-
IT café
Huawei P8 Lite - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
-
#86973952
törölt tag
válasz jociolaszi #11846 üzenetére
Telepítettél vagy frissítettél előtte valamikor? Play -ről.
-
Nemtom:D
csendes tag
Sziasztok! Nemrég frisitettem a p8 litem 6.0sra es eddig volt egy funkcio amivel at tudtam kuldeni wifin keresztul a videokat tvre viszont ez most nincs benn. Valaki tudna segiteni,hogy csak en vagyok hulye vagy ez kikerult igy a telefonbol
-
gianone
őstag
Kíváncsi vagyok, Pokémon Go miatt aktiválják-e giroszkópot. Mondjuk én utoljára Nokia 5110-en kígyóztam.
[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
herrká
senior tag
Sziasztok!
Az Asszony nemrég kapott ilyen telefont cégesnek. Pár hete kezdte, hogy magától újra indult vagy éppen be volt kapcsolva, ott volt mellette az íróasztalon, aztán egyszer csak kapta az üzeneteket, hogy nem fogadott hívásai voltak! A hívó félnél az volt a tapasztalat, mintha ki lenne kapcsolva. A hangszórója erősen recseg, sokszor érthetetlen. Néha melegszik, csak úgy az asztalon.. Töltés közben szinte mindig forrósodik.
Sosem volt mókolva, hivatalos trémobilos, vásárlás óta tokban, még a kijelzőn a gyári fólia.
Vissza vitte a helyi tré irodába, garanciális javításra.
Tegnap küldte vissza a budaörsi szerviz egy kísérő levéllel! A készülék garanciában nem javítható, azt meg is vonták!!! mert mechanikai sérülése van!!! Ez ugyan nem látható, de okozhat mikroszkópikus repedéseket a telefon áramkörein. Ellátták valami védőfóliával is, hogy nehogy "piszkáljuk". Szerintük a készülék így nem használható! Viszont nem garanciában szivesen javítják!!! Van néhány kép is a sértetlen telefon éleiről. Jobban megnézve a hosszanti oldali képnél látható enyhe ív a készüléken. Megnéztük, tényleg kissé mintha hajlott lenne. Eddig nem tűnt fel. Flip tokban volt. Le soha nem esett! Zsebben soha nem volt!
Szerintetek most mit lehet tenni? A főnök azt mondta az Asszonynak, ő választotta ezt a sz@rt, oldja meg! Nem vesz neki másikat!
Mit tehetünk szerintetek? Hová forduljunk?
Köszönöm! -
gianone
őstag
válasz herrká #11861 üzenetére
Ha hibás tényleg, és nem javítják, akkor fogyasztóvédelmi kérdés, nem a telefoné. Visszavinni, ahol vettétek, és reklamálni. Jegyzőkönyvet felvenni stb. Mondjuk nehéz eset lesz bizonyítani, hogy nem nálatok sérült, ha valóban mechanikai, de sok más választásotok nincs.
Nokia 1610i Huawei Nova
-
herrká
senior tag
válasz gianone #11862 üzenetére
Oda vittük, ahol vásároltuk. Ez egy vidéki tré kirendeltség. Bementünk most is, azt mondták sajnálják, de ők csak postaként működnek. Átveszik a telefont és felküldik a szervizbe. Már vissza is a posta (az igazi) hozta. Ők nem tudnak mit tenni, próbálkozzunk a szervizzel beszélni. Ez volt a tanácsuk.
Tudtunkkal nálunk nem sérült, most sem látszik egyébként semmi külsérelmi nyom! Annyi, hogy ha oldalról nézed egy enyhe ív van a készülékben. Ha lefektetem az asztalra éppen csak, hogy picit lehet billenteni. Szerintem pár tized mm. Írjunk a fogyasztóvédelemnek? Azt tanácsolod?
Köszönöm! -
gianone
őstag
válasz herrká #11863 üzenetére
Nem. Bemész a boltba, és kéred a vásárlók könyvét, és felvetetsz jegyzőkönyvet. Kénytelenek kivizsgáltatni a panaszt. Csak mivel már járt a szervizben, azt fogják mondani, az a szakvélemény. Érdemes felhívni a fogyasztóvédelmet, mi a konkrét esetben a legjobb eljárás. De sehogy nem lesz egyszerű eset.
Nokia 1610i Huawei Nova
-
herrká
senior tag
válasz ANDROID??? #11864 üzenetére
Igen, bontatlan. Akkor először megpróbáljuk a
szerviztboltot meggyőzni. Aztán fogyasztóvédelem, Tékozló homár, stb... Köszönöm!Köszönöm gianone!
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz ANDROID??? #11864 üzenetére
Mondjuk ha meghajlik egy készülék, az nem éppen garanciális hiba. Valamilyen fizikai erő kell hozzá, hogy ilyen történjen. Gyárilag minőségi hibás készülék (mert lehet ilyen sorozatgyártásban) elrepedhet, elengedhet pár helyen, de nem hajlik meg magától.
Vagy már így kapták meg az eladótól a készüléket (tehát visszazárt vagy bontott termék), vagy náluk történt a hiba. A szerviz igazából helyesen járt el.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz ANDROID??? #11869 üzenetére
Már elnézést, de mi köze ennek a szervizhez?
-
ANDROID???
addikt
válasz #86973952 #11868 üzenetére
Az rendben, hogy helyesen jártak el, de ha nincs külsérelmi nyomnak látszata, akkor nem biztos, hogy a hölgy ráült a készülékre. Lehet pl. a készülék visszacsomagolt...
A Telemaxnak sok esetben semmi köze a szervizhez valóban (olvass bele a topicba)
Gondoltam, az eset konkrétan inkább szervizzel kapcsolatos problémáról szól..[ Szerkesztve ]
-
gianone
őstag
válasz ANDROID??? #11872 üzenetére
Az lehet, csak azt nem nekik kell eldönteni. Itt lesz komoly jogvita a bolt és a vevő között. Őszintén szólva nyilvánosság erején kívül sok reményt látok, hogy bizonyítani lehessen az igazat. Ha a bolt jóhiszemű volna, már felajánlotta volna a cserét. Nem irigylem a szitut, de én sem hagynám annyiban.
Nemtom
1. QuickShortcutMaker elindítása
2. Activities listában megkeresni és megnyitni: Beállítások
3. Itt sokat kell lefelé görgetni és megnyitni (vagy rákeresel pl.: vezeték). A menüben a következő opciót kell megkeresni: Beállítások /Vezeték nélküli képernyő
4. A "Tap to change label"-nél nevet lehet adni ikonnak
5. A " Tap to change icon."-nál meg lehet adni akár témád ikonját
6. A “Try”-ra kattintva a funkció kipróbálható
7. A “Create” gombbal[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
#86973952
törölt tag
válasz ANDROID??? #11872 üzenetére
Lehet mind a kettő, de ezt akkor is az eladóval kell meccselni. Aminek az esélye konvergál a nullához.
Volt már olyan eset, hogy a futár leejtette és csomagot és rátukmálta a vevőre. Szolgáltatónál is láttam már elejtett készüléket, vagy már a raktárban is sérülhetett, de ezt az eladóval kell meccselni. Aztán ha nem vezet eredményre, akkor jön a fogyasztóvédelem, aki elrendelik a bevizsgálást, de ilyen történetnél nem nagyon érdemes semmi jóra számítani.
Szerk.:
TeleMax meg egy kicsit túl van misztifikálva. Napi 800-1000 készüléket javítanak, nem napi 20-30 -at. Nyilván a nagy számok törvénye alapján többen fognak rájuk köpködni.Egyébként nagyon sajnálom a fenti esetet, mert ha nem a felhasználó a hibás, akkor igen nehéz lesz bizonyítani. Mivel átvették a készüléket. Bármikor is történt ez a kár.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz gianone #11873 üzenetére
Épp ez a probléma, hogy a TMX és a T kirendeltség egymás között fogják passzolgatni a dolgot a másikra mutogatva, mire fogyasztóvédelmi ügy lesz belőle, akkor talán visszavesznek, és még ők lesznek a mártírok, mintha a két cégnek nem simán beleférne..
Biztos vagyok benne, hogy a hölgy a készüléket 60-ért vetteEzért kellene az eladó cégnek, jelen esetben a T partnernek (mert gyanítom partner és nem T pont), a szituhoz normálisabban hozzáállni.
A készülékhez most jó lenne, ha lenne egy biztosítás, 13E kis bukóval orig készülékhez juthatna..
Nem akarok kötözködni, ne úgy értsd! DE, nekem háromból három készüléket összeb@szott a TMX, annak ellenére, hogy karcmentesen adtam be, nem csak külsérelmi nyomokkal kaptam vissza.. Lehet a nagy számok törvénye alapján a, de akkor a napi 1000-ből legalább 500-at összebarmolnak. Különben arra gondolniuk kellene, hogyha sokat vállalnak, akkor sok dolgozót is kellene alkalmazni, akik értenek is hozzá és jól is csinálják.
[ Szerkesztve ]
-
gianone
őstag
válasz ANDROID??? #11875 üzenetére
Ez egyáltalán nem fog így kinézni. Bebattyog a vevő a boltba, ahol vásárolta, és felveteti a jegyzőkönyvet. Soha többet nem fogja a szervizet látni. És simán lemegy a fogyasztóvédelmi eljárás. Ami nem lesz egyszerű, de innen a szerviz nem lesz a képben mint jogalany. Hacsak valaki nem arra fogja, hogy ott hajlott meg.
[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
zzola
félisten
válasz ANDROID??? #11875 üzenetére
Ez nem az a kategória, amire érdemes biztosítást kötni...
-
#86973952
törölt tag
válasz ANDROID??? #11875 üzenetére
Tudom hogy nem akarsz. Nálam egyet sem, pedig küldtem be pár készüléket. Nem azt mondom, hogy a TMX tökéletes, mert nagyon nem az. Szimplán annyira problémás, mint a többi.
Még azt sem mondom, hogy a hiba nem keletkezhetett náluk, vagy a szolgáltatónál, vagy a szolgáltató logisztikai központjában, vagy a szállítónál...stb. DE ezt így utólag nehéz lesz bizonyítani.
Egyébként a fogyasztóvédelemhez már csak azért is érdemes fordulni, mert a hiba nem biztos, hogy ebből keletkezett. Lehet valamilyen hardver elem már eleve hibás volt. Ezáltal a javítás megoldhatja a hibát a meghajlás ellenére is. Viszont a szerviznek nem kötelessége bevizsgálni a készüléket, ha fizikai sérülés látható. Tehát ez a járható út.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz ANDROID??? #11880 üzenetére
Mert ha látható külsérelmi nyom (mint pl. a meghajlott készülék), akkor nem vizsgálhatja be garanciában egy szerviz sem. A bevizsgálást garancia nélkül a felhasználó terhére, tehát "x" díj ellenében teheti meg, amit a javításból jóvá lehet írni. Ezt viszont a készülék tulajdonosa nélkül, önhatalmulag nem teheti meg.
Pl. ha egy készüléknél nyitott a bootloader, de ott valóban garancia megvonással jár (pl. LG, HTC), akkor onnantól garanciában nem állapíthatja meg a hibát. Ekkor jön a fogyasztóvédelem. HA bebizonyítja, hogy a készülékben lévő hiba nem ered helytelen használatból, hanem minőségi hibából (pl. gyártási hibából flash hibás alaplap), akkor a garanciális javítás ez esetben élhet. Viszont a garancia nem biztos, hogy meg fog maradni a készülékre.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Sziasztok!
Még mindig merül a telefonom
A legnagyobb fogasztó továbbra is az Android rendszer, a többi hozzá képest sehol sincs. Ha repülő módba teszem, akkor nem fogy semmit, egyébként viszont igen (egy éjjel alatt - 7 óra - az állásban ~30%). B564, minden felesleg letiltva, megcsináltam újra a G.szolgáltatások újratelepítését a már többször linkelt verzióval (meg előtte próbáltam a legfrissebbet is Play-ről), de semmi. Ha kikapcsolom - teljesen - a helyszolgáltatást, akkor is tartja ezt a merülési sebességet.
Van ötletetetek, hogy mivel próbálkozzak? Egyelőre a full Wipe és újra belakás, ami eszemben van, de ezt nagyon elszeretném kerülni, mentést visszarakni meg gondolom nem lenne célszerű..
-
ANDROID???
addikt
válasz #86973952 #11881 üzenetére
Nem konkrétan a hajlott készülékre gondoltam..
Különben nézd meg a P8 Lite élét, szerintem nem sok olyan példányt találsz amelyiknek mindkét éle egyenes. Az itthoni nem volt leejtve, sem megnyomva/ráülve, új korától az egyik éle picit görbébb mint a másik ez van.Egyébként lehet a Huaweinél is érdemes lenne bekérdezni, mert Ők lehet az imei alapján másképp vizsgálnák az ügyet
batonyo: Töltő és a FB és hasonló fos alkalmazások és messengerek használatának elfelejtése csodákra képes Akár egy FR is jót tehet
-
#86973952
törölt tag
válasz ANDROID??? #11884 üzenetére
Onnantól, hogy valaki megtekintett állapotban átvesz egy készüléket túl is van tárgyalva. Én ha eladok egy telefont, és 2 hét múlva jön az vevő, hogy meg van hajolva, akkor biztos nem veszem vissza. Vagy Te igen?
Feltételezzük azt, hogy előtte nem volt meghajolva, vagy te nem vetted észre.
Be kell vizsgáltatni a készüléket és a hibát, aztán megmondják mi a teendő.
Szerk.:
Általánosságban írtam én is a fentieket, de most ugye erre az eseményre reagáltunk.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz #86973952 #11885 üzenetére
Így van. Pont.
Ez olyan, hogy a T-ben vettem egy készüléket ott vágtuk fel a matricákat rajta, de eszembe sem jutott, ott megnézzem egyenes-e a készülék. Webshopos rendelés kiszállítással más a szitu, mert akkor megnézed, mint ahogy hazaérve én is megnéztem a készüléket, hogy egyenes e..
Lehet onnan is nézni, hogy én sem néztem meg egyenes készüléket adtam-e el
Látod ennyit erről, pont az ilyen visszateszik szitukra céloztam. A pancser 3,14csa, + sunyi is..
Az ilyenek egy szerszámboltban, ha leesik egy ecset vagy egy csavarhúzó még elfogadható, de ez műszaki cikk..[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz ANDROID??? #11886 üzenetére
Amikor mi múlkor telefont vettünk az egyik szolgáltatónál, a másik pultnál az értékesítő csaj leejtette a telefont, kb. másfél méter magasból. Persze félre rakta, de amikor elment a vevő egy másik telefonnal, akor azt vissza sunnyogta a telefonok közé a kinti rekeszbe. Direkt figyeltem..
-
lewee9912
újonc
Nem tudom hogy off-e, de most az EDigital-ban 15% kedvezmény van minden Huawei-re.
-
zzola
félisten
válasz jociolaszi #11893 üzenetére
Ha átkapcsolja, akkor nem sok értelme van a 4G-s készüléknek...
-
zzola
félisten
válasz ANDROID??? #11895 üzenetére
A HD hanghoz tudtommal kell a 3G, de ezen illetve az adatátvitelen kívül másra nem kell. Nálam érvágás lenne a 3/4G hiánya...
+ha a G szolgáltatások merítik, azok 2G-nél is meríteni fogják...[ Szerkesztve ]
-
ignisz
senior tag
Sziasztok. Témát szeretnék váltani a telefonon, de a Huawei azonosító közbeszól. Nem akarok fiókot létrehozni, de így nem engedi a téma letöltését. Hogyan tudnám mégis lecserélni a témát?
-
426os
őstag
válasz jociolaszi #11893 üzenetére
Itthon wifin lóg, akkor is merül. Nem fogom visszavenni 2G-re, ha ez a megoldás, akkor veszek egy másik telefont. Ma éjjel is ugyanúgy merült, bár nem töröltem a korábban taglalt appokat, csak bezártam, leállítottam őket, bízva benne, hogy elég lesz, de valószínűleg nem. Most letöröltem a FB, Messenger, Viber szentháromságot, bár annak sem örülnék, ha ezeket nélkülöznöm kellene, mert megintcsak értelmét veszti az okostelefon létnek egy része...
.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél olvasd el a Téma összefoglalót!!!
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. Ezért tehát: TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések!
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation 4
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- mefistofeles: Miért így bizniszelsz?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest