Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • herrká

    senior tag

    válasz athomi #11888 üzenetére

    [kép]
    Remélem sikerült a képet beilleszteni..
    Próbálok sorban válaszolni a hsz-ekre.
    Nem, nem ült rá az Asszony! Kifejezetten óvja a cuccait! A telefon mindig a táskája oldalzsebében utazik, utána asztalon van a melóhelyen és otthon is. Soha nem is ejtette el. Ja, a táska nem az a tipikus 50kg-os duzzadó túlpakolt. :-)
    Mivel céges, és havi több tíz, sőt általában 6 számjegyű számlája van, ezért 0 Ft-al "vette" a pontokból. Előtte bontotta ki az eladó, de akkor nem figyelte, nem vette észre a hajlást, sőt, csak most figyeltük meg, a szerviztől kapott fotó után. Megkockáztatom a "billentyűzetes" fotó nem erről a készülékről, vagy pedig halszem optikával készült! A második fotón látható az igazság! Szerintem...
    Van rá biztosítás. Valaki ajánlotta is, hogy vágjuk földhöz és az önrész kifizetése után cserélik újra. De ezt nem szeretnénk kipróbálni.
    Jegyzőkönyv nem készült, mikor bevittük. Én mondtam a nejnek, hogy ragaszkodjon hozzá, hogy nyoma legyen annak, hogy nincs rajta sérülés, karc stb. De az ügyintéző azt mondta neki, hogy ilyet ő nem tud felírni sehová...
    A szervizről eddig csak a fórumokon olvastam néha. Most utána olvasva a véleményeknek, érdekes, hogy a garanciális javításokat szinte 80-90%-ban azt elutasítják, illetve megvonják.. Ez érdekes azért... Nyilván kifizetődőbb pénzért javítani...
    A hajlás nem tudom mitől következett be? De most azóta megnézve az én P9-emet, a lányomét, a gyerek LG-jét, mind úgy néz ki, hogy van egy kis ív, nem egyenes egyik sem. Nem tudom, hogy esetleg az üvegben van kis feszültség és az húzza el? Ha mechanikai behatás éri, szerintem akkor bereped, vagy az élén nyoma marad... Egyébként 2 hete vettem én is a telefonomat. Eszembe sem jutott az élét nézegetni.. De majd ezek után biztos nem így lesz!
    Idézet a kapott jkv-ből:
    "A készülék bevizsgálásakor megállapítottuk, hogy azt külső mechanikai behatás érte, melynek hatására a készülék deformálódott. A mechanikai sérülés a készülék többrétegű áramköri panelján nem észrevehető mikroszkopikus repedéseket okoz/okozhatott, ezért annak javítását a gyártói utasítások értelmében garanciában nem tudjuk vállalni. Szakszerű javítás a hibás/sérült alkatrész(ek) cseréjével lehetséges. A javítás várható költségéről egy előzetes bevizsgálást követően tudunk csak nyilatkozni, egy árajánlat formájában. Jelen állapot megőrzése érdekében a készüléket zárómatricával láttuk el. Javítása csak fizetős keretek között oldható meg."
    Akkor holnap teszünk egy próbát a trében. Ja, nem T-pont, csak partner... Közben érdeklődünk a fogyasztóvédelemnél, meg lehet írok a Huawei képviseletnek is. Kérek egy állásfoglalást! A szerviz számomra ezek után nem bizalomgerjesztő!

    Bocsánat a hosszért, de szerettem volna mindenkinek válaszolni, aki próbált segíteni! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák