- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- eBay
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
simpley
őstag
-
RR-13
őstag
Érdekes karbantartás az MBH-nál ma este:
-
Gedeon31
addikt
Ezen Cib bank online felületén , hogyan lehet betétet feltörni?
-
RR-13
őstag
-
Piftuka
veterán
Sajnos valóban így van!
Viszont ha már váltani kellett... tegnap immár a CIB online felületen, a számítógépemről akartam átutalást intézni, de az online felület aláírásnak mindig csak a QR kódos fizetést ajánlotta fel.
Egyrészt azt még nem is aktiváltam a mobil applikációban, másrészt egyáltalán nem szeretném használni.
Maradnék a 8 számjegyű, véletlenszerűen generált kódnál, az remekül működött a PC-s InternetBank használata során.
Kerestem a CIB Online felületen, a profilomban a "Beállítások" alatt (a mobil app írta, hogy ott kell keresni), vajon hol lehet váltani a "WithKEY" használatára, de bizony én nem találok ilyen opciót.
Esetleg másik menüben van? Tudtok ebben segíteni, kérlek?
(Az előbb hívtam a CIB ügyfélszolgálatot, de 18 perc karácsonyi muzsika hallgatását követően feladtam...)"Aquila non captat muscas."
-
RR-13
őstag
válasz Piftuka #31656 üzenetére
A CIB Bank Online felületen én sem találtam WithKEY funkicó aktiválására semmit sem (nekem mondjuk már eleve aktív, lehet, hogy ezért nem).
Az alkalmazás nyitó oldalán (tehát belépés előtt) Neked nincs olyan jobb oldalt lenn, hogy #WithKEY?
Amennyiben van Neked is WithKEY a nyitó felületen, akkor még a mobilappban kell beállítani a fogaskerék beállítás menüben a Díjmentes értesítéseket a számlához, és a kártyához is, ha eddig ez nem volt.
És akkor elvileg majd Push üzenetben érkezik az alkalmazásban az utalást jóváhagyó kód, vagy az alkalmazás nyitó felületén WithKEY kód generálással lehet jóváhagyni az utalást (de megjegyzem, hogy én sosem utaltam így, csakis appból).Ennél többet nem tudok most segíteni, mert nem látom, hogy mi aktív Neked, és mi nem.
Szerk.: A CIB Oldala ezt írja:
"A CIB Bank Online internetbankon
A belépés ezen a csatornán is az alkalmazásba épített #withKEY token által generált jelszó használatával vagy push üzenet segítségével lehetséges.Átutalási megbízások és a mobilegyenleg-feltöltés aláírása:
Ha ugyanazon az eszközön használja a CIB Bank Online-t, mint amelyen a CIB Bank Mobilalkalmazás is telepítve van, a tranzakciók jóváhagyása push üzenet segítségével történik.
Ha más eszközön használja a CIB Bank Online-t, mint amelyen a CIB Bank Mobilalkalmazás is telepítve van, a jóváhagyás QR kód segítségével történik, az alábbi lépésekben:
A tranzakció részleteinek megadása után az összegző képernyő Tovább gombjára kattintva megérkezik a megerősítés oldalra.
Kövesse a képernyőn szereplő utasításokat:
a CIB Bank Mobilalkalmazás nyitóképernyőjén található #withKEY funkcióba lépve válassza a QR kód beolvasása menüpontot!
A CIB Bank Online felületén megjelenő QR kódot olvassa be az eszköz kamerájának segítségével!
Majd hagyja jóvá a tranzakciót a CIB Bank Mobilalkalmazáson ujjlenyomattal vagy a PIN-kód megadását követően!"[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Telefon csere miatt, újra be kellene állítanom a George appot (Erste).
Bemásolom az ecsatorna azonosítót. Szeretném beilleszteni a jelszót hozzá… nem tesz be semmit
Elkezdem kézzel bemásolni (generált 32 hosszú spéci). 26 karakter után kettőt vissza akartam törölni, mert az utolsó előtti karaktert elírtam. Kitörli a teljes jelszó mező tartalmátTöröltem az appot, újrarajtam, ugyan úgy nem megy.
Katasztrófa, hogy engedhet meg magának ilyet bármilyen app, nem hogy egy banki. Kíváncsi lennék, hogy ment át tesztelésen, vagy ha direkt van így (ezt is el tudom képzelni), akkor szívesen beszélgetnék az “igény” megfogalmazójával…iOS 17.2.1
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #31660 üzenetére
De Mobilappban fel lehet törni a withSAVE megtakarítási számlán lévő összegeket, és át lehet vezetni a főszámlára, ehhez jobb oldalt lenn van egy kör alakú ikon, és azon belül + vagy - jellel ellátott befőttesüveg, és a - előjelűre kell nyomni az átvezetéshez az appban.
Én ott csináltam régebben ezt mindig, amíg adott valami kamatot rá, vagy elakartam különíteni bizonyos összeget a főszámlámról.
Fentebb kérdeztem, hogy withSAVE megtakarításról beszéltél?
Mert azt mobilappban biztos fel lehet törni, mert az lényegében nincs is lekötve. Viszont, ha egyéb lekötött megtakarításról, akkor azt nem lehet a mobilapban valóban, és akkor az Online-on sem nagyon egyelőre.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #31662 üzenetére
Na igen, közben átszerkesztettem a választ, de válaszoltál is.
Szóval én sem találtam lekötött betétre vonatkozó feltörés lehetőségét az appban, de az Online-on sem, az a Javas-ban volt, de úgy látszik semmit nem ért a fél éves fejlesztés, mert kb, semmi nem került át az Online-ra.
Telefonban "biztos" megmondják majd, hogy ők fel tudják-e törni, vagy akkor mégis hol kell akkor, ha nem (személyesen ) -
spiritex
veterán
Gránit banknál a szelfis nyitás után mennyit kell várni mire megnyílik a számla és kapok jelszót a netbankba? Ma van 3. munkanapja, hogy 30-án sikeresen végigmentem a folyamaton.
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
vacs
veterán
válasz kleinguru #31659 üzenetére
Egy pár helyen finomítva ezt nyugodtan küldd el a banknak, tudjanak róla, hátha változik valami.
Pár éve én is írtam egy szép üzenetet a K&H mobilappal kapcsolatban, aztán pár hónappal később pont ott változott az app, amit javasoltam... mondjuk lehet a kettőnek semmi köze egymáshoz!
(^)(>.<)(^)
-
addikt
Unicredit hitelfelvétel/számlanyitás során volt némi zavar az erőben. Ma kaptam egy meglepően korrekt és értelmes választ. Elismerték írásban is (amit szóban már ügyintézővel tisztáztam), hogy elrontották az ügyleti kamatot és így a legelső (csak folyósítástól első törlesztésig tartó időszak kamatát tartalmazó) törlesztőről szóló tájékoztatás is hibás volt. (Időközben persze már levonták, de elvileg a helyes, alacsonyabb összeget.)
Végül még az aláíró sms-ek árát is megtéritették (elmaradt számlanyitaskor az mtoken aktiválása, sőt szóba se került).
Szóval annak ellenére, hogy itt sem volt zökkenőmentes minden, egyelőre pozitív az összkép, mindenképpen jobb, mint amire számítottam az Erste-s hitelfelvételem tapasztalatai után.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
spiritex
veterán
Na, csak fel kellett tennem itt a kérdést. Már jóvá is van hagyva minden, megkaptam a jelszót, PIN-t.
NYitáskor igényeltem EUR számlát is, és olyan kérdésem lenne, hogy a netbankban a 'Deviza átvezetés saját számlák között' menüpontban tudok Ft-ot EUR-ra váltani? Bár lehet, hogy érdemesebb ezt az applikációban megtenni ugye? Mert a netbankban nem látszik a pillanatnyi árfolyam.
Illetve még egy olyan kérdésem lenne, hogy hol tudom azt megadni, hogy a netbankba belépéshez ne SMS-t küldjön, hanem iSMS-t?
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
TCr
veterán
-
Sanyi.mTs
addikt
erste online felületen hogyan tudnék még egy célbetét számlát nyitni?
illetve ezt majd hogyan fogom tudni törölni? -
cocka
veterán
de úgy látszik semmit nem ért a fél éves fejlesztés, mert kb, semmi nem került át az Online-ra.
Ahogy a számlaegyenlegek tranzakciók utáni naplózása sem. Majd vezetem a nem létező csekk-könyvemben épp hogy állok. Talán a számlakivonatba belekerül, de én általában néhány napra visszamenőleg akarom tudni, hogy mennyi volt az egyenlegem, nem hónapos késéssel.
-
Gallmix
aktív tag
válasz spiritex #31674 üzenetére
Netbankba belépve isms-t küld (push) ha ez van beállítva. És ha van internet elérés*. Ha nincs akkor rendes sms-t. De volt, hogy elfelejtettem a netet/wifi és akkor mind kettő megjött.. a netbanki belépő sms díjmentes.
* Ha nincs interneted, akkor is küld isms-t, de csak internet eléréssel tudod megtekinteni. Ez alól a netbanki belépő kivétel.
A váltást is(app) lehet intézni, kedvezményes áron munkanapokon 9-17 óra között.
[ Szerkesztve ]
-
energiezolee
aktív tag
válasz Gallmix #31680 üzenetére
Szia!
Rég beszéltünk...
És ha mondjuk hétvégén vásárlok AliExpress-en és nincs váltva valuta (dollár), akkor is tudok vásárolni dollárban? Tehát átváltja automatikusan, ha csak forintban van rajta pénz? Ha igen, akkor ilyenkor drágábban váltja, mintha hétköznap történne a vásárlás?Nekem is sztár csomagom van, amit ajánlottál.
Revolut ugye ilyenkor kicsit drágábban, de automatikusan átváltja.
Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
Üdv : Energie Zolee
-
TCr
veterán
válasz energiezolee #31682 üzenetére
Bankkártyás vásárlásokhoz semmit nem kell váltogatni.
IBKR - - Revolut - - Gránit Bank <--- ajánlói kódokért küldj privát üzenetet. ;-)
-
dptrsk
addikt
válasz energiezolee #31684 üzenetére
Ha a forintos kártyával veszed az aliexpresst befoglalja hétvégén x árfolyamon s pár munkanap múlva könyveli z árfolyamon.
ha ezen pár munkanap alatt gyengül a forint, többet von le, ha erősödik, akkor kevesebbet
-
petike2014
aktív tag
Kincstár másnál is lehalt? A vétel jóváhagyásánál 16 perce pörög...
-
RR-13
őstag
válasz vnorbi #31687 üzenetére
Na igen, ezt gondoltam, írtam én is 2 napja.
Nagyon megy náluk ez az adminisztrációs hiba évek óta...Akkor ezek szerint nagy eséllyel nem fognak vonni díjat mert nem munkabér érkezik, de ez csak elvileg január végén derül ki, ha csak 390 Ft-ot vonnak majd le.
Náluk egyébként a CIB Bank rosszabb, mert elképesztő amit azok művelnek a rendszereikkel, és ami jó volt azt is tönkretették.
És a CIB panaszkezelő (ügyfél-elégedettség ) osztályról már nem is beszélve, ahol egy önhatalmú vezető van, aki nagy ívben tojik az ügyféli érdekekre, és az elismert hiba ellenére sem írnak jóvá semmit, ha nagy összegről van szó, max. csak akkor, ha pár forintról van szó. -
RR-13
őstag
Az utóbbi 2 évben az összes ezen Topikba tartozó bankot "teszteltem".
Sajnos arra a következtetésre jutottam összességében, hogy a CIB Bank és az UniCredit Bank rendszerszinten egy "vicc" kategória, és főleg csak azoknak éri meg velük foglalkozni ideig-óráig, akik tényleg semmiért nem akarnak, fizetni vagy nem szívesen fizetnek.
Viszont ezeknél a bankoknál arra jutottam, hogy azzal együtt sem éri már meg.Évek óta nem képes egyik sem megoldani alap problémákat, amit pl. Te is írtál olyat sem.
És számomra is meglepő módon a legkevesebb baj a Raiffeisen Bankkal van, vagyis nincs is baj velük lényegében, és ha jön a Push majd végre, akkor "tökéletes" lesz (pl. nekem).
Soha nem gondoltam volna, hogy ezt fogom írni velük kapcsolatban, de ahol alapvetően nincs hibás terhelés, meg ilyenek, az jónak mondható, és így az alapvetően jónak számít.
(persze a panaszkezelő "osztályuk" nem sokat ér, ha írásban keressük meg őket, de ezzel ellentétben a telefonos panaszbejelentést követő 2 órában felhívnak, és telefonon próbálják orvosolni a problémát, és az ügyfél kérését figyelembe is venni, ami jó megoldás az írásos panaszhoz képest, ahol meg nem is nagyon foglalkoznak a problémával, de az nem is közvetlen a Raiffeisen Bank része, hanem valami társ Kft. csinálja... látszik is.)[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz spiritex #31691 üzenetére
Ez használattól, és használati szokástól függ főleg, mert aki alig használja a számlát, vagy alig van forgalom a számláján annál hibák sem jöhetnek elő.
Nem használtam minden szolgáltatásukat, de azért náluk is akadhat ilyen-olyan gond.
Pl. téves sms díj terhelése, ha nem érkezik meg a telefonodra a Push értesítés, és sms-ben küldik ki mégis az értesítést, annak ellenére, hogy csak a Push van beállítva az alkalmazásban.Ők mostanában sok fejlesztést végeztek el, aminek egyébként látható "nyoma" is van, nem úgy mint a CIB-nél.
Amennyiben nem akarsz telefonon ügyet intézni, vagy generálsz egy TAK (telefonos azonosító PIN) kódot az alkalmazásban, akkor az sem fog érinteni, hogy felhívod őket, nehezen, és sok várakozást követően esetleg felveszik, majd beazonosítanak a személyes adataiddal, majd visszahívnak és megint beazonosítanak.
Na ez egy felesleges kör szerintem, mert a második beazonosításnak már csak az a lényege, hogy a rendszerükben lévő számon te vetted-e fel.
Mivel én 2023. augusztustól másodszor vagyok ügyfelük, és csak harmadlagos számlának használom, ezért jelenleg más hibákba nem tudok belefutni.
Esetleg még könyvelési hiba lehet, ami csúszást jelent, ha hónap végén történik bejövő utalás.
Viszont ezt mástól nem hallottam még, csak én tapasztaltam, hogy nincs a számlatörténetben, vagy a kivonatban az utolsó napon érkezett bejövő utalási tranzakció. (lemaradt a kivonatról pl.)Viszont jogtalan, téves terhelés nem fordult még elő, csak az sms díj, de az korábban is tömegesen.
Amennyiben konkrét kérdésed van valamivel kapcsolatban, akkor próbálok válaszolni tapasztalatból, vagy ha én nem tudok a többiek biztos fognak.
-
spiritex
veterán
Köszi szépen, ez azért megnyugtató, ugyanis én nem fogom hívogatni őket, és másodlagos számlaként használva, csak saját magamnak utalok rá pénzt, csak eurót váltok, vagy befektetem, innen nem utalom tovább, illetve SMS díjat sem terhelhetnek rám, hiszen a digitális számlacsomagban eleve nincs, nem létezik SMS, elvileg, de azért jött már persze. Elég furcsa is lenne, ha felszámolnának SMS díjat úgy, hogy nem a csomag része...
Gondolom a számlanyitást követően SMS-ben kapott 4 jegyű TPIN kód lenne a TAK (telefonos azonosító PIN)?[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
RR-13
őstag
válasz energiezolee #31694 üzenetére
Új Gránit app. felület felület van, ezért máshol van mint korábban...
Menü -- legalsó sorban: (Fogaskerék) Beállítások -- Elfelejtett Telebank TPIN kód
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Évek óta nem képes egyik sem megoldani alap problémákat, amit pl. Te is írtál olyat sem.
De arról esetleg van információd, hogy a CIB-en kívül melyik banknál volt/van még netbankos egyenlegnaplózás?
nincs hibás terhelés
Elvileg a CIB-nél is csak ideiglenes anomáliákat szúrtam ki. Ugyanakkor nem értem, hogy ha a rendszer mögött gépek számolják az egyenleget, akkor hogy lehet akár egy pár órára is téves megjelenítés? Mondom az egyik legdurvább példa az volt, hogy látra szóló összeg x, átutalok y-t és utalás után még egy órával sem x-y a látra szóló, hanem x-y-z, a z-ről fogalmam sincs mi az, aztán visszakorrigálják mondjuk 5 óra múlva x-y-ra. (nyilván a z nem lehet zárolt egyenleg, mivel az már eleve nem része az x-nek, tekintve hogy el lett különítve)
Különben anno 2006-ban az OTP-től mentem át a CIB-hez és az OTP-nél is volt számlaegyenleg-naplózás, de ha jól rémlik csak a kivonaton. Viszont szerintem annyira berágtam ominózus bankra, hogy mikor "elbűvölt" a CIBEZZ, akkor észre se vettem, hogy ilyen alapinfó is van, hogy számlaegyenleg-naplózás és teljesen természetesnek vettem. A Gránitnál is hiányérzetem van emiatt. De egyébként a Wise sem ír ki semmit.
-
cocka
veterán
válasz spiritex #31693 üzenetére
illetve SMS díjat sem terhelhetnek rám, hiszen a digitális számlacsomagban eleve nincs, nem létezik SMS
De van és nem számolnak fel érte díjat. Digitális esetén a tranzakció jóváhagyó és a netbankba belépéshez küldött SMS-ek ingyenesek. Igaz, hogy kell rájuk várni vagy 50 másodpercet, mert a rendszer képtelen megjegyezni, hogy utoljára mit küldött. Először iSMS-sel próbálkozik és ha az nem ér célba, mondván az adott készüléken nincs neted (na mondjuk arra is kíváncsi lennék, hogy ezt hogy ellenőrzi), akkor SMS-t küld. Csak ha már egyszer SMS-t küldött miért nem marad annál. Azért mondjuk 2-3 alkalom után illene idomulnia a rendszernek. Hogy ha 3 esetből 3-szor már SMS-t is kellett küldeniük, akkor a következő alkalommal csak SMS-t küldenek, hogy ne 50 másodperc legyen egy SMS, hanem csak 5.
-
cocka
veterán
válasz spiritex #31698 üzenetére
Ha mondjuk pl. 4-5 napra visszamenőleg kíváncsi vagy adott tranzakciók után mennyi volt az egyenleged. Hogy ne csesszenek át.
Mivel a látra szólóhoz azt kamuznak, amit akarnak, de ha pontosan naplózva van, akkor nem kell számolgatni, hogy a (+)-ok meg a (-)-ok alapján adott tranzakció után mennyi volt az annyi.
Mert szerintem nemcsak a változás mértéke a fontos, hanem maga a változás is. Egy tranzakciólista egyenlegnaplózás nélkül kb. semmit nem ér.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Valami baja van a tápomnak
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Hisense LCD és LED TV-k
- OTP Bank topic
- Xbox Series X|S
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest