- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz hoffman_ #38550 üzenetére
Ha gondolod csapj le rá, 20-ért agyrém, 10-ért méregdrága, 5-ért még mindig iszonyatosan drága ahhoz képest, hogy mire jó, ha nem sürgős akkor itt van durván 1000 forintért: [link]
Villogó, riasztó autókra sem figyel fel senki... majd pont kerékpárokat fognak ezentúl kergetni a járókelők Arról nem beszélve, hogy ha valaki épp nem a saját mások által még véletlenül sem megközelített privát kerékpártárolójában parkol akkor szinte biztosan megmozdítja a kerékpárt egy másik bringás aki beteszi a sajátját vagy épp veszi ki márpedig ahol értelme lenne az nem az otthoni környezet hanem boltok, iskolák, munkahelyek előtt, pont ott ahol tömeg van:
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Kakumix
senior tag
-
fpeter07
veterán
válasz hoffman_ #38543 üzenetére
Tényleg sokba kerül, de ahhoz képest, hogy én milyen helyeken megyek a mezei bringámmal, kizártnak tartom, hogy egy kezdőnek ennyit ki kelljen adni érte.
(#38555) ludsimon: 23 fekvőtámasz után világosult meg bennem, hogy a kerékpározásnál a karok hátrányukra fejlődnek. 3 évvel ezelőtt 50-et tudtam edzések nélkül. Exponenciálisan romlik a teljesítményem.
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #38575 üzenetére
ááh kifutottam az időből.
Már pedig aki rendesen kerékpározik is (versenyszerűen) évi 10-15-20k km-t abból nem is lesz nagy testépítő, mert nem használja annyit az izmokat és le fog ereszteni egy idő után valóban!
Ne beszéljünk ilyen évi lófiggy 5-6 k km-ről. Általában aki kerékpározik is és annak vallja magát az éves szinten simán leteker 10k+ km-t.5-6km-t akárki leteker 1 évben!
(Országútisokról volt szó!)[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #38578 üzenetére
Ne haradugj, rosszul fejeztem ki magam!
Szóval még egyszer.
Aki napi 1 órát teker, az jóformán csak egy bemelegítésnek számít, az nem fog leégetni semmi zsírt/izmot akármilyen intenzíven is tolja, (első 40 percben tilos is amúgy is, mert nincs meg akkor a bemelegítés és sérülés a végeredmény).Aki napi 2 - 2,5 -3 órát (EGYBEN, nem külön-külön más időpontban)teker az elég valószínű le fogja magáról égetni az izmot/zsírt és tök fölösleges mellé kondizni, mert csak meglesz az alak, de nem lesz sose izmos.
Na én most alakot akarok, nem batár nagy izmot, kondizni szeretnék, ez a lényeg![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #38582 üzenetére
"Amit tavaszig megszerzel megsúgom mi lesz: nullához konvergáló valami."
Hányszor kell elismételnem, hogy alakformálás a cél, nem pedig paprikajancsivá felfújni magam fél év alatt?"Ennyi, kösse föl magát, lúzer."
Ezt nekem céloztad?
Legjobb tudásom szerint próbálok segíteni.deicide:
Te miről beszélsz? Megkérdezhetem milyen 1 órai napi tekerésről beszélsz mikor tisztán és világosan itt van minden?Többször Balaton körbetekerted, többször tekertél 2 óránál több aerob mozgást, akkor nem teljesen értem hogyan sikerült az 1 órai napi mozgást összekötni a -20 kg-al?
Azért jött le -20 kg mert letekertél csak a nyáron: 2298 km-t gyakorlatilag 1 hónap alatt + a többi amit nem trackeltél esetleg.rii:
Ha nem táplálkozol rendesen akkor persze, hogy el fogod égetni, de legelőször a zsírt égeti a szervezet, egész pontosan mikor aerob zónában vagy szénhidrát-zsír keveréket égeti el, zsír nagyobb százalékban ég 140 pulzus alatt. Ha elfogyott a szénhidrát akkor elkezdi égetni a tartalékokat, miután nincs a májba akkor kezdi égetni az izmot.
Nem olyan gyorsan történik ez meg hidd el! Inkább a felső test ahol nem dolgozik egyetlen izom se bringázáskor onnan fog eltűnni gyorsan az izom, mert az nem dolgozik. Az lesz majd nagyobb probléma fenntartani. De mint mondtam az alakformálás és a comb a legfontosabb szerep nálam! Nem a felsőtest, de annak is fel kell jönnie, mert mindent edzeni kell, nem lehet csak a combot.Egyébként én is csak ismerkedek még a könyvel, mert ez az egész táplálkozás számomra eléggé fekete lyuk volt eddig.
albert8:
Akármilyen mozgáshiányos, mozgásszegény ember elkezd mozogni az fogyni fog azonnal, látványosan gyorsan! Mikor elkezdtem 0ról azonnal kb hetek lefolyása alatt -5 kg lejött, úgy, hogy szinte alig edzettem a mostani szinthez képest (pl.: hétvégente tekertem 100km-eket, meg néha hétköznap).
[ Szerkesztve ]
undefined
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #38613 üzenetére
Szerintem is hs33, de a hs11 is örökélet meg egy nap.
De jól beállítani ezeket mekkora gyötrelem..ludsimon
Ezt próbálom én is megértetni azokkal akik azt mondják hogy semmit nem ér.. én 40 körüli tempóval mentem neki egy versenyző társnak anno, aki megállt a pálya középen "géphiba" miatt, és a sisakomon lett egy horpadás meg zúzódás, hát ha azt elképzelem hogy mekkora erővel kéne a betonba paszíroznom hogy legyen rajta egy olyan sérülés.. és ha azt közvetlenül a fejem érte volna.. márpedig én nem éreztem semmit, a sisakon a sérülést is csak napokra rá vettem észre.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz hoffman_ #38621 üzenetére
Én pár napja dobáltam le párom boltbajárósáról és cseréltem tektro V fékre neki longus fékkarokkal, egyik sem egy nagy márka de a régihez képest hatalmas a javulás, városban pedig tekeregni meg is felel.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #38693 üzenetére
Jófele tekerted? Nekem van egy pár módszerem a kiszedésre, amihez odafértem valamiféle kulccsal az eddig lejött, pedig nem vagyok valami erős, meg súlyom sincs hozzá.
A BBB pedál az gagyi, az egy hagyományos felépítésű pedál, ennyiért drága, mi 3 ezerért árulunk hasonlót.
Az acor az jó, az ipari csapágyas legalább. Ár értékbe az kenterbe veri a másikat.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #39015 üzenetére
Bele tellett egy kevés időbe amíg megtaláltam amit meg szerettem volna mutatni, aztán abbahagyom.
Szóval szerkesztettem a másik hsz-em abba is van a végén egy elég 'érdekes' videó illetve itt van amit kerestem:
Russian insurance scam
This is why there are so many dashcams (besides from bad driving)kerékpár is közlekedési eszköz, szóval nem teszem offba, mert közlekedéssel kapcsolatos.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #39018 üzenetére
Ha állóképességet szeretnél növelni, akkor legelső tényleg egy pulzusmérő óra.
Illetve egy terheléses teszt, elmenni házidokihoz kérni beutalót és akkor ott úgy kifuttatnak mint az állat!Vagy pedig ki is lehet számolni 220- életkor = ez a max pulzusod.
Edzettségtől függően ez -/+ lehet 10-20 bpm eltérés is a valós között, de egy pulzusmérő óra nem pontos az ilyen min/maxokat tekintve! Akkor pontos, mikor ülsz, fekszel. De úgy meg nincs meg a max terhelés.
Egy ilyen terheléses EKG-n meg tappancsokat tesznek rád jó sok helyre.
Nekem is el kellene ilyenre mennem, de nem mentem, mert elég nekem a 220-kor.Egyébként teljesen hülyeség, hogy magas pulzustartományban több zsírt égetsz el!
A glikogén raktárakat használja mint állat a szervezet és el lehet éhezni fél óra alatt aerob felső zónájában.
Aerob alsó zónájában kell lenni és akkor égeted optimálisan a zsírt. Egyébként pedig ezek a zónák teljesen egyén függők, a max pulzusodtól függ.Mellesleg megjegyzem, aerob alsó zónájában képes vagyok 5-6 órát ÉTKEZÉS nélkül 2 db banánnal letolni, mert a zsírokból dolgozok!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39018 üzenetére
Nem akarok okoskodni a témában, mert ezek mindig frissülnek, van aki ezt mond van aki azt, de szerintem olvass utána neten, van egy rakat írás, aztán ha jó cikket fogsz ki lehet egyből okosabb lehetsz mint mi: [link]
Alapjába véve fontos hogy ebben a tartományban edz, mert pl magass pulzusnál az izmok energia raktárjait, glikogén, stb -t égeted el, nem hagyod a szervezetnek hogy neki álljon a zsír párnákat lebontani.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #39021 üzenetére
Még egy kis tanács, ha elkezded Te is.
Szóval azon ne csodálkozz, ha most télen felöltötted a téli zubbonyt, téli ruhákat és -2 -3 km/h-val lassabb vagy, ez teljesen természetes!
Ha jön a tavasz és levedlünk, +2-3 km/h-val gyorsabbak leszünk, ez így működik.Erre pontos magyarázatot nem tudok adni miért van ekkora hatalmas különbség, de gondolom ha szorítja az izmokat a ruha feszül rajta akkor az erek se tudnak annyira kitágulni, így veszít az oxigénszállító kapacitása is az combizmokhoz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
TripleB
senior tag
válasz hoffman_ #39015 üzenetére
Azért írtam, hogy egyéni, mert kor, edzettségi szint stb függő az egész.
Valami ilyen megközelítése van a dolognak.[link]
Egyébként energiadeficit, de úgy lenne az igazi, hogy minél kevesebb izmot veszíteni, ami nem könnyű. Én nagyon sok izmot elvesztetem idén sajnos."Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
nagyúr
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39085 üzenetére
Az a gáz hogy ennek a pumpának ennyire felment az ára.
Ez régen 4700 ft volt.
Nekem ilyen van otthon, én nagyon szeretem, igaz a nyomó rúdja műanyag, és én eltörtem már egyszer, de megragasztottam egy fél éve, azóta még tart. Ezzel baromi könnyű fújni, én 62 kilómmal egyszer nem figyeltem és felnyomtam 11 barra a gumimat. És jó a feje is.[ Szerkesztve ]
-
-
Muton
addikt
válasz hoffman_ #39005 üzenetére
nem vagyok híve az öntörvénykezésnek, de kb a munkahelyén a főnöke előtt kellett volna kiütni pár fogát és ordítani, hogy az alkalmazott egy tolvaj. Valszeg kirúgták volna.
Szerintem ebből sem tanult volna, a feje alapján, de nagyobb bünti lett volna, mint egy 2-3 év múlva kapott felfüggesztett...Ahogy a frissen festett falat összefújkáló graffitiseknél azt az ujját törik el, amivel a spray-t nyomja, itt azokat lábait kellene, amivel a lopott biciklit tekeri
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39200 üzenetére
Ezeknél a videóknál mindig azt utálom hogy fel vannak gyorsítva. Soha nem tudod meg hol mikor milyen tempó a valóságos..
Toomy
Én annyira szinte sosem húzódok le, mert úgy még jobban rámjönnek, ha meg lemegyek az útról vagy nekimegyek a padkának, akkor meg akkorát esek mint az ólajtó, rosszabb esetbe ki a kocsi elé.. Max akkor megyek annyira lehúzódva, ha lassú a forgalom, és elférnek mellettem sávon belül. Ha gyors és amúgy is ki kell menniük a sávból, akkor fölösleges.
Válaszoltam a privátra.[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz hoffman_ #39234 üzenetére
bp. mellett
itt helyben 26x1,75-ös normális városi gumit vettem vmi ~1500-2000 ft-ért, de eléggé lehervasztó, amíg kiválogattam a kötegből, addig kb. 3db 500 ft-os lufit adott el ebben a méretben...
köszi a tippeket
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #39368 üzenetére
eBike morcosság visszavonva, most hívtak fel, hogy elnézést a kellemetlenségért, ez és ez az oka, ha megfelel, akkor a csomagot feladják és a hiányzó alkatrésszel megkeresnek szállítási költség nélkül. Megköszöntem a megkeresést, elfogadtam, maxi-korrektek.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
belaazallat
addikt
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39425 üzenetére
Rövid a mono blokk tengelye. A lánc vonal milyen?
Ha 8 as van a hajtóműbe, akkor az általában annak a baja.. ennyit tud..
40 nm eleve sok volt elsőre kissé, 35 el elég lett volna. Következőre ha meg szétszeded és újra összerakod akkor meg picit egyre jobban rá fog menni, plusz tágulni a 4 szög a karban, szóval egyre gyengébb lesz a kötés, és egyre jobban rá kell húzni.
Ez a lánc bontó nem ér semmit, persze hogy letörik az onnan, mert nem is oda kéne neki feszülnie ha normálisan meg lenne csinálva. Olyat vegyél aminél hátulról egy menetes csövecskével meg lehet támasztani a csap körül a láncot.
Pl itt van ez az olcsó szar, ilyen van nekem is otthon 4 éve: [link][ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz hoffman_ #39428 üzenetére
Bocs figyelmetlenül olvastam. Rakj bele egy szélesebb monoblokkot, mint a mostani!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39430 üzenetére
Hát dehogynem, akkor nem lesz annyira jó a láncvonal.. de mást nem tudsz csinálni hogy ne érjen bele a vázba.. Maximum utána lehet még szenvedni egyet a hátsó kerékkel, ha lehet az agyat alátétezni akkor ott bíbelődni, esetleg olyan fogaskereket feltenni amit lehet forgatni hogy erre vagy amarra álljon kijjebb, nem tudom milyen agyad van.. esetleg az agyat át alátétezni, aztán hozzá centrírozni ha lehet.. ilyen barkács meló..
Ez a hajtókar meg ránézésre olyan, hogy nem lehet tőle várni azt hogy tökélesen fusson, pár mm az ilyenekbe mindig van.. -
Hasaggymeg
veterán
válasz hoffman_ #39430 üzenetére
"Érdekes, mert házon belül maradtam"...képek alapján pont az a finom ív hiányzik az új hajtókarból,ami a régiben még benne volt.
(#39433) ---Lasali---...neki a felső (v.első) támasztó fül tört le,amin ha rosszul helyezed be a láncszemet még a cső kitámasztó sem segít.Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39437 üzenetére
Erre szoktuk régebben azt mondani, hogy akik tudnak hajtóművet gyártani, az a Shimano, meg a... ja.. hát a Shimano!
Hasaggymeg
De az ilyen megtámasztás nélküli lánc bontók azért is szarok, mert elgörbítheted vele a láncot, meg van amit össze se lehet vele rakni normálisan, főleg ha a csapon nincs rajta az a tüske ami segíti az össze rakást, szóval az ilyenek megvételéről én mindenkit lebeszélek.Packersbay
Csak egy gyenge felhörrenésem volt egy fáradt nyűgös pillanatomban.
Van akinek műalkotás, nekem is az picit. Tegnap is amit műveltem az épülőben levő bringámon, hát már magamat néztem hülyének, és még mennyi munka lesz vele..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39440 üzenetére
Azért mondtam hogy régebben, mert most már kezdenek a többiek is belejönni. De azért művelnek csúnyaságokat..
Meg hát.. egy volt edzőtársnak van egy sram xx hajtóműve, kicsit beleért az előző tulaj lába a karba, és az a kompozit karbon kar, bekopott egy 1 centis sávba olyan 2-3mm mélyen!! Félelmetesen néz ki..
Meg múltkor építettem be egy EASTON EC90 es hajtóművet, ez valami 170 ezer ft os hajtómű, használtan vette haverom, és úgy volt utólag megragasztva, mondom neki te ez félelmetes.., 10km alatt ilyen lett mint ezen a videón: [link]
Meg régen ott volt az a sok szemét amit a truvativ gyártott, a saját magát meglazító isis tengely rögzítés, nevetséges, meg olyan anyag minőségek, meg értelmetlen hajtókar formák, hogy normál használattól eltörtek stb..
Shimanoba azért akkorát nem lehet csalódni.
Eddig amiket horrort hallottam, láttam, shimano háza táján:
Van képen elől kinyílt 7800 as dura ace ről, 960 as xtr pedál menet után 3 centivel eltörve (iszonyú vékony anyagból van), 7900 as dura ace tengely törve, ugyan ilyen van campa record ból is egyébként, de ezek ki tudja mit kaptak..
Aztán ismerős dirt jumpra használt integrált deore ja, az U profilú karral meghajlott! De testbike on van akinek simán a testsúlya alatt is, hát az érdekes.. apám megkapja az enyémet, ő 110 kiló, majd meglátjuk..
Aztán hallottam törött saintról, valami durva dh-stól. Hasonlóan törött SLX ről.
De ezek durván túl terhelt alkatrészek, valamint baromi merevek, nem rugalmasak, hajtás hatékonyság van előtérbe helyezve, szóval kigyengül, túl terhelésre elreped, és rengeteget eladnak belőlük, pl fut 10 ezer darab egy dura ace ből mire felkerül egy törött kép..
Jah meg volt az alu tengelyes integrált LX, aminél az alu kikopott, ha kosz ment a csapágy meg a tengely közé, és kicsit kotyogott is a csapágy ráadásnak.. szerintem több alu tengelyes integrált shimano nem is készült..
Valamint a tipikus hiba, az integrált csapágy bal oldali beázása.. ilyenből van nekem is XT..
De egyébként meg van olyan ultegra sl hajtóművem, amibe van 18 ezer és alig használtként el lehetne adni.. ismerősnek ugyan ez van, saját bevallása szerint 80 ezer km el! Én max 60 ezret hiszek el. De a srác ott van a magyar top-ban, szóval nem simogatva van a hajtómű, és bírja..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39442 üzenetére
Én is gondolkodtam már ezen eleget, de én annyi szemetet látok mindenből.. ugyan ezt a kérdést fel lehetne tenni számítástechnikai alkatrészekre is, ami a másik hobbim, de akármi másra is..
Szerintem a legtöbb dolog akkor romlik el, mikor a márketingesek/közgazdászok beleszólnak a mérnökök, anyag beszállítók munkájába, és elkezdenek olcsósítani. (telefonomat (nokia n8) is ezért kellet alaplap cseréztetni, anno írtak róla egy cikket is, hogy mennyi memória hibásat vittek vissza Oroszországban, itt a forumba is számtalan hibás szerintem, amelyik lefagy meg nem indul újra.. az 95% hogy selejt..)
Easton-nak meg szerintem egyszerűen nincs tapasztalata ebbe a témában, azért a shimano, aki a gyártók gyártója a biciklik terén, még ők nyilatkozták pár éve, mikor már a campa rég gyártott karbon karokat, hogy ők félnek a karbontól, ilyen felhasználást illetően. Karbon egy érdekes anyag, karbon szál, kompozit test, esetleg egy alu mag amire rá rakod ezeket, plusz a gyanta ami össze ragasztja, stb, ezeken nagyon sok függ, plusz hogy milyen szövése van, meg hogyan rakod egymásra a rétegeket. Bizonyos dolgokra nagyon jó, másra meg nagyon rossz, vagy nagyon nehezen lehet vele megoldani. Ilyen fém-karbon kötés ami annál a karnál van, az ott nagyon problémás tud lenni... (van képem integrált campa chorus -ról, amiből kifordult a pedál menet valszeg hibásan voltak ragasztva a rétegek, hasonlít a fához kicsit szerintem.. tudod szál irányban erős, de amúgy meg nem tart semmit) én a tengelyre gyártottam volna egy alu konzolt, és arra ragasztottam volna fel a karbon kart.
Szóval ez már túl tesz azon hogy az ügyes okos tanult mérnök a képleteivel meg a könyvekbe leírt anyagismereteivel, programjaival számolgat.
Az meg hogy miért nem tesztelték ki, azt meg nem értem.. én ha gyártanék ilyet, tuti előtte oda adnám egy teszternek, valami súlyos, izmos sprinternek, hogy hajtson vele pár ezret má..De van aki ezt meg túlzásba viszi, az a syntace szerintem.. dehát ők németek.
Pl ők előírják hogy ha teszel fel kormányszarvat, akkor kell egy betétet nyomnod a kormányba, és ebből létezik 3 vagy 4 féle falvastagságú, és meg van adva melyik kormányhoz melyik kell.
De náluk is volt anyaghiba. De legalább azt is színvonalasan kezelték: [link]Kíváncsi lennék ez mit bír:
Clavicula MTB carbon fiber crank
Azt hiszem ez a legkönnyebb széria hajtómű, közel 300 ezer ft árral..
Vagy amire még inkább, hogy ez mit bír:
AX Lightness Laufradsatz 28" Ultra Road 24 Extralite 780g
A két kerék 780 gramm..
Vagy 995 grammos MTB kerék szett?Nehezen tudom elhinni hogy ezek ne hulljanak szét nagyon hamar.. és 700 ezret kérnek egy ilyen kerékért.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #39442 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő nekem meg még eszembe jutottak dolgok..
Van ez az oldal: http://www.bustedcarbon.com
Itt lehet találni érdekességeket.
Pl itt van ez a hulladék is: Colnago karbon hajtómű
Nem tudom mire alapoztak.. colnago névvel ellehet adni a szemetet is?
Zipp hajtóműből is van ilyen, csak már nem elérhetőek a képek, nekem valahol le vannak ezek mentve..
Meg volt még valami hajtómű, amin röhögtem anno, a lánctányér rögzítő konzolok szakadtak le egyből a csavar után.. az is ott full carbon volt.. csak egy egy-másfél centis kis négyzetet csinálni karbonból, 3mm vastagsággal.. az úgy bátor dolog volt.. főleg hogy az adja le.. a terhelést a tányéroknak.
Egyébként az extra könnyű, extra drága cuccos honlapok közül ez a kettő a kedvencem, elképesztő miket árulnak:
http://r2-bike.com/
http://www.dulight.fr/
Akit érdekelnek az ilyen elmebajok, azoknak melegen ajánlom, lapozgatni, jól fognak mulatni.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #39763 üzenetére
Szeretek idejárni. Leírom a személyes tapasztalatom, rögtön 100-an nekem ugranak.
Érdekes mindenesetre ez a fajta felfogás.Csak, hogy ellenpéldát mondjak, a másik bringámon Kelly's 4000Ft-os nyereg van, szivacsos és az nem dörzsöl ki szintén, de kényelmetlen a hátsómnak 1 óra tekerés felett, hiába a szivacs, akkor se annyira jó mint a másik.
Nem is feszegetem a témát.
Amúgy meg a nyereg téma egy 100%-ig egyéni dolog.
Lehet 20/10 embernek bejön, de a többinek kifejezetten rossz emlékek fűzik hozzá.Nem tudom miért érez valaki késztetést, hogy visszabeszéljen, ez valami szokás lett ezen a ph-n.
undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen