-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #5456 üzenetére
Látom, h magyar, de ez attól még mindig ipari hulladék.
A forgáspont szétszedésén nem is kell gondolkozni, amíg a hajtómű a helyén van.
Aztán ha van műhely a közelben és egy lakatos ember, akkor lehet hozzá gyártani szerszámot.
Vagy megoldani vmi barkács trükkel, mint mondjuk kalapáccsal kocogtatni egy lyukba beakasztva vmi puha anyaggal (ha nem akarsz a fedélben esztétikai kárt okozni). Ez lefelé még működhet, visszacsavaráshoz viszont már szerszám fog kelleni. Mindenképp keresni kell vmit, amivel legalább két átellenes lyukba be tudsz akasztani.(#5459) stracker06
Ezeket nem véletlenül zsírozzák. Nyomásállónak kell lennie a kenőanyagnak.
Ha gördülőcsapágyas ha csúszócsapágyas, a híg kenőanyagok kiperegnek onnan, kívülről meg képtelenség oda juttatni, ahova kell. Halva született ötlet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- BMW topik
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Politika
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen