Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz anorche1 #18958 üzenetére

    Addig tekered a csavart rajta, míg a kar fél állásban - tengellyel párhuzamosan - szorul, felkeményedik. Innen behajtod mindegy mekkora erővel.
    Így éppen akkorát feszít, amennyit kell.
    A gyorszár húzása és a behajtásához szükséges erő nem függ össze egymással.
    Minőségi cuccokhoz nem kell megszakadni általában. Gagyi cuccoknál nem ritka, hogy puszta kézzel megmozdítani se lehet.

    (#18960) razzorr
    Zsírspray. Nem mind gyűjti a koszt, csak Zola007-nek vmi retek van. ;]
    Sztem olaj jobban koszol, sokkal jobban.

    (#18964) wxppro
    (pl. a világítás nélküli DH-szörny is)
    Miről beszélsz?
    Épp Kresz tanfolyamra járok, egyetlen szó sincs róla sehol, hogy a kerékpárt, mint olyant bárki bárhol bekategorizálná bármilyen szempont szerint. Ne irkálj már hülyeségeket! :U
    Attól, hogy nekünk sporteszköz, attól még a jogalkotó szerint jármű.

    (#18970) 00KID
    Olyat vennék, aminek a csutorája vmi fedéllel burkolt. Tudom, maszkulin dolog a reggeli tea szürcsölgetése közben a fogak között csikorgó homok ahogy Jorus mondaná, de azért na. :C

    (#18986) SimonYana
    6.0-val én is megszenvedtem most nem rég a téli álom után.
    Aztán sok elemcsere után végül sikerült találni bele olyat is, amiben kellő nafta van még és végül hajlandó volt bekapcsolni a szenzor. :) Bár most össze-vissza mér, szóval passz. Fura, mert elem kivétele előtt még ősszel abszolút tökéletes volt, atomstabil jellel. :U
    Persze az összes elem csomagolásán az szerepel, hogy "best before 2024", aztán mégis csak az van, hogy az új frissen kicsomagolt lítium elemel meg se szólal az óra, de még csak az elemcserére felszólító jelzése sincsen. Másikkal meg épp működik. :W

    (#18999) Toomy
    Ezt sose értettem. Ebben mi a logika? Mert kerékpárra való gumit lehet kapni darabonként is. :U
    Autón azért cserélgetnek, mert minimum párban illendő cserélni őket, tengelyenként.
    Biciklin meg aztán oda rakok olyat, amit nem szégyellek. Semmi oka cserélgetni. :N
    Magunkkal szúrunk ki, ha a kopottat rakjuk előre.

    ...Már ha azt hangoztatom, amit mindenhol olvasni lehet, miszerint a kopott rosszabb.
    Na most ha ebbe jól belegondolok, akkor a kopott elvileg jobban tapad aszfalton, mint a mintázatos.
    Nagyobb a kontakt felülete. E szerint meg nem hinném, h kevésbé lenne megbízható.

    Terepen persze más a helyzet, ott nem csak tapadni kell, hanem kapaszkodni is. Na ott egyértelműen nem mindegy. Már csak azért sem, mert az első kerékre majd fele terhelés jut csak, mint a hátsóra. Következésképp kisebb a tapadás is, így jól jön az extra kapaszkodó képesség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák