Új hozzászólás Aktív témák

  • vil59

    tag

    válasz mcfly72 #16031 üzenetére

    Persze, csak nem értettem, azt írod, beindítás után gőzölgés,majd 2 perc után ez eltűnt. Utána említetted,hogy 12km.után kezdett rángatni,gőzt eregetni.
    Ha gőz jön,a hen.fej tűzkarika enged át.De,mint Sisti is írt róla,extrém esetben előfordul,hogy,-mivel a szívócsonk hűtővíz melegítésű-hajszálrepedés keletkezhet az itt átmenő járat falán és bekerülhet az égéstérbe a víz. Ez viszont szó szerint szívás,az életben nem lehet rájönni.
    A karbinak, mint egységnek,semmi köze a hűtővíz esetleges beszivárgásához.A víz itt csak a bimetál rugó felfűtéséhez kell,közel sem jut a karbi ellátórendszeréhez. Persze, vizpárás benzin belekerülhet,ha van ülepítő, de az már tele van.Az én új fajta ac.pumpámról már lespórólták. A pohár meg inkább csak a keletkező benzingőzt csapatja le.
    Egy szó,mint száz, minél jobban gőzölög,annál több vizet iszik az égéstér.Meg kell szüntetni a látható vízszivárgásokat,legyen teljesen zárt a rendszer,majd menni egy hosszabb távot.Ha leesik a vízszint és a kipuff vége belül vizes,vagy csöpög,nagy valószínűséggel hengerfej tömítés De rosszabb esetben lehet valami repedés a víztérben és az olaj kapja meg a vizet..
    Igazából én sem értem,mert a katalizátor meg épp a káros égéstermékeket vízre bontja le,akkor viszont meg pont emiatt kellene gőzölögnie a kipuffnak... Persze ami ebben a típusban van,inkább csak lefojtja a motor teljesítményét,mintsem szűr.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák