Új hozzászólás Aktív témák

  • Favókás

    csendes tag

    válasz Mágus2 #5683 üzenetére

    Én nem. :D
    Nem biztos, hogy egyszerre minden eszembe jut majd folyamatosan csöpögtetem az infót.
    A bódén kevesebb a módosítás.
    Napfénytető.
    A küszöbök ki lettek vágva, és a 0,8-as helyett 2-es anyagból lett lehajtva, üregvédelemmel és a kerkeknél púrhabtugó lett képezve.
    A pótkerék "medencéje" el lett tüntetve.
    Belülről kapott egy szigetelő gumiszönyeget, így nem engedi a nedvességet a taposó lemezkhez.
    Black Line-os plüss ülések hátul 70-30-as.
    Tetőben gyári digit óra.
    Fémig lepucolt alváz a védelem újraépítve.(bár ez nem extra dolog)
    Fekete első lámpák.
    5. ajtó falazva a ködzárók között ( ez még nincs kész)
    Hátsó lökős 6cm alacsonyabb és kicsit szögletesebb a rendszám ide lett beépítve a világítással együtt ( ez félig kész, még festeni kell)
    Fehér óracsoport fordszámmal.
    Sportkormány.
    Hátsó ajtó üvegei fóliázva (ez még a zöldikében van)
    14" alufelni (a típusát késöbb most nem jut eszembe)
    természetesen tehermentesítő gyürük lettek gyártva hozzá (1 hétig optam vele)
    Skoda zöld lakkozott fa váltógomb.
    A középkonzoll is fából lett csinálva egész a homlokfaltól indul, benne a hangszorók és tároló rekeszek, ebben lesznek a biztik, és relék.
    A műszerfalon kicsit átvariáltam a levegő útját így a két sorbol ami a szélvédő tövéhez megy egy meg van szüntetve, a lábtér nem vezet hátra csak elöl van két kifújás.
    A váltókaron levő "golyót" lejjebb toltam két cm-rel így pontosabb a váltó és kevebb a mozgás útja, a váltókar és a rudazat között megszüntettem azt a gyári csatlakozást, így nem műanyag "tányéron" mozog.
    Black line gyári központizár.
    2 különálló indításgátló.
    Fehér búrák oldalt az irányjelzőn.
    A tükrök alatt ledes irányfény.
    Kemyényitett ültetett gátlók.( a vágott rugók nem mennek vissza azt már túl soknak találtam 40-50 alatt nincs komfortérzet a kocsiban, felette viszont sínautó lesz a gépből nincs illegés billegés, de én nem közlekedem 60 felett így marad a gyári rugó meg a keményítés)
    Kap egy nem hengerenkénti ECU-t
    A főtengely,lendkerék,ékszíjtárcsa,hajtókarok, könnyítve és polírozva lett.
    A hengerfej 0,75-re síkolva polírozott járatokkal.
    És szép SEAT sárga lesz a színe majd ha kész lesz.
    Hirtelen ennyi...
    :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák