Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz ANDROID??? #11880 üzenetére

    Mert ha látható külsérelmi nyom (mint pl. a meghajlott készülék), akkor nem vizsgálhatja be garanciában egy szerviz sem. A bevizsgálást garancia nélkül a felhasználó terhére, tehát "x" díj ellenében teheti meg, amit a javításból jóvá lehet írni. Ezt viszont a készülék tulajdonosa nélkül, önhatalmulag nem teheti meg.

    Pl. ha egy készüléknél nyitott a bootloader, de ott valóban garancia megvonással jár (pl. LG, HTC), akkor onnantól garanciában nem állapíthatja meg a hibát. Ekkor jön a fogyasztóvédelem. HA bebizonyítja, hogy a készülékben lévő hiba nem ered helytelen használatból, hanem minőségi hibából (pl. gyártási hibából flash hibás alaplap), akkor a garanciális javítás ez esetben élhet. Viszont a garancia nem biztos, hogy meg fog maradni a készülékre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák