, csak hűséget nem vállalhatnak ezekre az előfizetők. A kiegészítő opciók közül május elsejével lezárásra kerül a korlátlan böngészés és e-mail opció, a korlátlan közösségi oldalak opció, illetve a korlátlan navigáció opció.

A Telekom online rendszerében csak kétéves hűséggel lehet új díjcsomagra szerződni, az 1 éves, vagy hűségidő mentes előfizetésekhez személyesen valamelyik üzletbe kell befáradnia a vásárlóknak. Ezt a vállalat azzal indokolta, hogy kizárólag a kétéves hűség vállalása esetén jár havidíjkedvezmény vagy készülékkedvezmény, ezért javasolják inkább ennek választását. Várakozásaik szerint az ügyfeleik jellemzően ezt a verziót választják majd a kedvezmények miatt, az online felületen is csak ezeket tüntették fel.

Abban az esetben, ha egy ügyfélnek három vagy több előfizetés is szerepel a nevén és ezek a mobil előfizetések egy folyószámlán vannak, akkor ezek közül csak a legdrágábbra nem jár a húsz százalékos partnerkártya kedvezmény, a többire igen, maximum 9 előfizetésre.

Amiatt nem kell aggódni, hogy bármelyik lezárásra kerülő csomagból a hűségidő lejárta előtt váltani kényszerülne bárki, ugyanis mint a sajtóosztálytól megtudtam: "• A régi  havidíjas mobil díjcsomagok, mobilinternet csomagok, valamint forgalombővítő opciók lezárásra kerülnek, a csomagokra új szerződés kötése vagy ezen csomagokba történő váltás május 1-je után nem lehetséges, azonban az ezen csomagokban lévő előfizetők a csomagokat változatlan feltételek mellett vehetik igénybe a hűségidő végéig."

Hirdetés

Előzmények