-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz
Dobos21 #36291 üzenetére
Telefonos üfsz-on hibabejelentés, 72 óra alatt ki kell javítaniuk.
Jelezd, hogy több lészülék is produkálta(emiatt a készülékhiba kizárva), s a helyszínekről, időpontokról is adj minél részletesebb tájékoztatást.
Fontos, hogy NE panaszként, hanem hibajelentésként rögzítsék!
72 órán túl kötbért kell adjanak neked, ha nincs megoldva a hiba.
Ha lezárják a hibajelentésedet, akkor nézd meg, hogy jó-e, ha nem hívd megint s jelezd, hogy ez a pár órája kijavított hiba(azthiszem lezárás után 24 órád van jelezni, hogy javult vagy nem). Ha 24 órán túl jelzed az új hibajelentésnek minősül.Ha nem hozza meg a várt eredményt a hibajelentés, akkor NMHHhoz lehet menni.
A 72 órás csere pedig vonatkozik a törvény szerint az Apple-re is, csak az üfsz nem akart kibontani 1 bontatlan telefont... A törvény téged véd, nem irathatnak alá veled olyat, hogy lemondasz a 72 órás cseréről, szerintem. Illetve azt hiszem, ahhoz joguk van, ha a hibát nem tapasztalják, akkor szervizbe küldik, de ha onnan az jön vissza, hogy hibás volt újat(nem javítottat) kell adjanak, ha jól tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Tuning kezdőknek
- OLED TV topic
- ASUS routerek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen