Új hozzászólás Aktív témák

  • Dobos21

    csendes tag

    Sziasztok!

    Október 9.-én vásároltam a Vodafonban egy telefont. ( Ekkor jöttem át hozzájuk a Telekomtól.) Hálózati hibáim voltak ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy megtudjam mi a gond a telefonba azt mondták, hogy összeomlott a rendszer, indítsam újra a telefonomat. Amit megtettem és nem javult a hálózat. Másnap (2015.10.14-én) bementem az üzletbe ahol az ügyintéző azt mondta, hogy 72 órás cserébe még bele férek de mivel nincs készülék raktáron nem tudják cserélni, rögzítik a panaszom és pénteken cserélik a készüléket.Pénteken szintén bent voltam a Vodafone-ba, ahol tájékoztattak arról, hogy Iphone-nál nincs 72 órás csere (?!?!), amiről írásba kaptam előtte.

    Belementem, hogy küldjék fel a telefonomat szervizbe, de mivel már hétvége van nem küldik fel használjam azt hétvégén. Megegyeztünk abba, hogy hétfőn visszamegyek és addig félretesznek egy Huewei márkájú telefont. Amit az ügyintéző 20 percig intézett...

    Hétfőn közölték, hogy nem írta ki sehova sem és kiadta egy másik kollégájuk. A cseretelefonon szintén nem jó a hálózat és a internet sem.

    Győr Szent István úton és a Tó utcában sem jó illetve több helyen is rossz a lefedettség.

    Flottába vettem a telefont, de a netcsomagukra vállaltam hűségidőt és a telefont sem tudom más hálózatban használni.

    Mit tudok csinálni? Valaki tud tanácsot adni? Másnak is van gondja a hálózattal?

Új hozzászólás Aktív témák