- Hálózati / IP kamera
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Bittorrent topik
- Asustor NAS
- Programozásról_szubjektíven
- Linux kezdőknek
- Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Igen a Kaveri elméletben képes lenne a konzolos kódot futtatni különösebb portolás nélkül, ha nem lenne jóval gyengébb a konzolos APU-knál, így meg sajnos agyon kéne butítani, és nem maradna semmi a "nextgen"-ből.
Én arról beszélek, hogy az a pár "nextgen" cucc (AI, physics) ami a konzol GPU-ján fut, jórészt kényszerből (erős CPU hiányában), szépen elfutna egy erősebb PC-s CPU-n is, ha rászánnák a pénzt a portolásra, de 3% vásárlóért nem fognak egyhamar szórakozni vele. A PC-sek pont ugyan azt kapják, mint a többi jelentéktelen eladással rendelkező platform.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Át lehet hozni, csak dolgozni kellene vele. Ha a FIFA13-ból elment volna 3M+ PC-re, és az EA ennek ellenére azt nyilatkozná, hogy sorry, de nem lehet, akkor az már lehetne egy érv.
Igen az AVX2 megint remek példa, mert ugye minden proci támogatja évek óta... ja nem csak a Haswell, amit nincs egy éve, hogy bemutattak.
-
veterán
fél TFLOPS számítási kapacitás
Az EA pont az a cég, akinek lehet a szavára adni.Olyan rendszer kell a játékfejlesztőknek, ami széles körben elterjedt, az AVX is csak a Sandy Bridge óta van, talán most fog elérni arra az elterjedtségi szintre, hogy érdemes minimum követelménynek venni egy játékhoz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nekem a látottak alapján egyáltalán nem tűnik reálisnak a 0,5 TFLOPS, ahogy azt sem, hogy 2 Sandy procimag ne lenne elég hozzá, de teljesen megértem az EA-t, hogy a profit hiánya helyett, inkább technológiai akadályra hivatkoznak.
Az volt az érved, hogy azért nincs kihasználva az AVX2 mert nehéz programozni, szerintem meg még nem terjedt el eléggé. Most innen vhogy eljutottunk oda, hogy a konzolokhoz kell igazodnia a PC-nek, miközben a konzolok éppen most lettek egyedi hardverből, "olcsó PC"-k.
-
veterán
Az a baj, hogy a "pénzügyi okok miatt nem éri meg", szerintem nem félúton van a hardveres okok miatt lehetetlen és lehetséges között.
A konzol GPU-jára írt FIFA kódot nem lehet áthozni 1/1-ben PC-re ez igaz, de ez nem jelenti azt, hogy azt a kódot nem lehetne átírni ugyan olyan minőségben mondjuk PC-s CPU-ra, csak az ugye pénz, és a FIFA esetében pénzügyileg ennek nincs értelme, akkor sincs, ha relatíve olcsón átírható.
Az egész dolog onnan indul, hogy a nextgen konzoloknál eléggé kispórolták a procit az APU-ból, hogy legalább a GPU relatíve erős lehessen, azért ha grafikán kívül más megterhelő dolgot is akarsz számoltatni az APU-val, akkor azt kénytelen vagy a CPU helyett a GPU-ra megírni, mert a CPU egyszerűen nem elég erős hozzá.
Ezt kb. 13M potenciális vásárló kedvéért meg is tették a FIFA14 esetében, meg ugye a FIFA14-et jövőre eladják FIFA15-nek meg utána 16-nak is kisebb változtatásokkal, tehát jóval több mint 13M eladott darabról van szó.PC-n SZVSZ egy i5-ön vagy egy FX-8xxx simán menne ugyan úgy minden, csak ugye ezzel kizárnák a FIFA vásárlók egy részét, ami eleve nagyon kevés (0,36M) a konzoloshoz képest, de szerintem ez egy konzolra termett sport játéknál nem meglepő.
Ehhez hozzájön még az is, hogy a jelenlegi adatok alapján a PC-s, FIFA14-re átcímkézett, FIFA13-ból már eladtak 0,25M db-ot, ami nem túl nagy visszaesés, tehát "nextgen" nélkül is megveszik a PC-sek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz TaylorXIII #118 üzenetére
sok-sok tapasztalattal a fix hardveren mennyit sikerült kihozni?
Ennek az előrelépésnek csak egy nagyon kis része a fix hardver, ami ugyan úgy hátráltató tényező, mint ahogy előny is. Képzeld el mennyivel jobb lett volna a The Last of Us 1080p-ben 60 FPS-el 10x akkora textúrákkal... Aztán fogj egy 8800 GTX-et, nézz meg vmi játékot 2006 végéről, aztán nézd meg rajta a BF4-et 720p-ben 30fps-el és csodálkozz rá a fix hardverre. -
veterán
válasz TaylorXIII #120 üzenetére
Ami előrelépést a képeken látsz azok jórészt a játékok fejlődésének, és nem a fix hardvernek köszönhető.
Ugyan ennyit fejlődtek a PC-s játékok is, és viszonylag régi VGA-kal is el lehet velük játszani, ha vkinek az a vágya. Az első szériás PS3 és Xbox 360 is elég nagy étvágyú volt, az Xbox meg ráadásul hangos és megbízhatatlan is.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
- ASUS DUAL RTX 2080 SUPER
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen