Új hozzászólás Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz Bici #105 üzenetére

    Az a baj, hogy a "pénzügyi okok miatt nem éri meg", szerintem nem félúton van a hardveres okok miatt lehetetlen és lehetséges között. :)

    A konzol GPU-jára írt FIFA kódot nem lehet áthozni 1/1-ben PC-re ez igaz, de ez nem jelenti azt, hogy azt a kódot nem lehetne átírni ugyan olyan minőségben mondjuk PC-s CPU-ra, csak az ugye pénz, és a FIFA esetében pénzügyileg ennek nincs értelme, akkor sincs, ha relatíve olcsón átírható.

    Az egész dolog onnan indul, hogy a nextgen konzoloknál eléggé kispórolták a procit az APU-ból, hogy legalább a GPU relatíve erős lehessen, azért ha grafikán kívül más megterhelő dolgot is akarsz számoltatni az APU-val, akkor azt kénytelen vagy a CPU helyett a GPU-ra megírni, mert a CPU egyszerűen nem elég erős hozzá.
    Ezt kb. 13M potenciális vásárló kedvéért meg is tették a FIFA14 esetében, meg ugye a FIFA14-et jövőre eladják FIFA15-nek meg utána 16-nak is kisebb változtatásokkal, tehát jóval több mint 13M eladott darabról van szó.

    PC-n SZVSZ egy i5-ön vagy egy FX-8xxx simán menne ugyan úgy minden, csak ugye ezzel kizárnák a FIFA vásárlók egy részét, ami eleve nagyon kevés (0,36M) a konzoloshoz képest, de szerintem ez egy konzolra termett sport játéknál nem meglepő.

    Ehhez hozzájön még az is, hogy a jelenlegi adatok alapján a PC-s, FIFA14-re átcímkézett, FIFA13-ból már eladtak 0,25M db-ot, ami nem túl nagy visszaesés, tehát "nextgen" nélkül is megveszik a PC-sek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák