Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz spiritex #31691 üzenetére

    Ez használattól, és használati szokástól függ főleg, mert aki alig használja a számlát, vagy alig van forgalom a számláján annál hibák sem jöhetnek elő. :N

    Nem használtam minden szolgáltatásukat, de azért náluk is akadhat ilyen-olyan gond.
    Pl. téves sms díj terhelése, ha nem érkezik meg a telefonodra a Push értesítés, és sms-ben küldik ki mégis az értesítést, annak ellenére, hogy csak a Push van beállítva az alkalmazásban.

    Ők mostanában sok fejlesztést végeztek el, aminek egyébként látható "nyoma" is van, nem úgy mint a CIB-nél.

    Amennyiben nem akarsz telefonon ügyet intézni, vagy generálsz egy TAK (telefonos azonosító PIN) kódot az alkalmazásban, akkor az sem fog érinteni, hogy felhívod őket, nehezen, és sok várakozást követően esetleg felveszik, majd beazonosítanak a személyes adataiddal, majd visszahívnak és megint beazonosítanak. :U

    Na ez egy felesleges kör szerintem, mert a második beazonosításnak már csak az a lényege, hogy a rendszerükben lévő számon te vetted-e fel.

    Mivel én 2023. augusztustól másodszor vagyok ügyfelük, és csak harmadlagos számlának használom, ezért jelenleg más hibákba nem tudok belefutni.
    Esetleg még könyvelési hiba lehet, ami csúszást jelent, ha hónap végén történik bejövő utalás.
    Viszont ezt mástól nem hallottam még, csak én tapasztaltam, hogy nincs a számlatörténetben, vagy a kivonatban az utolsó napon érkezett bejövő utalási tranzakció. (lemaradt a kivonatról pl.)

    Viszont jogtalan, téves terhelés nem fordult még elő, csak az sms díj, de az korábban is tömegesen.

    Amennyiben konkrét kérdésed van valamivel kapcsolatban, akkor próbálok válaszolni tapasztalatból, vagy ha én nem tudok a többiek biztos fognak.

Új hozzászólás Aktív témák