Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz ANDROID??? #11875 üzenetére

    Tudom hogy nem akarsz. Nálam egyet sem, pedig küldtem be pár készüléket. Nem azt mondom, hogy a TMX tökéletes, mert nagyon nem az. Szimplán annyira problémás, mint a többi.

    Még azt sem mondom, hogy a hiba nem keletkezhetett náluk, vagy a szolgáltatónál, vagy a szolgáltató logisztikai központjában, vagy a szállítónál...stb. DE ezt így utólag nehéz lesz bizonyítani.

    Egyébként a fogyasztóvédelemhez már csak azért is érdemes fordulni, mert a hiba nem biztos, hogy ebből keletkezett. Lehet valamilyen hardver elem már eleve hibás volt. Ezáltal a javítás megoldhatja a hibát a meghajlás ellenére is. Viszont a szerviznek nem kötelessége bevizsgálni a készüléket, ha fizikai sérülés látható. Tehát ez a járható út.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák