Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    válasz csongi #13425 üzenetére

    Ez szerintem egy korrekt összefoglaló.
    Én A1 letétele után hasonló helyzetben voltam, végül vettem egy 2004es, 125ös Scarabeot (mindezt 2014. nyarán). Volt hozzá 3 doboz, karcos volt itt-ott, de nem volt leharcolva kívülről, és volt rajta 1,5 év vizsga. Még az eladóval cseréltünk fékolajat, aztán lábon hazahoztam 270 km-t. Így volt 350k Ft 22 ezer km-rel az órájában (ami egyébként kb. igaz lehet).
    Rögtön utána olaj és hűtővíz csere olyan 10k körüli összegért, és ősszel nagyobb átnézéses cserék(szíj, görgő, csúszka, stb), az olyan 60k volt.
    Tavaly nyáron volt egy gumicsere és fék rendbetétel, mert elforrt az általunk belerakott szar olaj. Ez is olyan 60k volt, meg utána vizsga.
    Idén még nem mentem vele, mert késő őszre elfosta magát a hengeren valamelyik szigetelés, és 2 hónapja szervizben van, talán jövő hétre. Ez elehet közelebb lesz a 100k-hoz, mint az 50-hez.

    Közben megcsináltam 2 éven belül a korlátlan jogsit, lehetne váltani, de jelenleg nincs lehetőségem rá, meg ha rendbe rakom, akkor igazából elég. Alapvetően napi 50 km ingázást kellene bírni, nyáron szoktam menni 2-3x 200-300 km-es túrákat vele.

    Ha most vennék, akkor lehet maradna a Scarabeo, de nem hiszem, hogy rotax blokkal.

Új hozzászólás Aktív témák