Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz HollyBoni #5456 üzenetére

    Látom, h magyar, de ez attól még mindig ipari hulladék. :)
    A forgáspont szétszedésén nem is kell gondolkozni, amíg a hajtómű a helyén van.
    Aztán ha van műhely a közelben és egy lakatos ember, akkor lehet hozzá gyártani szerszámot.
    Vagy megoldani vmi barkács trükkel, mint mondjuk kalapáccsal kocogtatni egy lyukba beakasztva vmi puha anyaggal (ha nem akarsz a fedélben esztétikai kárt okozni). Ez lefelé még működhet, visszacsavaráshoz viszont már szerszám fog kelleni. Mindenképp keresni kell vmit, amivel legalább két átellenes lyukba be tudsz akasztani.

    (#5459) stracker06
    Ezeket nem véletlenül zsírozzák. Nyomásállónak kell lennie a kenőanyagnak.
    Ha gördülőcsapágyas ha csúszócsapágyas, a híg kenőanyagok kiperegnek onnan, kívülről meg képtelenség oda juttatni, ahova kell. Halva született ötlet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák