- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Disney+
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Crypto Trade
- Béta iOS-t használók topikja
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
deicide #14869 üzenetére
Nem, egyáltalán nem hülyeség, mert igaz. De terepen nekem többet jelent, hogy az első kerék leköveti az út egyenetlenségeit, mint az, hogy így némi energia megy kárba. Ennek mértéke amúgy erőteljesen függ a tekerés módjától, ha pörgetsz, akkor sokkal jobban jársz, mint amikor nyomatékból próbálsz meg felmenni (pláne kiállva).
Szóval korrigálnám is a kijelentésemet: akkor jelent sokat elöl a lockout, ha nyomatékból mész. Ha nem akad ilyen, vagy ritkán, akkor simán lehet nélküle élni. Én csak síkon megyek nyomatékból, hegyre felfelé mindig pörgetek, és sosem állok ki, szóval az előző hozzászólásbeli kijelentésem a saját stílusomra igaz, egy országútibb megközelítésű emberéére nem.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek