- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- eBay
- Windows 11
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Favókás
csendes tag
Én nem.
Nem biztos, hogy egyszerre minden eszembe jut majd folyamatosan csöpögtetem az infót.
A bódén kevesebb a módosítás.
Napfénytető.
A küszöbök ki lettek vágva, és a 0,8-as helyett 2-es anyagból lett lehajtva, üregvédelemmel és a kerkeknél púrhabtugó lett képezve.
A pótkerék "medencéje" el lett tüntetve.
Belülről kapott egy szigetelő gumiszönyeget, így nem engedi a nedvességet a taposó lemezkhez.
Black Line-os plüss ülések hátul 70-30-as.
Tetőben gyári digit óra.
Fémig lepucolt alváz a védelem újraépítve.(bár ez nem extra dolog)
Fekete első lámpák.
5. ajtó falazva a ködzárók között ( ez még nincs kész)
Hátsó lökős 6cm alacsonyabb és kicsit szögletesebb a rendszám ide lett beépítve a világítással együtt ( ez félig kész, még festeni kell)
Fehér óracsoport fordszámmal.
Sportkormány.
Hátsó ajtó üvegei fóliázva (ez még a zöldikében van)
14" alufelni (a típusát késöbb most nem jut eszembe)
természetesen tehermentesítő gyürük lettek gyártva hozzá (1 hétig optam vele)
Skoda zöld lakkozott fa váltógomb.
A középkonzoll is fából lett csinálva egész a homlokfaltól indul, benne a hangszorók és tároló rekeszek, ebben lesznek a biztik, és relék.
A műszerfalon kicsit átvariáltam a levegő útját így a két sorbol ami a szélvédő tövéhez megy egy meg van szüntetve, a lábtér nem vezet hátra csak elöl van két kifújás.
A váltókaron levő "golyót" lejjebb toltam két cm-rel így pontosabb a váltó és kevebb a mozgás útja, a váltókar és a rudazat között megszüntettem azt a gyári csatlakozást, így nem műanyag "tányéron" mozog.
Black line gyári központizár.
2 különálló indításgátló.
Fehér búrák oldalt az irányjelzőn.
A tükrök alatt ledes irányfény.
Kemyényitett ültetett gátlók.( a vágott rugók nem mennek vissza azt már túl soknak találtam 40-50 alatt nincs komfortérzet a kocsiban, felette viszont sínautó lesz a gépből nincs illegés billegés, de én nem közlekedem 60 felett így marad a gyári rugó meg a keményítés)
Kap egy nem hengerenkénti ECU-t
A főtengely,lendkerék,ékszíjtárcsa,hajtókarok, könnyítve és polírozva lett.
A hengerfej 0,75-re síkolva polírozott járatokkal.
És szép SEAT sárga lesz a színe majd ha kész lesz.
Hirtelen ennyi...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs