Új hozzászólás Aktív témák

  • bringasisti

    Topikgazda

    válasz vil59 #14386 üzenetére

    Pontosítok hogy ne legyen félreérthető. A feszültség szabályzóról nincs kapcsolási rajz, de valami késleltetés van benne mint a régi rendszerekben a hőmérséklet érzékelés hogy csak akkor adjon gerjedsztést a generátornak főleg télen mikor már stabil a motor járása mert a generátor lazán benyel 1lóerőt és megállna a motor különben. Ha villognak az égők az azt jelenti hogy feszültség ingadozás van, ami nem lehet! Nyilván mikor még nem tölt a generátor akkor kicsit halványabb a fény, mikor tölt akkor felerősödik de nem villoghat. Az analóg műszer azért ideális mert el kezd sepregetni akkor jobban látni a tendenciát mint a digitálisnál. Én egy 1500- ös kocka Lada voltmérőt rakosgatok mindig az aktuális kocsiba, de ha ez nincs akkor amit ajánlottam. Két éve télen nekem is ugrált a mutató, de mivel hideg volt basztam foglalkozni a generátorral. Aztán mikor meleg lett elfeledkeztem a dologról. Nem volt gond mert a vonat hazahozott.

    BENEFON DELTA--------N8

Új hozzászólás Aktív témák