15 dollárt ad a Google új ügyfelenként

Erősíteni szeretné pozícióját a webes üzleti alkalmazások piacán a Google, a Google Apps ajánlói programon keresztül az éves előfizetési díj (50 dollár) 30 százalékát, egyszeri 15 dollárt fizet a cég az első huszonöt, az ajánlási rendszeren keresztül történő új előfizetés után minden egyes önkéntes ügynökének.

Huszonöt sikeres ajánlás esetén hivatásos értékesítőnek tekint a tech óriás (persze csak ha akarjuk), innentől kezdve 10 dollárt kapunk minden évben, amikor a „beszervezett” befizeti az aktuális előfizetési díjat. A száznál is több előfizetést produkálók kiemelt viszonteladóvá válnak, ebben a csomagban már exkluzív továbbképzések is szerepelnek. Természetesen, mint a 25 tagnál többet beszervezőknél, itt is rendelkezésre áll egy felhasználói fiókkezelő konzol.

)

Ez túl szép, hogy igaz legyen, ugye? Igen. Az akcióban kizárólag amerikai és kanadai lakcímmel rendelkezők vehetnek részt. Potenciális ügyfelet pedig lehetne találni, a Google Apps for Business hivatalos előfizetői száma ugyan nem ismert, de valahol 5 millió körül lehetnek azok, akik havi- vagy éves díjat fizetnek a webes irodai csomagért. A legnagyobb rivális Office 365 megoldása 60 dollár egy évre, ebben az összegben természetesen nincs benne az asztali Office, csak a webes verzió.

Azóta történt

  • Vajon hogy turkál a levelekben a Google?

    Minden gmailes tudja, hogy az ingyenességnek ára van: a Google egy automata rendszerrel elemzi a leveleket, majd ez alapján (is) megpróbál célzott reklámokat megjeleníteni. Az úgynevezett Content Onebox működését azonban a vállalat továbbra is igyekszik titokban tartani.

  • Újabb jelentős árcsökkentés a Google háza táján

    Most a Cloud Platform árait csökkentették 35 és 85 százalék közötti mértékben. Már a Windows 2008 R2 is futtatható a felhőből.

  • Az Amazon máris követi a Google árait

    A felhőszolgáltatások lesznek olcsóbbak, 10 és 65 százalék között csökkennek majd. Ez már a 42. árcsökkentés az AWS életében.

  • Előfizetéses modell, a lassú kivéreztetés

    Mára a napnál is világosabb, hogy gyártói oldalon aki teheti, megpróbál átállni az egyszeri licencdíjas értékesítésről valamilyen előfizetéses modellre. A bevétel így sokkal kiszámíthatóbb, de felhasználóként nem árt odafigyelni, sok kicsi ugyanis itt is sokra megy.

Előzmények