- Windows 11
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Mozilla Firefox
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Milyen routert?
- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz dsandor #13007 üzenetére
Szia.
Általában az átvezetőnél szokott eltörni a kábel, azaz abban a gumi harmónikában.
Egy tűvel meg egy multiméterrel könnyen kiderítheted.Ha a kiegyenlítő tartályban benzin szag van az régen rossz.
Ha leveszed az olajbetöltő sapkát annak milyen a teteje, ha fehér habos trutyis akkor bizony hengerfejes a kocsiHa nem akkor meg kell nézni hol szivárog el a víz, vagy hogy füstöl-e fehéren.
20-30 kilométer alatt 1-2 dl víz az bazi sok. (inkább a hengerfejre gyanakszom, mint szivárgásra.)A másik egyszerűbb és a kisebbik hibát feltételező megoldás, ha ráparkolsz egy kartonra este, ha reggel nincs alatta semmilyen cseppenés folyás, akkor nagy valószínűséggel hengerfej. (ez a nagyobbik hiba)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
dsandor
csendes tag
válasz dsandor #13011 üzenetére
Sziasztok !
Visszautalok az 13007-es problémafelvetésemre is. Nos, egy régivágású szerelő elvégezte a javítást, persze teljesen át volt égve több helyen a hengerfej tömítés. A hengerfej síkjában több helyen bemaródás is volt, ezért azt síkba köszörültette. Mellékesen vezérműláncot is cserélt, meg még egyéb tömítéseket. Végül is jó lett, csendesebb hanggal. Elvileg a porlasztót csak levette és visszarakta (nem tudom a részleteket), azonban azóta nem működik az automata szívató, azaz hidegindításkor gáz nélkül szinte rögtön megáll. Amint kicsit is felmelegszik a motor, már van alapjárat. Visszavittem neki, kicserélt kisebb csöveket, repedés látszott, ellenőrizte a vákuum jelenlétét, ahol kellett, de nem sikerült megcsinálnia. Közben én is belenéztem, és azt láttam, hogy hideg motornál indítás után a levegőcsappantyú nincs bezárva. A lépcsőstárcsa körüli mozgatással sikerült kézzel bezárnom, így már hidegen is járt, ahogy szokott, olyan 1200-as fordulattal. Ahogy melegedett a hűtővíz, úgy a szívatóház mechanikája szép lassan kinyitotta a csappantyút, aztán már rendben is volt minden. Viszont kihűlt motornál ugyanúgy nem zárt le. Most nyáridőben ez nem olyan nagy gond, de télen már biztos, hogy rengeteg indítást és túlfogyasztást fog okozni ez az állapot.
Én annyira nem szeretném bolygatni a szerkezetet, ezért azt szeretném kérdezni, hogy Egerben és környékén tudtok-e olyan szerelőt, aki biztosan ért még a porlasztókhoz ? Ha nem lenne, akkor örülnék néhány ötletnek is. Köszönöm ! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz dsandor #13060 üzenetére
Hideg motornnál kérj meg valakit, hogy tövig nyomja le a gázt, majd engedje vissza.(motort áll) Ekkor érdemes megnézni, hogy bezáródik-e a csappantyú. Ha nem záródik, meg kell keresni az okát. Valószínüleg rugó törás, vagy rossz beállítás. Azt gondolom tudod, hogy kell aktiválni az automata szivatót.
-
goldblum
csendes tag
válasz dsandor #13060 üzenetére
Ha a karbit úgy szedte ki, hogy lekötötte az automata szivatót és nem a vízcsöveket vette le, az is előfordulhat, hogy összeszereléskor a szivatóházban lévő, hőre táguló spirálba nem a megfelelő helyen akadt meg a szivatószelep mozgatópöcke. Ha szétszeded az oldalán lévő három csavarral és belenézel, érteni fogod, mert lehet, hogy leírva így kicsit kínai.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz dsandor #13212 üzenetére
Nekem sem működött rendesen. Valahol kb. 3 évvel ezelőtt Mágus leírta, hogy hogy kell beállítani, én akkor bejátszottam, elsőre nem, csak sokadjára sikerült. (Ha hidegen volt alapjárat melegen nem...), de most tökéletes. Ha jól emlékszem: benzin-levegő arány csavar (nálam 3-ra kiteker, előtte 4,5 volt). Majd szivatós alapjárat belő (nálam a könyv szerinti 2200; nagyon gyorsan zár, nem igazán fogyaszt többet), majd melegen az alapjárat. Hidegen elölről. Azt hittem szar a bimetálom, de így jó lett.
-
dsandor
csendes tag
válasz dsandor #13209 üzenetére
Sziasztok !
Még mindig a szívató probléma. A 13209-es hozzászólásomban vannak a részletek. Sok vizsgálódás után arra juottam, hogy lehetséges, hogy a bimetállal van valami gond, ezért itt egy fotó róla hideg állapotban:
A piros pöttyig tágul ki a mozgató hurok melegen, és a zöldnél kellene lennie, hogy rendesen bezáródjon a csappantyúszelep. De nekem ott áll a hurok, ahogy a képen látszik, kb 12 C-fokon. Nem tudom, hogy egy jól működő szerkezetnél, hol kellene állnia. A házon tudtam annyit forgatni a felerősítéssel, hogy egy kicsit jobban zár a szelep, de nem lehet tovább forgatni, mert nem engedi a hűtővízcső, és amúgy se az lehetne a megoldás, mert elég sokat kellene így fordítani rajta.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz dsandor #13417 üzenetére
Szia!
Én is részben ebben a témában vagyok benne. Nálam viszonylag jól működik az automata szívató, de próbáltam már rajta finomítani. Nálam a spirál füle ilyen időben a zöld irányba odébb van. Kb a felette lévő rögzítő csavar ablakának a "szára" alá esik.
Én azzal kísérleteztem, hogy próbáltam csökkenteni a szívatást. Viszont már nem tudtam tovább fordítani a házat a piros irányba, mert felütköztek a rögzítőcsavarok. Ezért magát a spirált tekertem kb oda, ahol Neked most áll. Itt már nekem hidegen fulladt, bár csak terhelésre, alapjárat még volt.A termoszelepnek nálam megvan a rendes kb 2,5 Ohmos ellenállása
-
bringasisti
Topikgazda
válasz dsandor #13431 üzenetére
A piros rövid dob az mozgatja azt a rudazatot ami végén a hosszú nyíl határozza meg mennyire nyithat a szívató, de ez majd csak -20 foknál érdekel minket. A bimetál nyitja a szívatót és zárja. Nekem itt áll délben a ni metál. A kék adja a lehetőséget a második toroknak hogy nyisson ha nyomod a gázt és megfelelő a csívócső vákuum. Szintén most nem érdekes[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz dsandor #15259 üzenetére
A bendix tekercs az öninditó oldalán két tekercsből áll. Ha a vastag kábelről a bendix betápra adsz áramot megkerülve a gyújtás kapcsolót ( kiszűrve egy hiba forrást) akkor a két tekercs amit kívülről egynek látsz behúzza a vándorvasmagot és az öninditó forogni kezd. Azért van két tekercs mert az egyik a motor állórész, forgórész bronz kefe test áramkör aminek a lényege hogy megrántja a másik tekercs segítségével a vándorvasmagot de a kapcsolása miatt mikor már helyére húzta a rendszert akkor a tekercs másik pólusa is + pólusú lesz ezért már mivel nincs rá szükség nem folyik át áram rajta nem terheli az aksit ugyanis a párhuzamos kis teljesítményű tekercs ami a készülék házára van testelve az bent tartja a vasmagot vagyis a helyén marad a fogaskerék
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz dsandor #15268 üzenetére
Ha ráadásul gyengén forgat a motor mintha harmatos lenne az aksi akkor szerintem ott a gond hogy a bronz kefe rövid, az oldalán lévő kábel felakad a fészekbe és ívet húz az áram mert nincs rendes kontaktus a kefe és a forgórész között[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-