- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Livius
őstag
válasz INGJOKE #24997 üzenetére
Az internetes bank oldalon mikor beléptem, ez volt az üzenet, hogy emelik a tranzakciós díjakat, és ha nem tetszik kb októberig lehet lelépni.
"Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy Bankunk 2022. október 5-ei hatállyal – a vonatkozó jogszabályokban és ügyfélszerződésekben biztosított jogával élve - egyoldalúan módosítja a bankszámlaszerződések elválaszthatatlan részét képező, a bankszámlacsomagok kondícióit tartalmazó egyes lakossági kondíciós listákban szereplő bizonyos díjtételeket.
A módosításra a Lakossági Üzletszabályzat 1. számú mellékletének a) pontjában foglalt okból, a Bank közteher – (pl. adó) – fizetési kötelezettségének változása okán kerül sor, tekintettel az extraprofit adókról szóló 197/2022 (VI. 4.) rendeletre, mely 2022. július 1-jei hatállyal módosította a Bank pénzügyi tranzakciós illetékről szóló 2012. évi CXVI. törvényben szabályozott tranzakciós illeték fizetési kötelezettségének mértékét. Lakossági Üzletszabályzatunk elérhető honlapunkon a www.unicreditbank.hu oldalon az Üzletszabályzatok és házirend menüpont alatt.
A változás az alábbi típusú tranzakciókhoz kapcsolódó díjtételeket érinti:
Forint és devizaszámlákra vonatkozó bankon belüli és kívüli HUF, valamint EUR és SEPA eseti átutalási megbízások
Csoportos beszedési megbízások
Állandó átutalási megbízások ..."[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
-
addikt
Gránit bank kivezeti a "Gránit Pay"-t, ha jól értelmezem a netbank-ban jött üzeneteket a hirdetmény változásokról.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz Livius #25001 üzenetére
Akkor úgy teljes a kép, ha mondjuk ezt is bemásoljuk:
"A díjemelés a fenti díjtételek közül nem érinti a kondíciós listákban díjmentesként meghirdetett tranzakciós díjakat, azok továbbra is díjmentesek maradnak."
Amit idéztél az a fentivel folytatódik egyébként, tehát +1 sort kellett volna "csak" beilleszteni, hogy teljes legyen az értesítés, mert ez a rész sem elhanyagolható infó, főleg a Partner Aktív Záró csomagosoknak.
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
válasz SOAD19 #24999 üzenetére
Unicredit bank, partner aktív zero csomag. Három évig teljesen ingyenes Tehát nincs számlavezetési díj, nincs utalási díj, nincs csoportos beszedési megbízás díj, és nincs bankkártya díj, ami ráadásul egy dombornyomott Mastercard kártya. Ehhez nem kell más mint havi 75000 Ft jóváírás.
Én pont a CIB Banktól jöttem át ide mert meguntam hogy a kevesebb mint egy év alatt amíg náluk voltam vagy ötször volt úgyhogy egy napig nem lehetett belépni a netbankba.
[ Szerkesztve ]
-
tahepa
senior tag
-
addikt
válasz tahepa #25011 üzenetére
több mint érdekes... --> szerencsés
Komolyra fordítva a szót, voltak, vannak gondok a Cibbel. Talán túlzás amit bigdady kolléga írt, de messze nem megbízható úgy általában a többi bankhoz képest (nekem Erste, Raiffeisen tapasztalataim vannak a közelmúltból).
Amire gondolok:
* Értesítések megbízhatatlansága (push mobil app)
* Iszonyat lassú az applikáció és nem is annyira átlátható (továbbá itt nekem elvi bajom, hogy nekem kell a belépésre nyomni... azért nyitottam meg az appot, mert be akarok lépni... tudom vannak olyan funkciók, amikhez nem kell belépés (nem használom őket és lehetne legalább állítható))
* Legutóbb már működött iOS bétán is az app, egy ideje már csak várok, várok, várok, kifagy
* Ha szeretnék egy új eszközön beállítani mobil bankot, akkor simán beállítok mindent, majd közli, hogy 13-as szerver hiba. Persze már tudom, hogy új regisztráció kell, de azért ezt mostanában lehetne normálisabban kommunikálni, mint hogy járjak magamnak utána az ügyfélszolgálatot is terhelve
* Néha megfordulok a kékgolyó utcai fiók ATM-nél. Iszonyat lassú az is, ami miatt már sikerült is helytelen összegben pénzt felvenni
* Rendszeresen meghirdetett karbantartások bőven elhúzódtak és nem volt elérhető a bank, nem tudtál a számládról utalniNekem azért van, mert ingyenes és másodlagos számlának használom. Amint letelik újra a két évem megyek tovább innen.
Elhiszem, hogy van akinek megfelel egyéb előnyei miatt (fentiek kivételével én is elégedett vagyok vele).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
bigdady
nagyúr
válasz kleinguru #25012 üzenetére
Lehet akkor pont rossz fél évben voltam anno ott mert sokszor nem tudtam belépni rendszerhiba miatt de volt atm-nél álltam és limitet nem tudtam változtatni pénzt sem tudtam felvenni, utalni nem tudtam nem is egyszer, rengeteg a karbantartás. Olyan olcsó húsnak híg a leve volt be is zártam hiába volt ingyenes.
De érdemes rákeresni a "cib nem megy' szavakra[ Szerkesztve ]
-
egykori
őstag
Nálam a mobilapp azt kéri, adjam hozzá a kártyámat a Google Pay-hez (most már Wallet), ami azért furcsa, mert szinte a kezdetektől, amióta lehetett, azt használom a Gránit Pay helyett.
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
válasz bigdady #25013 üzenetére
Ezt én is meg tudom erősíteni. Mint írtam én picit kevesebb mint 1 évig voltam ott náluk, múlt héten szüntettem meg a számlát, pont ezen okokból kifolyólag. Lassú a netbank/mobilapp És ez alatt a nyolc hónap alatt vagy ötször volt olyan, hogy minimum egy napig elérhetetlen volt az egész rendszer, és nem tudtam utalni se.
Remélem az Unicredit banknál nem lesz ilyen.
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #25005 üzenetére
Lényegében nincs, illetve egyetlen egy kivétel lehet, ha valaki annak ellenére indít eseti utalást netbankon, hogy az ott ugye nem díjmentes.
Annak magasabb már a maximalizált díja október 05-től, de csak az, ami azt jelenti, hogy 7.391 Ft helyett 11.391 Ft lesz.
Egyebekben változatlan feltételekkel és kondíciókkal maradt a Partner Aktív Zéró, igen.[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
Köszi a véleményeket a CIB-bel kapcsolatban. Bár akkor nem egyértelmű, hogy akkor kell-e nekem a hard token, vagy sem. Szoktam mobilról is, meg pc-ről is belépni ebankra. Azért jó lenne, ha nem csak pc-ről lehetne, ha esetleg mondjuk az ember nincs otthon, elutazott valahova, ahol csak a mobil áll rendelkezésre. Akkor ha jól értelmeztem, valaki szerint hard token nélkül is működhet a dolog mindkét eszközön, nem szükséges a hard token?
Illetve lenne még egy kérdésem, hátha valakinek infója erről. A mostani bankomnál vettem anno szuper állampapírt. Mi van, ha letelik az 5 év, és visszautalják a pénzt a számlámra, ami már más banknál van? Lehúznának vajon, kezelési ktg, átutalás ktg. címszóval, stb, és ha igen kb. mennyivel? Lehet érdemes lenne maradnom, bár még 2 év van hátra, 2024 júniusáig.#25006 dredjudge84
Köszi! De, ahogy látom náluk, "csak" 5k-t adnak, ez a CIB-nél 20k, ami kicsit vonzóbb. Arra is gondoltam, hogy belépek a CIB-hez, aztán anyámat is beszervezem, neki aztán tényleg mindegy, hogy melyik banknál van, ő gyakorlatilag nem használja az ebankot, havi 12 pénzlevétel, és kártyával való vásárlás, max nagy ritkán netes vásárlás, bár még ebben is segíteni kell még neki. Így én 40k-val "gazdagodnék", ami jól jön, ebben az ínséges időkben. A Takarékbanktól nem hiszem, hogy rosszabb lenne, ez a CIB, aztán ki tudja. -
LógaGéza
addikt
Ha a Huaweiesekre gondolsz, ott eddig se ment a Gránit Pay ha az utolsó infóim helyesek.
[link] -> Összefoglalva a Huawei AppGallery-ből letöltött GRÁNIT eBank alkalmazás a GRÁNIT Pay kivételével teljeskörűen használható.
Ha viszont a módosított ROMosokra, azt meg nem követem"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
tahepa
senior tag
válasz kleinguru #25012 üzenetére
A telefonom One+ Nord2 12/256
3 számlát ( nem cégest) kezelek napi szinten 5 éve tehát azért van némi tapasztalatom
Utalok rendszeresen , bakkártyákat használok ( virtuálisat is) , megtakarítási " zsebet" is használok , limiteket változtatok stb...- az értesítések megérkeznek ( van amikor 10 másodperc késéssel)
- az app nekem megfelelő sebességű , a plussz belépéssel nincs gondom
- IOS nálam nem játszik és nem is fog
- az új reg műsor valóban zavaró de ez van
- Debrecen Piac utcai CIB ATM-ből rendszeresen veszek fel 400 ezer forintot , nincs problémám az automata sebességével
- a meghírdetett karbantartások valóban néha csúsznak de még mindig jobb mintha csak megszünne a szolgáltatás infó nélkül mint más bankoknál -
AtHoS
nagyúr
"A hard token fizetős, jelenleg havi 380 Ft. (hó végén vonják) Ha ezt rendeled, a mobilappot nem fogod tudni használni."
Ha ez valóban így lenne, akkor aki a díjnetre kapott és onnan CIB-re átküldött számlát rendezné, az nem tudná ezt megtenni, mert ilyen Díjnetes átküldést CSAK MobilAPP-ból lehet intézni -> java-s felületről jó pár hónapja elvették a lehetőséget és mobilapp-ra kényszerítik Díjnetről átküldött számlák kiegyenlítéséhez a jónépet.
CIB-hez:
Én mobilapp-os token generálást használok, talán egy rövid időszakban - lehet karbantartás volt akkor - nem tudtam aktuálisan bankolni, mert mobilapp nem töltődött be. Ettől eltekintve problémákkal nem igazán futottam össze, ami miatt valamit nem tudtam elintézni.Ami nekem ill. szerintem hátrány, hogy
- a java-s és a mobilapp-os adatbázisokat külön-külön tárolják
- mobilapp-nál az előzőleg mentett sablonokat nem lehet egyszerűen szerkeszteni (VAGY én nem találtam meg hol is lehetne ezt megtenni anélkül, hogy új utalást kellene indítani, bár ott sem menti el azt amit változtattam a sablonon -> pl. UPC/Voda változások, új számlatulajdonos ill. most új számlaszám + számlafizető azonosító)
- mobilapp-ból nem látom/lehet kezelni a számlakivonatokat, így java-s megoldást is kell emiatt használnom
- fizetési limitek módosítását APP-ban ki...ottul elrejtették, ezt megszívtam tavaly nyáron, mikor szomszédnak segítettem telefont vásárolni és marhára megfeledkeztem róla, hogy a kártyás vásárlási limit alacsony lesz hozzá
- sajnos olyan alapfunkciót sem tud az APP, hogy valakit partner listába tegyen automatikusan VAGY én kézzel beérkező utalás alapjánMondjuk most így visszagondolva szinte mindent mobilapp-on intézek és a java-s felületen csak a számlakivonatokat töltöm csak le jó ideje.
szerk.
....PUSH üzenetek is megérkeznek[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
nah még eszembe jutott egy hiányosság:
- mobilappban zárolási időszak alatt a kártyás fizetések összértékét lehet csak látni, míg java-s felületen lehet látni az összes kártyával fizetett zárolt tételt/annak értékét felsorolva egymás alatt külön-külön[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
zsola400
aktív tag
válasz dredjudge84 #25026 üzenetére
Az Unicreditnél ha van még ajánló program ott is adnak 5-5e Ft-ot.
-
cocka
veterán
válasz dredjudge84 #25015 üzenetére
Ha jól tudom a webes netbank meg a mobilapp kb. ugyanaz a felület meg feltehetően fejlesztési "szál". A javás meg egy másik, ott nekem soha nem volt olyan, hogy
nyolc hónap alatt vagy ötször volt olyan, hogy minimum egy napig elérhetetlen volt az egész rendszer
-
cocka
veterán
válasz SOAD19 #25018 üzenetére
nem egyértelmű, hogy akkor kell-e nekem a hard token, vagy sem.
Ezügyben kb. az dönt, hogy mihez van idegzeted.
Hard tokennel hozzáférsz a javáshoz és a webeshez, de a mobilapphoz nem. (ezt a rugalmatlan hozzáállást mondjuk nem értem, de ők biztos tudják ennek mi az oka)
Mobilappal papíron mindhárom felülethez hozzáférsz, de ha nem tudsz withkey-t generálni a mobilapp hibája miatt, akkor legalább kettőhöz biztosan bukod ideiglenesen a hozzáférést, amíg az app nem javul meg. (ha jól rémlik talán az apphoz nem kell withkey kódot generálni)
hard token nélkül is működhet a dolog mindkét eszközön, nem szükséges a hard token?
Elméletileg működnie kéne, gyakorlatilag számtalan hibalehetőség lóg a levegőben csak az app használatakor. De legalább havidíj-mentes.
-
cocka
veterán
Ha ez valóban így lenne, akkor aki a díjnetre kapott és onnan CIB-re átküldött számlát rendezné, az nem tudná ezt megtenni, mert ilyen Díjnetes átküldést CSAK MobilAPP-ból lehet intézni
Miért ne lenne így?
https://www.cib.hu/Maganszemelyek/digitalis_bank/psd2/psd2_azonositas.html
Legörgetsz a táblázatig. Van mobilalkalmazás a hard token mellett? Nincs.
De mondok jobbat, saját példámból. Amikor elindult az easytoken kivezetése és a PSD2-es hiszti illetve az, hogy fizetőssé válik a token, akkor miután az easytoken tranzakciókra már használhatatlanná vált, én is átszerződtem a javás netbankból a mobilappra. 2 hónap káromkodás után visszamentem a bankba, hogy átszerződnék hard tokenre. Mihelyst ezt megteszed, a mobilapphoz bukod a hozzáférést. A javás netbankban pedig újra aktív a mobilappos aktiválás menüpont.
a számlakivonatokat, így java-s megoldást is kell emiatt használnom
Meg ugye halkan tegyük hozzá, hogy letölteni csak az aktuális hó előtti 6 hónap kivonatát lehet. Nekem emiatt most kimaradt a februári, mert nem jut mindig eszembe ezeket letöltögetni.
-
dredjudge84
őstag
Nos én mindent mobilról intézek, szóval nekem elég gáz volt pl az is, amikor még év elején majdnem 3 napig nem ment a netbank. Nem fogok azért 380 Ft-ot fizetni, mert akkor lesz stabil elvileg.
Egyébként én is regisztráltam valami token szerűséget, és azt mondta a telefonos ügyintéző, hogy arra való, hogy ha mondjuk vásárolok interneten, és nem ugrik fel a jóváhagyás fizetésnél a mobilappon, akkor ezzel lehet generálni valami kódot, amit vissza lehet írni, és akkor sikerül a fizetés. De ennek nálam nem volt havi díja!
-
addikt
válasz tahepa #25021 üzenetére
i13pm, nálam android nem valószínű. Jelenleg, CIB, Raiffeisen, Curve, N26 (ritkán Monese, Revolut, Wise) appokat használok.
Örülök neki, hogy neked bevált. Pusztán arra reflektálnék, hogy más bankok nem szólnak és úgy nem mennek: más bankok (legalább is, amiket használtam, használok) mennek
Push: pozitív, hogy van, ahogy haladunk előre az időben egyre jobb is, de a jó még nem ilyen
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
hablatyka
csendes tag
Sziasztok,
Én Rafinál vagyok premium gold 2.0-ás csomagban, elvileg ez egy nullköltséges csomag (eddig fél év alatt is ezt tapasztaltam).
Feleségem nemsoká elmegy szülési szabira pár évre, jelenleg az OTP-nél bankol, valami elég drága csomagban, szóval onnan mindenképpen váltana. A kérdésem az lenne, hogy mivel nem lesz akkora fizuja a következőkben, ezért neki szerintem nem éri meg a premium gold 2.0 (mutyi megoldásokat nem akar csinálni, mint Revolutos utalgatás odavissza, állampapir vásárlás egy hónapra).
Megkérdeztem a premium bankinges kapcsolattartómat, hogy egy társkártya az 6800 Ft lenne egy évre, és ez elég jó megoldásnak tűnik nekem.
Van esetleg valamilyen más jó alternativa szerintetek? Valami negativ tapasztalat a társkártyával amire érdemes figyelni? -
merqree
őstag
válasz hablatyka #25035 üzenetére
Ugyanez a helyzet nálunk, bár mi eleve a feleségemmel együtt nyitottuk két éve a számlát.
Sosem értettem a házaspároknál miért kell két számla.
Nekem/nekünk azért van két számlánk, a másodlagos az Unicredit BM-es Zéró, hogy oda elutaljuk egy összegben az összes rezsit ~340ezer forint, és ami marad a Rafin-abból élünk/teszünk félre. -
cocka
veterán
válasz dredjudge84 #25033 üzenetére
Nem fogok azért 380 Ft-ot fizetni, mert akkor lesz stabil elvileg.
Nemcsak elvileg, hanem gyakorlatilag is.
én is regisztráltam valami token szerűséget,
Hard token egy fizikailag is létező eszköz egy számológépekéhez hasonló kicsi kijelzővel meg gombokkal.
-
student
őstag
számla megszüntetésnek szokott lenni költsége? én esetemben k&h
-
geleati
tag
Sziasztok! Hitelkártya igénylésnél a hitelkeretet hogy célszerű beállítani? Úgy olvasom, hogy a hitelkeret túllépésnek is van díja (Erste max). Nagyjából ki kell számolni, hogy mennyi költök havonta és ezt egy kicsit felültervezve beállítani? Ezt manuálisan figyelnem kell, hogy nehogy túllépjem?
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
vargazoli007
újonc
válasz INGJOKE #25041 üzenetére
B opció: 200.000 feletti rész mehet állampapírba, feltéve, hogy van pár hetes lejárattal a kincstárban, ami mostanság egyre foghíjasabb, de azért akad, és az elmúlt hetekben/hónapkban jellemző kamatkörnyezetben termel akkor az ingyenhitel némi pénzmagot. Én az egész kártyaváramat átstrukturáltam az új helyzethez igazodva, sőt igényeltem egy újabb kártyát az elérhető max. kerettel egy banknál, ahol eddig még nem volt. A korábbi években a visszatérítés vitte a prímet a gyakorlatilag 0 % kamatkörnyezetben, de némiképp bőkezűbb visszatérítésekkel. Most a megnyírt visszatérítések korában a konkrét állampapírhozam tud újat hozni a nap alá. Nagyobb kártyapakkal nem fillérekről beszélünk.
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Bankszámla váltásnál vagyok, szeretnék átmozgatni a régi számláról 1 millió környéki összeget.
Van jobb megoldás e helyett:
Kiutalom Webkincstári számlára, majd onnan az új számlára.
Ha jól tudom csak tranzakciós díjat kell fizetni Webkincstárra utalásnál, onnan ki meg ingyenes. Valamit rosszul tudok?
-
sifarr
senior tag
válasz ReSeTer #25044 üzenetére
Ha jól tudom csak tranzakciós díjat kell fizetni Webkincstárra utalásnál, onnan ki meg ingyenes. Valamit rosszul tudok?
A jelenlegi, megszüntetendő számlád díjcsomagja határozza meg, hogy mennyibe kerül a kincstárhoz utalás. Az előfordul, hogy egyes bankoknál, egyes díjcsomagok esetében a kincstárba utalás díja kedvezőbb a normál díjnál (pl. CIB).
Azt viszont a kincstár nem tolerálja, ha beutalsz pénzt és onnan pedig kiutalod (jegyzést kihagyva). Egyes eset átcsúszhat, de ha rendszeres, akkor szólnak. -
LógaGéza
addikt
válasz ReSeTer #25044 üzenetére
Én is most hasonlót viszek végbe. Végül Revolutnál maradtam, befizetek bankkártyával összeget, majd kiutalom az új banknál lévő számlámra. Annyi, hogy 24-72 óra is lehet az átfutási idő. Nincs plusz költség, eddig megérkezett minden ugyanúgy fillérre pontosan.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...