Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz HKorn #13439 üzenetére

    Nem sok a 60000: abban is annyi van, amit 30000-re tekertek vissza.:))
    Rákerestem erre a Sportcity-re, érdekes gép. Állítólag 15 LE@10000 rpm. Uh!
    15"-os kerekek elég nagyok (cserébe vélhetően kevesebb a rakodótér benne).
    Nekem az üléspozíció nem begyere, hiányzik rajta a lábtér. 2009-esek az első
    példányok, szóval 6-7 évesek kaphatók. Ez segít(het) a "megkíméltségben".:K
    (Persze ahol belecsavarnak évente 20-30000-et, ott ez sem fog segíteni.:R)

  • csongi

    Topikgazda

    válasz HKorn #13439 üzenetére

    Megneztem en is ezt a robit. 825mm ules magassag, megbirkozol vele, rendesen le fog erni a talpad?
    Szep motor, csak ettol a vaz geometriatol borzongok, olyan mintha ossze hajlana egy nagyobb doccenonel.:) persze nem, csak latszatra olyan. Aze 10.000rpm 15LE hoz nem semmi. Ez mar egy abrikter. :). A lagnagyobb biztonsag ha vasarlas elott egy vegnyomas meres tortenik, persze vastagabb olajjal is lehet javitani rajta eladashoz.:(. Hidegen nezz meg minden motort!!!! Ez fontos!!! 6-7 eves nem nagy kor, de kintrol jon, es onnan azt hozzak be ami occssoo, es nem karcos, a tobbi meg tisztogatas kerdese. :).
    Fustmentes raklam szoveget ismerjuk, eladashoz futemntesse lehet tenni egy motort, aztan fel ev es megis fustol. :).
    Szoval fiatal, de forog is mint egy abrikter, es itt elodazott sporolt olajcserenel hamar meg van a bojtje.

    Augy arra amire hasznalnad totalisan megfelelo szerintem.
    Csupan ne kodolje be a szemed vasarlaskor, hogy 2009es, mert itt is totalisan helytallo, allapotot veszunk, nem evjaratot.

    [ Szerkesztve ]

  • Golota

    aktív tag

    válasz HKorn #13439 üzenetére

    Azt sajnos el kell fogadni, hogy míg Magyarországon "a nagymotor" általában hobbieszköz, addig a robogó használati tárgy. Ennek megfelelően előbbieket a tulajok nagy része féltve ápolgatja, utóbbiakat meg leginkább ütik-vágják. A robogóvásárlás nagyon rizikós műfaj, mert ugye a technika nagy része eleve rejtve van és sajnos a jó szerelő ritka, mint a fehér holló. Én 250-est néznék, szerintem városi-elővárosi ingázásra az egy ideális blokk-méret. Szinte bármilyen kocsit legyorsulsz vele lámpánál, de nem overkill a rövid távokhoz sem. Ha utast is viszel, akkor meg pláne.

    Halgass a többiekre: inkább szánj több pénzt egy jobb állapotú gépre, mert egy "alkalmi vétel" később nagyon sokba fog fájni és ez gyakran nem maga az alkatrész ára, hanem mire rájössz/rájön a szerelő, hogy mi a probléma. Én hónapokig szívtam egy 150 ft-os alkatrész miatt (teljesítmény hiánya). Ha már megismerted a gépet, akkor hosszú ideig megbízható társad lehet, ha szerkezetileg rendben van. Én 2011-óta hajtom a Kymco Xcitinget és eszem ágában sincs eladni.

    Még valami: mindenképpen ülj fel a kiszemelt gépre. Ne félj az olaszoktól, mert gyakran eleve robosztusabbra tervezik, mint a japánokat és van hozzájuk alkatrész (utángyártott is) dögivel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák