Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz HKorn #13435 üzenetére

    Jó döntés.;] Amúgy, hogy ne csak a szopórollerekkel riogassanak: a 250-es
    Yamaha Majesty-t vettem 250-ért, nálam volt ~1 évig, eladtam 275-ért, és az
    összes ráköltés alig 100K volt, aminek a fele a benzin...:B Azt nem mondom,
    hogy nem szereltem, és nem káromkodtam néha, a magyar szerelők hanyag
    megoldásait látva (pl. egy 500 Ft-os szimeringet nemám kicserél, nem gond,
    ha beszivárog a motorolaj a variátorházba, és teszi tönkre a vacsiúj szíjat:O),
    de összességében: nem volt rossz vétel. Csak a miheztartás végett, pár infó:

    Eredetvizsga+átírás: 15500+16500=32K
    Műszaki vizsga (pont nálam járt le): 10K
    Benzinköltség (~3500km, fogy.4,2): 52K
    Ez 94K úgy is, ha műszakilag minden tiptop, és nem kell szervizelni semmit.
    (Ja igen, a KGFB-t kihagytam, az valami párezer forint volt erre az 1 évre.:K)

    Szervizköltségek:
    - km óra meghajtó: 9K (tudtuk, hogy cserés, hiszen nem működött az óra*:D)
    - olajcsere: 5K (ez minden 4T motornál egy "szükséges rossz", csak az adott
    típusnál gyakrabban, mivel nincs benne olajszűrő, csak egy fémhálós vacak)
    - légszűrő-/szíjcsere: 11K (szíjra nem kellett volna költeni, ha jó a szimering!)
    Megjegyzem ehhez 5K volt a szíj, a Madisonhoz meg 25K: nem mindegy...:Y
    - görgők: 5K (kísérleteztem végsebesség növelésével, használt Dr.Pulley-val)

    *: ennyit arról, hogy lehet-e hinni az óraállásnak (még ha nem is tekergették).
    Amúgy szerintem szép motor, noha ma már 14 éves. Viszont picik a kerekei,
    te meg írtad, hogy nagykerekűt szeretnél, szóval ez is kiesik hiába "olcsó".:(
    Ja és persze 250-es, szóval erre előbb még egy A2, vagy egy A jogsi is kéne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák