- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- DIGI internet
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
frescho
addikt
válasz zjtuning #1465 üzenetére
Nem egeszen. A hengerfej stimmel, de csak 72-es hengerekhez valo elosztasu. A szivocsonk egy karbis (allo weber) a kipuffra meg a Coupe dob megy fel. De mind a ket csonk erosen gyarinak tunik.
Egyelore az alkatreszeket szedem ossze, gyari dob, Zsuk karbi paros lesz rajt' eloszor. Majd kesobb akarok egy olyan sima atmeno dobot, mint a vyfoku doksiban lathato. Ugy vagyok vele, hogy kb. 70 paci ahhoz a konnyu kasztnihoz boven eleg.
Van egy 1.3-as HF is. Az van most a Kilosban (nem futott 5ezret a motor felujitas ota), de en mar legalra torekszem.
https://frescho.hu
-
frescho
addikt
válasz zjtuning #1467 üzenetére
Nem a gyari alapjan epul, igazibol egy utcai feltuning motor lesz, ha valaha elkeszul. Az igazi a jelenlegi 1.3-as gatyaba razasa es papirozasa lenne, de ez utobbi sajnos mission impossible. Talan mond valami, hogy a Zoli csinalta anno a motorra a HF-et.
Szoval marad a mellekaramu szuros kilos blokk, 120-as fotengely, GLS dugok, RS hengerfej, 296-os tengely. Nem fogja a fejem letepni, de a rovid valtoval 100-ig szepen fog lepni es nem kell (nem is lehet) uvegen forgatni allandoan.
Gyal kicsit messze van, amugy elnek a felajanlassal.
https://frescho.hu
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #1956 üzenetére
Kezdj el számolni és rájössz mennyibe is van neki az autó.
Váltócsere etc etc átalakítások, mivel ez sima 105 volt ahogy azt írta is.
Plusz meg is kellett vennie, az átírási és egyéb költségeket ha nem is számolom, akkor is súrolni fogja a millát mire a végére jut.
Kasznimunka pedig biztos hogy lesz még rajta.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #1985 üzenetére
Akkor meg is kapták a srácok a választ.
Bár nekem nem volt ekkora fokolás a vezérművönUrak írtam, dupla waber és 4:2:1 es rendszer polírozott leömlő, valamint a lényeg az 1.4-es hengerfej.
De aki akar és tud egy laza turbót is ráerőltethet.
Jó kis csigák vannak amik már egész kis nyomáson is rengeteget hoznak a teljesítményen.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #1987 üzenetére
Neked hüvelyezve volt a hengered?
Igazából én is sejtem, hogy olyan 92-95 ló körül lehetett a gép de a padon 114 lónak mérték.
Azt mondjuk nem tudom, hogy ez a leadott teljesítmény vagy a főtengelyen mért teljesítmény volt.Egy biztos nagyon szedegette a lábát, mert egyszer voltunk kint a Hungaroringen és a hátsókerekes BMW-ket meg lehetett gyilkolni vele rendesen igaz a kanyarban nem volt olyan stabil mint a széles futóval szerelt BMW-de így is kemény dió volt nekik az öreg skoda.
.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #2423 üzenetére
No és ha a karbit injektorra cseréli az is hoz némi teljesítményt korszerűbb befecskendezés révén.
Na meg persze a fogyasztása is optimálisabb lesz.
De valóban nagyon sok adoptáció létezik, láttam már hengerenkénti karbisat is, meg felicia Mpi motorost is.
A legdurvább eddig az abarth motoros volt, alig fért be a kaszniba a motor és az még ki is volt hegyezve. Írtózatos mit ment, a felni is kifordított varrt volt ahhoz a teljesítményhez már kellett. Meg a nyomtáv szélesítés és felfüggesztés csere.Ha skoda motorokban gondolkozunk akkor a felicia, fabia motorok "könnyen" beszerezhetők és szerelhetők, tényleg csak az a kérdés mi a pénztárcád határa.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #2428 üzenetére
Mostanában sokan panaszkodnak erre a hibára.
Lassan frissít az oldal és így van hogy két kattintásnak veszi a küldést.
Így sikerült nekem is duplikálnom a HSZ-t.De itt egy jeles példája a szép skoda motornak.
Ez a tavalyi találkozón készült.
Renault power
-
Atuska75
tag
válasz zjtuning #2508 üzenetére
Hát látod ebbe a részébe nem folytam bele ennyire, de most hogy mondod igazad van.Ebből is látszik, el szerelgetek de nem tyuningolok. Az már nem az én asztalom.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!