- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
1 col nem megvaltas. Katyu athidalo kepessege nem eszre veheto. Sokkal tobb szamit a futomuvon , teleszkopon villaszogon gumin. Sosem volt abs motorom, de biztosan jo dolog, es nem kell aggodni a blokkolo elso kereken. Varosi robogasban fontos a pakolhatosag, ezt is zartsd szem elott. Szel eso vedettseg...stb.
-
huszi.gyb
senior tag
Leginkább 10+ éves vasakkal futkosunk, szóval nem tudom ki mennyit tud segíteni, én sajnos egyik konkrét példányt sem próbáltam. Mint már előttem írták 1col különbség nem a világ. Egyébként azt lenne érdemes megnézni, hogy mekkora a gumi. Mert pl máig volt 2db 10"-os kerekű robogóm. Egyiken 80/80-10 másikon 130/90-10... Hát... Ég és föld...
Igen, ma eladtam a PUG-ot, már "csak" 3 motorom maradt.
Szerelő kérdezte, hogy mi lesz a PUG helyett, néztem rá, mondom semmi, ott a Tact!
Erre ő: Tényleg, azt el is felejtettem. (Maja nála áll )www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Szerintem a start-stop rendszer inkább hátrány, mint előny. Legalábbis hoszabb távon biztos. Bármit is mondhat a gyártó, az állandó leállítás, beindítás nem tesz jót a hengerfalnak. De biztos kikapcsolható.
Más téma.
A szokásos japánbuzulós kamu TB cikk.
Bírom ezeket az általánosságokat puffogtató, semmitmondó nepperűzös 'kérdéseket'. Szerintem 90%-uk kitalált valami, hogy legyen mire kattintani.
-
Burt1793
veterán
Én most a Hungárián is járok, nem tűnik vészesebbnek a Budakeszi útnál (Szépjuhásznétól lefelé), nagyon sok kátyút kapott a téltől... főleg reggel, a dugóban a vonal mentén (ahol ugye megy a robogós) olyan gödrök vannak, hogy sírok a robogóval együtt, amikor muszáj belemenni.
-
Hauptmann
addikt
Csak bekanyarodás, vagy kikerülés alkalmával lehet rámenni a nyitottra, huzamosabb ideig nem lehet rajta haladni, a hagyományoson meg csak kanyarodáskor, ha szaggatott a sárga vonal.
Nem ezzel van a baj. Az a gondom, hogy egy olyan réteg tartatja be ezt a szabályt, amely az összes létező KRESZ szabályra egyébként magas ívben szarik.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Gratula, sok sok baleset mentes km kivanok!!
Itt talan te vagy a masodik akinek uj robogora telt. A topik valodi alcime a szoporoller
Szoval remeljuk te csak olvasasi tag leszel es nem tapasztalai tag
Most mar csak ossze kellene hozni egy gurulast.
Ez a punkosd is elmegy a sok esovel..... -
kcsa
veterán
Ismerős a történet, én is így kalkuláltam.
Amennyire tudom én vagyok a másik, aki anno (8 éve) tudott venni egy újat. Hozzáteszem (persze infláció, árfolyamok stb.), hogy anno a 250-es kvázi prémium Peugeot Satelis olcsóbb volt, mint amit most te fizettél a 125-ösért
Annyira bejött, hogy értelmezhető időben azóta is robogózok munkába (lehetőség szerint 10 fok felett, de ha nincs esős időjárás alatta is bevállalom). Nagyon nem mindegy hogy azt a rettenetes 15 kilométert egy óra (autó vagy tömegközlekedés) vagy 20 perc alatt teszem meg.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerintem jó vétel az. Úgy kell nézni, hogy CSAK 1 milla. És van egy jó géped.
Ha valaki meg csóróságból 2-300K-ból vesz vmi lepukkant olaszt, az is el fog a
végén jutni addig az 1 milláig, csak apránként, közben sokat szentségelve.Mondjuk legalább megtanul szerelni. Viszonyításképp: a Madison összköltsége
kevesebb, mint 3 év és 14000 km alatt 2,1 MFt körül alakult... A szervizköltsége
magában több, mint 1,3M, ami akkor is sok, ha ebből lejön a tuning, meg a kopó
fogyó alkatrészek ára, hiszen az minden motorhoz kell. (Mondjuk nem mindegy,
hogy egy szíj 10K, vagy 30K, szóval a költségek erősen függenek a géptípustól.)Ha kinövöd, és pár év után buktával adod el, még akkor is olcsóbb volt, mint egy
bontószökevényt kompletten felújítani. (Ahogy a mondás tartja, nem vagyok én
olyan gazdag, hogy megengedhessem magamnak, hogy olcsót - sz*rt - vegyek.)Magamon halkan röhögve annyit mondhatok, hogy mégegyszer nem...
-
miresz
veterán
Grat a motorhoz,sok örömöd leld benne! Itt a Fonyódi templomnál volt az esküvői fotózásunk annó! (Régebben fonyódi voltam )
(#12954) DigitXT: Remélem azért én ennyire nem nyúlok bele! Eddig mindennel együtt 400e-ben (minusz amiért elvitték az SR-t 220 ) vagyok. Ebben bent van a friss műszaki,átírás,biztosítás,kipufogó,fényezés.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Ez jooo
Feltettem az uj szijat. Kb 1mm szelesebb de a hatso tarcsan mar joval beljebb van, kb 5mm el. Teljes gaznal sem er bele a deknibe. Azert a gyari szij joval merevebb, de elkopott. Kivancsi leszek igy milyen lesz. Ma megjon a telo olajom es lecserelem azt is. A Hidraulika olaj nem jo, tul folyekony es lagy az elej. Kivancsisagbol kiprobaltam. Most belemegy a teleszkop olaj, kivancsi vagyok az elteresre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen monitort vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- iPhone topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen