- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #13400 üzenetére
Ja, csak az nem is egy sima CVT. Nehéz elvonatkoztatni mi?
SH-ban tényleg aránylag erős motorfék van, ezt speciel alátámaszthatom.
-
Burt1793
veterán
Gondolom biztonságtechnikai okokból lassít úgy, mint egy nagymotor 8ezres fordulaton. Komolyan mondom, 2 decivel simán kevesebbet fogyasztana, ha kicsit szabadabban futna.
Budakeszin a főúton, a mozdonytól elkezdek gurulni mondjuk 50-nel és minimálisan még ott is lassul. Autóval kettesben is simán gyorsul gurulva. Szerintem egyesben tud ilyen egy sima kis benzines autó.
Amúgy az is lehet, hogy egy ilyen viszonylag nagy hengeres, könnyű motorból ezt lehet kihozni.
Az más kérdés, hogy a cvt-s honda jazz a másik oldala ennek az érmének, az ha nem adsz gázt és éppen nyugisan vezettél, rögtön leviszi a fordulatot ezerre, lejtőn is, még akkor is, ha fékezel. Az se jó. -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #13403 üzenetére
Értem én, csóró szarok vagyunk.
De attól még almát hasonlítasz körtéhez.
-
Chal
addikt
-
Hauptmann
addikt
Ééés megszavaszták bazdmeg, hogy ha az olaj piaci ára 50 dodó alá esik, automatikusan jön a jövedékiadó emelés.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13402 üzenetére
Azért túlzásokba se kell esni... Akármilyen jó motorféke van, robogóhoz
mérten, nem hiszem, hogy egy hirtelen gázelcsukásra le tudná blokkolni
a hátsó kereket a motorfék, márpedig a "nagymotor" képes erre. (Nesze
neked ABS, ezt ugyebár nem védi ki: kanyarban ettől is lehet feküdni.)Ezért is mondják, hogy kanyarban milyen fontos a stabligáz. Robogóval
meg kb. azt csinálsz, amit akarsz. A CVT miatt jóval kevésbé közvetlen.Szerk: autóval hasonlítani azért nem ér, mert az 5-6x nehezebb, viszont
az átlagautó nem 150-200+ LE, szóval a motorféke sem lehet "brutális".
(Persze ha lenne benne "bubu", akkor valószínűleg le tudna lassulni...)Amúgy nem biztos, hogy túl nyerő a motorfék üzem. 2T-nél kifejezetten
káros, mert kenése sincs, szerencsére 4T-vel ez nem probléma.
De úgy emlékszem Keith Code is azt mondta: "brake pads are cheap"
Azaz, tessék a féket használni, ha komolyan lassulnánk, azért van.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13410 üzenetére
Természetesen nincs olyan brutál motorfék, csak azt mondom, hogy nagyobb lejtőkön se gyorsul. Mivel négyütemű, biztos vagyok benne, hogy nem lesz baja a gurulástól, de mivel úgyis nagyon lassul, folyamatosan húzni kell a gázt, így nehéz a jobb tükröt állítgatni. Most utassal mentem egy 50 km-t (+90 kg), meg se látszott a fogyasztáson, húztam neki, cserébe fele annyira se ment, viszont a tükrön akartam állítani, mert egy kicsit előrébb csúszva ültem. Úgy ült szegény robi, gázadásra látványosan felemelkedett az eleje, ilyen durván egyedül menve nem emeli meg az a pár ló. Hiába, ketten együtt majdnem 200 kg-t kiteszünk.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #13409 üzenetére
Fogalmazhatok másképp is: tökjó hogy ilyet tud a nagyburgi, az külön jó hogy neked bőven van összehasonlítási alapod -buksisimi- , de ez itt és most mennyiben számított?
-
HKorn
addikt
125-ös robi nézegetésben vagyok épp, mivel van A1-es jogsim rendszámosat szeretnék.
Régebben volt már Aprilia Leonardo-m, nem volt rossz, de szeretnék valami újabbat. Körbenéztem hahu-n, de alig van szinte kínálat.
első körben Aprilia Sport City Cube-ot néztem, illetve a Kymco Agility City-t, de alig van pár db eladó.
Mit tudnátok ajánlani 300e körül, lehetőleg minél fiatalabb legyen, ha lehet nagykerekű.
Igazából legjobban a Honda PCX tetszik, csak az picit drágább kategória még.
Run&Ride
-
DigitXT
félisten
Minél legyen fiatalabb? Sajnos friss évjáratokra, modellekre, pl. ahogy írtad
a PCX-re nagyon karcsú a 300K, öregebbekből meg könnyű kifogni egy rollert.
Ahogy az okosok mondják: nem évjárat, óraállás, hanem állapot. Amivel csak
egyetlen icipici gond van, hogy valójában fogalmad sincs... De ami tényleg jó,
az nem lesz olcsó. Már ha egy 300K-s robesz olcsó. Ne feledd az átírást sem.Szerk: B125 jogsi eléggé felverte a 125-ös árakat, 150/180/200/250 előfordul,
hogy olcsóbb (értelemszerűen a kisebb kereslet miatt nehezebb eladni).
Más kérdés, hogy az alkatrész költségek meg rendesen nőnek a köbcentivel...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Előbb-utóbb úgyis az lesz az igazi megoldás....
(#13421) HKorn: ha két évnél fiatalabb az A1-ed, akkor nem kell KRESZ-ből újra tanfolyni és vizsgázni, viszont több órát kell vezetni. Ha idősebb, akkor KRESZ-vizsga, de csak összesen 10 óra gyakorlat. Nekem az utóbbi volt tavaly augusztusban 80k mindenestől, a jogsi kiállításának díját és a tanulómotor bérleti díját is bele értve.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
csongi
Topikgazda
Mekkora a súlyod? Mennyire fontos a szélvédelem? Mennyire fontos a pakolhatóság?
Ahogy Digi is írta 125 árak magasak, de szerintem az alkatész árak nem kerülnek sokkal többe egy 200-250-es robogóba sem, persze ez típus függő is. javasolt egy kategóriát feljebb lépni, ha van lehetőség, és a 250ccm környéki vasakat megnézni.Jó ha fiatal de 300K környékén reális a 2000-2005 közötti vasak. Ne csak a vételi árat nézd!
Nagyon nagyon kevés eladó van akinél valóban egy használható motor van. Rendszerint költeni kell rájuk, és ez nem csak az olaj cserével jár.
Ami látható és zsebbe nyúlós, a gumik, tárcsák. Ami nem látszik, abból meg szinte minden.
Ami elfogadható áron van, az a szíj és görgő kuplung ebben a kategóriában, persze a többi maxirobogóhoz képest
A kis ccm magas üzemi fordulatot eredményez. Egy gyenge blokkot könnyű kifogni, egy felújítás gyorsan benne van egy 100k-baGondolom napi használatra szeretnéd, de ehhez jó műszaki állapot kell, mert ha állandóan szerelni kell akkor egy kínlódás az egész. Szerintem a vételi árra számolj rá egy 50K-t kb betakarja a csere cuccokat.
Sok mindent meg lehet otthon is csinálni, kevés szerszámmal. A nyűgösebb dolgokat inkább szerelő, ha nem értesz hozzá. Vásárláshoz vigyél szerelőt vagy olyat aki már látott egyet smást
Ezeknél az évjáratoknál kevés az integrált fékes asszem, a közelmúltban kiadott modellekbe kerültek ABS-ek.125-nél a malaguti madisaon jó lehet, csak elég nagy a test a blokkhoz képest. Van Olasz és Japán blokkos. Kinézete fiatalos.
Cserébe jó szélvédelem, magas ülés pozíció és nagyobb kerék, 13col.Nagyobb kerékkel, Scarabeok rendelkeznek, de ezek ebben az évjáratban már,,, könnyű kifogni beteget.
Burgman UH125, ennek kicsi kereke, de legalább van minden hozzá. Kinézete is fiatalos.
Felejtős, hogy japán sosem romlik el, vagy mert olasz, csak szar lehet. Állapot van, és bizony az előbb leírtakat magam cáfolom. Vissza sírom az Olaszt.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13416 üzenetére
Azt azért hozzá kell tenni, hogy minél fiatalabb a motor, annál kisebb az esélye a rossz állapotnak, ha egy 2012-es robit vesz (mondjuk nem ennyiért), akkor szinte csak hibátlan állapotút talál, a szar ebben az esetben laikus szemmel is kiszúrható. Viszont a 2000 körüli évjáratokhoz tényleg jó, ha szerelővel megy az ember, vagy olyannal, aki ismeri a típust.
-
Grillo
senior tag
válasz csongi #13425 üzenetére
Ez szerintem egy korrekt összefoglaló.
Én A1 letétele után hasonló helyzetben voltam, végül vettem egy 2004es, 125ös Scarabeot (mindezt 2014. nyarán). Volt hozzá 3 doboz, karcos volt itt-ott, de nem volt leharcolva kívülről, és volt rajta 1,5 év vizsga. Még az eladóval cseréltünk fékolajat, aztán lábon hazahoztam 270 km-t. Így volt 350k Ft 22 ezer km-rel az órájában (ami egyébként kb. igaz lehet).
Rögtön utána olaj és hűtővíz csere olyan 10k körüli összegért, és ősszel nagyobb átnézéses cserék(szíj, görgő, csúszka, stb), az olyan 60k volt.
Tavaly nyáron volt egy gumicsere és fék rendbetétel, mert elforrt az általunk belerakott szar olaj. Ez is olyan 60k volt, meg utána vizsga.
Idén még nem mentem vele, mert késő őszre elfosta magát a hengeren valamelyik szigetelés, és 2 hónapja szervizben van, talán jövő hétre. Ez elehet közelebb lesz a 100k-hoz, mint az 50-hez.Közben megcsináltam 2 éven belül a korlátlan jogsit, lehetne váltani, de jelenleg nincs lehetőségem rá, meg ha rendbe rakom, akkor igazából elég. Alapvetően napi 50 km ingázást kellene bírni, nyáron szoktam menni 2-3x 200-300 km-es túrákat vele.
Ha most vennék, akkor lehet maradna a Scarabeo, de nem hiszem, hogy rotax blokkal.
-
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13426 üzenetére
ha egy 2012-es robit vesz (mondjuk nem ennyiért)
Nade érted, ha van egy 300K-s kereted, abból nem kapsz 2012-es motort.
Vagyis még nem. Úgy 6 év múlva, mikor már 10 éves leharcolt lesz...A Madison is csak 9 éves volt és csak 340K-ba került + 40K átírás. Aztán
a többit tudjuk. Telók, fékek, felni (komplett futómű), kormánycsapágy, a
vezérmű, varió, kuplung (komplett hajtás), elektromos rendszer beleértve
a fesszabot, akkumulátort, vagy akár a vilàgítás/műszerfal felokosítását.
(De ahogy a kollégám fogalmazta, most legalább van egy jó motorom.) -
HKorn
addikt
válasz Grillo #13428 üzenetére
Azigen, kifizetted a motor árát mégegyszer. Ja hát ilyenbe nem szeretnék belefutni. Mondjuk nekem csak kisvároson belüli pár kilométeres mozgásra kelle, max melóba egyszer kétszer 15 km-re.
Igazaból lenne rá akár 500k-m is, de mivel csak alkalmi mozgásra kellene, ahogy írtam is, nem szeretnék ennyit költeni egy motorra.
Vegyek 50-est?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
DigitXT
félisten
És akkor ő még relatíve jól is járt... Oké, hogy nem szeretnél 500-at költeni,
de előbb-utóbb fogsz. Ha nem a vételárban, akkor majd szervizköltségben.Szerk: ilyen felhasználásra túlzás a 250-es, amit titkon szeretnél. Mondjuk
én csak kussoljak, mert 400-assal járok, 2x13 km-re. Szerencsétlen motor,
éppcsak bemelegszik az út végére, gyakorlatilag rengeteget megy hidegen.
Nem is csoda, hogy 5,8-at eszik. Viszont én 50-est soha nem vennék.
(Sőt, imádom ennek a dögnek az erejét, dinamikáját, még ha csak 30 LE is:
annyira megszoktam, hogy a 250-es is uncsi, noha SOKKAL olcsóbb volt...)Valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Inkább valami egyszerűbb gépet kéne nézegetned. pl. Aprilia SR125, szögegyszerű technika, jól megy, ha kell valami hozzá, olcsó (ellentétben a Rotax blokkos gépekkel, de ha Leonardo-d volt, akkor ezt tudod). Szépséghiba, hogy nagyon ritka a rendszámos. Mondjuk kétütemű, de szerintem ez sem hátrány, bár ezzel a kijelentéssel szerintem a kevesek közé tartozom itt a topicban, akik így gondolják. Egy jó, karbantartott kétütemű sokkal nagyobb élvezeti faktort ad, mint a hasonló lökettérfogatú négyütemű.
Vqagy omndjuk Yamaha Majesty 125-150 a jól bevált vizes Minarelli blokkal, csak eléggé meg kell nézni, sok belőle a fos.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
Na most úgy elvettétek a kedvem az egész motorozástól, hogy inkább maradok a biciklinél
Run&Ride
-
Grillo
senior tag
Hát azért még nem tartok a duplájánál, de tény, hogy egy 10-12 éves járműre költeni kell.
Ha nem mész többet, meg vidék, oda elég lehet egy 50-es is, és akkor nincs műszaki, meg átírás is olcsóbb.
Bár én ott is belenyúltam faszán. 65ért vettem, aztán egyből kellet egy gumibasz 15kért Szicíliából...
De ott mondjuk úgy számoltam, hogy vagy veszek 100kért , és akkor nem marad sok alkatrészre, vagy kevesebbért, és akkor 50-60k belefér a rendbehozatalba. -
DigitXT
félisten
Jó döntés. Amúgy, hogy ne csak a szopórollerekkel riogassanak: a 250-es
Yamaha Majesty-t vettem 250-ért, nálam volt ~1 évig, eladtam 275-ért, és az
összes ráköltés alig 100K volt, aminek a fele a benzin... Azt nem mondom,
hogy nem szereltem, és nem káromkodtam néha, a magyar szerelők hanyag
megoldásait látva (pl. egy 500 Ft-os szimeringet nemám kicserél, nem gond,
ha beszivárog a motorolaj a variátorházba, és teszi tönkre a vacsiúj szíjat),
de összességében: nem volt rossz vétel. Csak a miheztartás végett, pár infó:Eredetvizsga+átírás: 15500+16500=32K
Műszaki vizsga (pont nálam járt le): 10K
Benzinköltség (~3500km, fogy.4,2): 52K
Ez 94K úgy is, ha műszakilag minden tiptop, és nem kell szervizelni semmit.
(Ja igen, a KGFB-t kihagytam, az valami párezer forint volt erre az 1 évre.)Szervizköltségek:
- km óra meghajtó: 9K (tudtuk, hogy cserés, hiszen nem működött az óra*)
- olajcsere: 5K (ez minden 4T motornál egy "szükséges rossz", csak az adott
típusnál gyakrabban, mivel nincs benne olajszűrő, csak egy fémhálós vacak)
- légszűrő-/szíjcsere: 11K (szíjra nem kellett volna költeni, ha jó a szimering!)
Megjegyzem ehhez 5K volt a szíj, a Madisonhoz meg 25K: nem mindegy...
- görgők: 5K (kísérleteztem végsebesség növelésével, használt Dr.Pulley-val)*: ennyit arról, hogy lehet-e hinni az óraállásnak (még ha nem is tekergették).
Amúgy szerintem szép motor, noha ma már 14 éves. Viszont picik a kerekei,
te meg írtad, hogy nagykerekűt szeretnél, szóval ez is kiesik hiába "olcsó".
Ja és persze 250-es, szóval erre előbb még egy A2, vagy egy A jogsi is kéne.[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz DigitXT #13438 üzenetére
Jó hát ezekkel a költségekkel tisztában vagyok, átírás az mindig szívás, de sajna muszáj.
Egyelőre az Aprilia Sport City Cube tetszik, nem tudom ezek mennyire "elromlós" fajták, ha sikerülne kifogni egy megkíméltebb rendszámos példányt 350K körül, abba lehet belevágnék.
60 ezer km soknak számít ezeknél?
Run&Ride
-
DigitXT
félisten
Nem sok a 60000: abban is annyi van, amit 30000-re tekertek vissza.
Rákerestem erre a Sportcity-re, érdekes gép. Állítólag 15 LE@10000 rpm. Uh!
15"-os kerekek elég nagyok (cserébe vélhetően kevesebb a rakodótér benne).
Nekem az üléspozíció nem begyere, hiányzik rajta a lábtér. 2009-esek az első
példányok, szóval 6-7 évesek kaphatók. Ez segít(het) a "megkíméltségben".
(Persze ahol belecsavarnak évente 20-30000-et, ott ez sem fog segíteni.) -
csongi
Topikgazda
Megneztem en is ezt a robit. 825mm ules magassag, megbirkozol vele, rendesen le fog erni a talpad?
Szep motor, csak ettol a vaz geometriatol borzongok, olyan mintha ossze hajlana egy nagyobb doccenonel. persze nem, csak latszatra olyan. Aze 10.000rpm 15LE hoz nem semmi. Ez mar egy abrikter. . A lagnagyobb biztonsag ha vasarlas elott egy vegnyomas meres tortenik, persze vastagabb olajjal is lehet javitani rajta eladashoz.. Hidegen nezz meg minden motort!!!! Ez fontos!!! 6-7 eves nem nagy kor, de kintrol jon, es onnan azt hozzak be ami occssoo, es nem karcos, a tobbi meg tisztogatas kerdese. .
Fustmentes raklam szoveget ismerjuk, eladashoz futemntesse lehet tenni egy motort, aztan fel ev es megis fustol. .
Szoval fiatal, de forog is mint egy abrikter, es itt elodazott sporolt olajcserenel hamar meg van a bojtje.Augy arra amire hasznalnad totalisan megfelelo szerintem.
Csupan ne kodolje be a szemed vasarlaskor, hogy 2009es, mert itt is totalisan helytallo, allapotot veszunk, nem evjaratot.[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
Azt sajnos el kell fogadni, hogy míg Magyarországon "a nagymotor" általában hobbieszköz, addig a robogó használati tárgy. Ennek megfelelően előbbieket a tulajok nagy része féltve ápolgatja, utóbbiakat meg leginkább ütik-vágják. A robogóvásárlás nagyon rizikós műfaj, mert ugye a technika nagy része eleve rejtve van és sajnos a jó szerelő ritka, mint a fehér holló. Én 250-est néznék, szerintem városi-elővárosi ingázásra az egy ideális blokk-méret. Szinte bármilyen kocsit legyorsulsz vele lámpánál, de nem overkill a rövid távokhoz sem. Ha utast is viszel, akkor meg pláne.
Halgass a többiekre: inkább szánj több pénzt egy jobb állapotú gépre, mert egy "alkalmi vétel" később nagyon sokba fog fájni és ez gyakran nem maga az alkatrész ára, hanem mire rájössz/rájön a szerelő, hogy mi a probléma. Én hónapokig szívtam egy 150 ft-os alkatrész miatt (teljesítmény hiánya). Ha már megismerted a gépet, akkor hosszú ideig megbízható társad lehet, ha szerkezetileg rendben van. Én 2011-óta hajtom a Kymco Xcitinget és eszem ágában sincs eladni.
Még valami: mindenképpen ülj fel a kiszemelt gépre. Ne félj az olaszoktól, mert gyakran eleve robosztusabbra tervezik, mint a japánokat és van hozzájuk alkatrész (utángyártott is) dögivel.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Ilyen magassaggal egy foresight jo valasztas lehet. Igaz kicsi a kereke12-es. Viszont a blokk konstrilukcio es valto attetelbol fakadoan eleg strapabiroak, nem forog vilagba. Alkatresz elfogafhato aron vannak. Vagy ugyan ezzel a blokkal es talan vazzal ott a forza, bar a lehajtas modosult. Fotelesebb turazosabb kulsovel. 2000 -2005 kozott vannak elfogadhato darabok belole, es a keret is elegendo lehet ra, persze egy plusz vizsgaval.
A malagiluti madison megint magas uleses. Ezt azert tudom mert a baratom is 172 es pipiskedik rajta. bevallalja, de majd rajon egyszer ez nem MZ, aze a 150 Kg elindul azt meg is kell fogni, es ezek meg konnyuek a nagy ccm-hez kepest. Izelito, foresight250 kb 160Kg, burgman 250 mar majdnem 180, burgman 400; 200Kg, aprilia atlantic 500;210Kg. Kymco 500; 230 kg korul van. Az olaszok konyebbek valamivel altalaban, de ez nem irott szabaly.
A nagy kerekuek szinten magasabb ulespozicioval birnak.
Ami alacsonyabb meg az az UH burgmanok.
A kymco pedig mint tudjuk jo vasak, nem rosszabb mint az Olasz vagy a japan, nem veletlen a 4. Gyarto a vilagon. A 2000evjarat koruli blokkban sok a japan licenc, leginkabb honda. Pl a 250 es blokkok dugo gyuru meretei ugyan azok mint a foresight, vagy forza meretek. Sok azonos alkatresze van. Ezekbol is szemezgethetsz. Most mar europaban vannak elerheto aru shopok. Pl itthon az 500-ashoz egy dugo gyuru 70K kintrol 41 volt a gyarai alkatresz.A motorzas az elvezetrol szol, ezen a szinten pedig elsosorban a legnagyobb elvezetet maga a jergeny kinezete adja. Szoval olyat vegyel ami tetszik a szemednek es fogadd el a sziveddel olyannak amilyen.(Persze ne azt, hogy hibas valamilye, tervezesre gondoltam, pl ules alatti rekesz pici, vagy csak egy ego van a lampaba, vagy nincs integralt fek,,, ilyenek.) Es akkor elvezetet ad. A ra aldozott penzt pedig nem szabad sajnalni mert akkor nem lehet elvezni az egeszet. Koltseg mentes robogo nem letezik. A legtutibb a szalonbol kihozott. De ha keves a penz akkor ugye ezt nem lehet. A leg idelaisabb szamolas ha a vetel utan fontos reszekre kolt az ember. Elsore tul nyul a kereten es legyen egy 100k. Ha jo a szerelo akkor olyan dolgokat vetet meg veled ami csere erett es nem csak azt ami mar rossz. A kulcsiny teli kiadas, akkor is ra er az ember bibelodni vele. Szerintem a legjobb idozites a szezon vege, van egy egesz tel, alkatresz keresesre, es nem hajt a tatar. A Burgmanom teli szerelesu volt szezonba menni kellet vele csak. Az Aprilia szezon kozepen jott, az az ev el is ment teljesen plusz a tél fele szerelessel telt. Foresight teli szereles, tavaly majus ota egyszer volt egy szivas, azota meg csak megy . akkor kellett volna kicserlni a kuplung rugot es kontraszt rugot, mar sajnalom hogy nem tettem meg, most kovetkezik, pedig most is csak menni kene vele
Ilyen ez, sosincs vege. Ha most lehetne venni egy 2005 koruli robeszt ami szalagrol legordult allpotba lenne es duplajaba kerulne az evjarat szerinti piaci arnak olyat vennek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #13444 üzenetére
Én 178 vagyok, és egyáltalán nem pipiskedek a Madisonon.
Ráadásul nagyon alacsonyan van a súlypontja, szóval, rajta ülve
nagyon bénának kellene lenni, hogy felborítsd. (Nyilván nem egy
2 telitalpas gép, mint a 250-es Maja, de soha nem éreztem, hogy
bizonytalanul ülnék rajta: amikor kiesett alólam, mozgásban volt.)Szerk: nem tudom, miért írtam 173-at. Lehet, hogy 5 cm para?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Ne szenvedjetek, általában sokkal könnyebb (többször előforduló dolog) ülésből szivacsot kivéve vagy geometriát módosítva alacsonyabb ülésmagasságot nyerni, mint magasabbat. Motoron magasnak lenni sokkal rosszabb (persze itt nem a 180-190 centire gondolok, hanem a 200-ra...). Az érzés, amikor a legmagasabb plexivel is a fejedre megy a menetszél, tökéletes.
-
üszök
őstag
A bálnának mennyi kéne legyen a végsebessége?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Golota
aktív tag
Mielőtt nagyon leszűkítenéd a kört, tényleg ülj fel pár robeszre, mert lehet, hogy a kinézett típus egyáltalán nem megfelelő. Nekem az Xciting a 180 centimmel éppen csak vállalható, mert az ülése olyan széles (amúgy baromi kényelmes), hogy csak pipiskedve ér le a lábam. Engem nem zavar, mert megszoktam az endurokat, de biztosan nem mindenkinek jó. Nehogy úgy járj, hogy megszervezel egy motornézős napot és az első motornál kiderül, hogy eleve rossz típust néztél...
Az ülés alakítását én nem javaslom, csak ha egyébként ez az egyetlen, ami elválaszt az "álomrobogótól".
-
Chal
addikt
válasz Golota #13448 üzenetére
Ezt meg tudom én is erősíteni, szintén a PCX-be voltam belezúgva nagyon, aztán több hónapnyi netes nyálazás után az első próbakörnél szembesültem vele hogy beleér a kormány a combomba végkitérésnél. Még ekkor is úgy voltam vele hogy nem akkora tragédia, vállalható, de aztán hálisten nem vettem meg, találtam kompromisszummentesebb megoldást. Furcsa lenne most azon agyalni minden nap, hogy kurvajó a moci, de basszameg megint beleért a lábomba a kormány
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest