Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz Dobos21 #36291 üzenetére

    Telefonos üfsz-on hibabejelentés, 72 óra alatt ki kell javítaniuk.
    Jelezd, hogy több lészülék is produkálta(emiatt a készülékhiba kizárva), s a helyszínekről, időpontokról is adj minél részletesebb tájékoztatást.
    Fontos, hogy NE panaszként, hanem hibajelentésként rögzítsék!
    72 órán túl kötbért kell adjanak neked, ha nincs megoldva a hiba.
    Ha lezárják a hibajelentésedet, akkor nézd meg, hogy jó-e, ha nem hívd megint s jelezd, hogy ez a pár órája kijavított hiba(azthiszem lezárás után 24 órád van jelezni, hogy javult vagy nem). Ha 24 órán túl jelzed az új hibajelentésnek minősül.

    Ha nem hozza meg a várt eredményt a hibajelentés, akkor NMHHhoz lehet menni.

    A 72 órás csere pedig vonatkozik a törvény szerint az Apple-re is, csak az üfsz nem akart kibontani 1 bontatlan telefont... A törvény téged véd, nem irathatnak alá veled olyat, hogy lemondasz a 72 órás cseréről, szerintem. Illetve azt hiszem, ahhoz joguk van, ha a hibát nem tapasztalják, akkor szervizbe küldik, de ha onnan az jön vissza, hogy hibás volt újat(nem javítottat) kell adjanak, ha jól tudom.

Új hozzászólás Aktív témák