- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nem sok a 60000: abban is annyi van, amit 30000-re tekertek vissza.
Rákerestem erre a Sportcity-re, érdekes gép. Állítólag 15 LE@10000 rpm. Uh!
15"-os kerekek elég nagyok (cserébe vélhetően kevesebb a rakodótér benne).
Nekem az üléspozíció nem begyere, hiányzik rajta a lábtér. 2009-esek az első
példányok, szóval 6-7 évesek kaphatók. Ez segít(het) a "megkíméltségben".
(Persze ahol belecsavarnak évente 20-30000-et, ott ez sem fog segíteni.) -
csongi
Topikgazda
Megneztem en is ezt a robit. 825mm ules magassag, megbirkozol vele, rendesen le fog erni a talpad?
Szep motor, csak ettol a vaz geometriatol borzongok, olyan mintha ossze hajlana egy nagyobb doccenonel. persze nem, csak latszatra olyan. Aze 10.000rpm 15LE hoz nem semmi. Ez mar egy abrikter. . A lagnagyobb biztonsag ha vasarlas elott egy vegnyomas meres tortenik, persze vastagabb olajjal is lehet javitani rajta eladashoz.. Hidegen nezz meg minden motort!!!! Ez fontos!!! 6-7 eves nem nagy kor, de kintrol jon, es onnan azt hozzak be ami occssoo, es nem karcos, a tobbi meg tisztogatas kerdese. .
Fustmentes raklam szoveget ismerjuk, eladashoz futemntesse lehet tenni egy motort, aztan fel ev es megis fustol. .
Szoval fiatal, de forog is mint egy abrikter, es itt elodazott sporolt olajcserenel hamar meg van a bojtje.Augy arra amire hasznalnad totalisan megfelelo szerintem.
Csupan ne kodolje be a szemed vasarlaskor, hogy 2009es, mert itt is totalisan helytallo, allapotot veszunk, nem evjaratot.[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
Azt sajnos el kell fogadni, hogy míg Magyarországon "a nagymotor" általában hobbieszköz, addig a robogó használati tárgy. Ennek megfelelően előbbieket a tulajok nagy része féltve ápolgatja, utóbbiakat meg leginkább ütik-vágják. A robogóvásárlás nagyon rizikós műfaj, mert ugye a technika nagy része eleve rejtve van és sajnos a jó szerelő ritka, mint a fehér holló. Én 250-est néznék, szerintem városi-elővárosi ingázásra az egy ideális blokk-méret. Szinte bármilyen kocsit legyorsulsz vele lámpánál, de nem overkill a rövid távokhoz sem. Ha utast is viszel, akkor meg pláne.
Halgass a többiekre: inkább szánj több pénzt egy jobb állapotú gépre, mert egy "alkalmi vétel" később nagyon sokba fog fájni és ez gyakran nem maga az alkatrész ára, hanem mire rájössz/rájön a szerelő, hogy mi a probléma. Én hónapokig szívtam egy 150 ft-os alkatrész miatt (teljesítmény hiánya). Ha már megismerted a gépet, akkor hosszú ideig megbízható társad lehet, ha szerkezetileg rendben van. Én 2011-óta hajtom a Kymco Xcitinget és eszem ágában sincs eladni.
Még valami: mindenképpen ülj fel a kiszemelt gépre. Ne félj az olaszoktól, mert gyakran eleve robosztusabbra tervezik, mint a japánokat és van hozzájuk alkatrész (utángyártott is) dögivel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen