Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #8597 üzenetére
pocsék mind a kettő,..A Stefan-nak sem lehet túl sok mindene, hisz nincs indulási joguk...egy versenyző sem hiszem hogy elkötelezé magát egy csapathoz akinek 2 héttel a szezonkezdés előtt még nincs indulási joga, a Toyota cuccokat sem hiszem hogy megszerezték..egy egyezséget tudok elképzelni.
Nekik most az a dolguk hogy mindenkit meggyőzzenek hogy az USF1 az komolytalan, míg ők viszont mindennel rendelkeznek, így esetleg megszerezhetik az indulási jogot, aztán mehet a siránkozás hogy teszt kellene, meg pénz kellene, mert az FIA későn döntött stb...Én még mindig az USF1-ben látok több rációt, még annak ellenére is hogy lehet nincs semmilyük, velük volt tárgyalva, őket kell segíteni hogy el tudjanak indulni....nincs 2 héttel a szezon előtt piacra dobott indulási engedély.
Mert aztán most odaadnák a Stefan-nak, csak azért mert az USF1 pocsékkabbul áll, aztán gyors megeggyeznek a Cosworth-l és valahogy belepattintják a Toyota kasztniba hogy rajthoz állítanak egy autót.....
..ez számomra szörnyen hangzik, én két héttel a szeznkezdés előtt nem lépném meg, oké hogy cirkusz kell a népnek, de majd ha egy leszakadó alkatrész Alonso fejébe áll bele (isten ments!), akkor lehet nézni....vagy mittomén, ez az autó nagy valószínűséggel egy röhej lesz, 10 körönként kört fog kapni, biztos hogy ennyire kell ez ide?Tudod mivel lehetett volna meggyőzni mindenkit? Elmennek egy pályára és tesztelnek, Toyota kasztniban Cosworth-l, Firestone papucsokkal az INDY-ből, vagy GP2-s gumival csak futásteszt.
Kerékcserék frankón végrehajtva, két versenyző tesztel, és lefutnak párszáz kört.
De ez nincs, csak a nagy duma.... -
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #8600 üzenetére
Uhhha.
b-type: Hát, elég siralmasan hangzik. Bár most nagyon hangoztatják, hogy Bahreinbe viszik a cumójukat, és a héten hivatalosan bemutatják az autójukat is.
Igen, a tesztelés lehetősége megvolt számukra is, nem hivatalos formában. Én se értem, hogy ha ennyire készen állnak, akkor még miért nem kezdtek el tesztelni.
US F1 pedig majdnem 100%, hogy az első 4 futamon nem tud indulni. Ami megint nem túl jó dolog.
Zavaros ez az egész, bár megmondom őszintén ez az FiA hibája.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8602 üzenetére
Bullshit.
Amúgy meg:
A Team USF1 engedélyt kért a 2011-es rajtra az FIA-tól!
Aztán meg majd szépen lassan pár hónap múlva eltűnnek a süllyesztőben és már arra sem fognak emlékezni hogy valaha volt olyan hogy USF1. Itt a vége az amerikai álomnak...
BMW001:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #8606 üzenetére
FiA keveri a Sz@rt rendesen, mint mindig. De az említett Firestone -ok is alkalmasak erre a célra az INDY -ből, és abba már nem köthet bele az FiA.
Mondjuk furcsa, nekem nagyon úgy tűnik, hogy itt valaki nagyon nem akarja a szerbek F1 -ben való részvételét, ami számomra érthetetlen és erősen diszkrimináló.
Most nézem amit linkeltél, az friss hír... Szvsz, ezek után nem kellene erőltetni a dolgot az amcsikkal, de ezt lehetett is látni. Ha a Stefannak megadják az engedélyt akkor, mikor először nyilatkoztak, valszeg a teszteken is megjelentek volna. Az is érdekes, hogy az USF1 -nek ilyen problémái adódtak, mivel ők már elég régóta az F1 -be készülnek, és az autó tervezését is már korán elkezdték.P00By: Akkor megint az jön le, hogy itt valaki közbenjár ellenük.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #8608 üzenetére
Nem hiszem hogy akárki kaphat abból a Firestone-ból. Könnyen lehet hogy az Indy-ben is van egy hasonló szerződés mint az F1-ben. Attól hogy ott nincs FIA még ott is vannak szabályok és szerződések. Amúgy meg Firestone = Bridgestone.
Az is érdekes, hogy az USF1 -nek ilyen problémái adódtak, mivel ők már elég régóta az F1 -be készülnek, és az autó tervezését is már korán elkezdték.
Pont erről van szó. Eltöketlenkedték. A Lotus pl. fele annyi idő alatt rakta össze az autóját mint amennyi idő alatt a USF1 nem rakta össze.
b-type:
Ott voltál a telefon beszélgetésnél valamelyik oldalon? Vagy honnan vannak ilyen tutibiztos infóid? Mert ezek számomra csak ugyanolyan alaptalan találgatások mint a feljebb lévők.
Sztem valójában az égvilágon nincsen semmi infód. Csak győzködsz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
Egyébként futástesztre sztem teljesen jó a GP2-s gumi is....Simán csak demonstrálni kellene, és laza köröket megtenni, kiszürni pár hibát ami előfordulhat.
pl. a Virgin legjobb köre 2 másodperccel volt gyorsabb mint a tavalyi pole-s GP2-s idő, telemetriát sasolni,...ha mást nem csinálnak csak a kerékcseréket gyakorolják, már annak is akkora szele lenne, ami sztem minden hangzatos nyilatkozatnál többet ér..
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8611 üzenetére
"This morning, 19 February 2010, was another stepping stone for Stefan Grand Prix," said Stefanovic in a telephone interview. "This morning at 8:00, the first car - Stefan 01 - was fired up for the first time.
"The car ran faultlessly, there was no problem whatsoever, and we could race or test on a racetrack, but we're just waiting for tyres."
autosport.com
uhh bocsesz PH!, ez még belefért volna a szerkesztésbe
Miért ne vehetnének Firestone gumit? ...ezek az autók amit pl. MS is vezetett, ezek is megfelelő gumikon futnak...nem vehet 2010-s specifikációjú gumit, mert az már tesztnek minősül, amire F1 indulási engedély hiányában nincs jogosultsága, mivel a Bridgestone az F1 partnere.
De bármi máson nyugodtan futhatnak....az F1 Client is fut valamin.[ Szerkesztve ]
-
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #8614 üzenetére
Zoran Stefanovic a tavaly év végén a Forma-1-től búcsúzó Toyota csapat eszközeit vásárolta meg, majd kötött technikai megállapodást a japánokkal.
A tervek szerint jövő hét közepén mutatják be autójukat. Ez Kölnben, vagy egy közeli versenypályán kerül megrendezésre a sajtó előtt.
A csapat mindenféleképpen tesztelni akarja az autóját. Portugáliában nem gurulhattak pályára, mivel a Bridgestone, a Formula-1 hivatalos gumiszállítója nem biztosított számukra abroncsot.
Az istálló az A1 Grand Prix sorozatban használatos Michelin gumikkal menne pár rövidebb kört. Jobb alternatívának pedig az Avon szolgál. Ezeken a gumikon futnak például a történelmi F1-es autók is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8617 üzenetére
..és ezt szted Mike Coughlan nem tudta? Mert hogy Zoran nem tudta az oké, de a fénymásolós arcnak ezzel számolnia kellett volna.
Majd meglátjuk mi lesz...én megmondtam engem mi győzne meg, egyenlőre nekem ez még mindig duma.Egyébként köszi hogy kiírtad, ezt már az előbb is akartam írni, csak nem akartam külön ezért. Mert nem kattintok le F1-livePontHu-s linket, én ha lehet messze elkerülöm azt az oldalt.
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8619 üzenetére
Leginkább azon hogy miért is nem tesztelnek már....A Stefan GP egyik B terve az volt tavaly decemberben, hogy végigtesztelik a 2010-s idényt ha nem kapnak indulási jogot..
Akkor csak képben kellene lenni hogy milyen gumikon teszik ezt.
Egyszercsak kiderül hogy ők nem tesztelhetnek gumikon...pláne akkor amikor az USF1 helyzete meggyengül, és ők viríthatnának....akkor kapkodnak, és mutogatnak az FIA-ra.
Ezt tavaly is tudhatták, vagy akár idén januárban...de nem akkor még azt nyilatkozták hogy februárban tesztelni fognak....min? -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8620 üzenetére
Majd megkereshetem azt is ha gondolod amiben leírták hogy komoly tesztekhez a feljebb említett gumi alternatívák nem megfelelőek mert könnyen lehet hogy nem bírják a terhelést.
A 2010-es szezon végigtesztelése pedig onnan indult hogy majd elvileg új gumiszállító érkezik jövőre és annak tesztelnének F1-es specifikációjú abroncsokat.
"Egyszercsak kiderül hogy ők nem tesztelhetnek gumikon...pláne akkor amikor az USF1 helyzete meggyengül, és ők viríthatnának....akkor kapkodnak, és mutogatnak az FIA-ra.
Ne képzelődj. Abban reménykedtek hogy valahogy mégis megkapják a Bridgestone gumikat. Gondolom Börni közbenjárásának köszönhetően aztán úgy fest hogy ez mégsem jött össze. Az USF1 helyzete pedig nem most gyengült meg csak úgy fest hogy most már tovább nem tudták titkolni a dolgot. Már elég régóta zörgette azt a bizonyos harasztot a szellő.
Azzal kapcsolatban pedig teljesen jogos lehet a felháborodás (bár konkrétan nem tudom hogy mire gondoltál a mutogatás alatt), hogy az FIA-nak talán nem a szezon kezdete előtt 2 héttel kellene tisztáznia az ilyen ügyeket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8621 üzenetére
Te most komolyan mondod, hogy az FIA-nak kellene tájékoztatni a Stefan Gp-t és nem a Stefan Gp-nek kellett volna tájékozódnia?!
-
Ha a 2010-ben a Forma-1-hez csatlakozó négy új istálló mindegyike gond nélkül teljesíti a szezont, a szintén a legjobbak közé vágyó Stefan GP teszteléssel tölti majd az idényt. Egyes források szerint a szerb csapat a múlt héten megegyezett a Toyotával annak F-1-es projektje átvételéről, és a Zoran Stefanovic által vezetett alakulat rögvest igyekszik is kihasználni ennek minden előnyét, nemcsak szakmai, hanem anyagi szempontból is. Mivel az istálló semmilyen formában nem lesz hivatalos szereplője a 2010-es F-1-es szezonnak, ezért a más csapatokra vonatkozó szigorú tesztkorlátozás sem érvényes rájuk. A motorsport-total.com információi szerint ezért a szerbek mintegy kiskapuként szolgálva busás térítés ellenében korlátlan tesztlehetőséget kínálnának az arra rászoruló versenyzőknek. Bár a jövő évi szabályzat a beugró pilótáknak megenged egy nap gyakorlást, a Stefan GP által biztosított alternatíva jóval vonzóbb lehet számukra, mivel így szinte bármikor, bárhol és bármeddig szabadon tesztelhetnének a Toyota 2010-re szánt modelljével.A "valahogy mégis megkapjuk a Bridgestone gumikat"-ra??!
Meg valami új beszállító?? -
Honey Bátyó
csendes tag
válasz #70869248 #8620 üzenetére
Mondjuk Mike Coughlan kémügyben játszott szerepe miatt nem meglepő, hogy a FIA (Todt) ott tesz keresztbe Stefánéknak ahol lehet... ezt valószínűleg Börni is tudja, de miért ne játszaná el a média előtt a "én mindenben támogatlak ám" szerepet - a Stefan GP indulása szvsz úgysem rajta múlik, de legalább javítja saját imázsát.
Akik tehetnének még ebben a dologban azok a csapatok / FOTA, de gondolom többen közülük szintén nem üdvözölnék melegen a paddockban Coughlan urat (hosszú távon meg kevesebb csapat esetén kevesebb részre kell osztani a pénzt - aki egy évvel később érkezik, az egy évvel később jogosul a jogdíjak őt megillető részéből).
Ha néhány év múlva Briatore vagy Pat Symonds Coughlanhoz hasonló módon igyekezne vissza a paddockba, valószínűleg eléjük is gördítenének pár váratlan akadályt.
Egyre inkább úgy tűnik, a média optimizmusa ellenére Zoran lovag elbukik, mert a FIA-nak sem érdeke hogy egy teljesen nullán álló csapatot állítson a rajtrácsra - ha komolyan vennék őket mindenképpen meg kellett volna adni a lehetőséget, hogy ne Bahreinben hulljon szét az SPG-01 (vagy ki tudja mi a neve).
Kár, mert jó lett volna látni hogy három új csapat vív egymással mini-versenyt kettő helyett (vagy négy a három helyett )Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8622 üzenetére
"Te most komolyan mondod, hogy az FIA-nak kellene tájékoztatni a Stefan Gp-t és nem a Stefan Gp-nek kellett volna tájékozódnia?!"
Ezt lehet hogy nem nekem címezted mert én ilyet nem mondtam és nem is írtam. Ahogy látom más sem utalt hasonlóra tehát akkor én ezt is egy hóbortos fantazmagóriának tekinteném inkább.
Azt viszont még mindig nem írtad le hogy az FIA-ra való mutogatás alatt mire gondoltál.
"A "valahogy mégis megkapjuk a Bridgestone gumikat"-ra??!"
Mit nem lehet ezen érteni?? Nyilván tisztában voltak azzal, hogy hivatalosan milyen feltételeknek kell teljesülni ahhoz hogy F1-es abroncsokat kaphassanak. Az sem újdonság hogy vannak kivételek és kiskapuk amiket vagy ki lehet használni vagy nem.
"Meg valami új beszállító??"
Amennyiben rendszeresen olvasnál híreket tudhatnád, hogy a Bridgestone az év végén kiszáll az F1-ből és új beszállító jön a helyére amelynek egyelőre ismeretlen a kiléte.
Honey Bátyó:
"mert a FIA-nak sem érdeke hogy egy teljesen nullán álló csapatot állítson a rajtrácsra"
Már pedig a Campos valszeg még sz@rabbul áll mint a Stefan...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Honey Bátyó #8623 üzenetére
Ez sztem is tök nyílvánvaló...Ezt már akkor át kellett hogy rágják amikor felvették. Ezzel nem számolni órási baklövés lenne, de nyílván megérte mert alkalmazták.
Én nem szeretem az FIA-t (az eddigi FIA-t), de most meglepődni hogy nem kapnak gumit..? A bratyom most készül kávézót nyitni és hatfelől megrágja, meg ABCD...ZS terve van ha valami változik.
Most gondoljam azt hogy egy leendőbeli F1-s csapatnál erre nincs alternatíva?....és akkor az összes többi területen hogy van, ha van...úgyan így?ááá...amennyiben kitesznek egy autót a héten ami képes lefutni 100 kört akkor oké...biztonságos szerelői munkával, versenyzőkkel..stb.
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8625 üzenetére
"Most gondoljam azt hogy egy leendőbeli F1-s csapatnál erre nincs alternatíva?"
Mondj olyan gumikat az F1-es Bridgestone és a GP2-es Bridgestone abroncsokon kívül ami 100% hogy kibírna a 2010-es autó terhelését verseny tempónál és bárki (akár te vagy én) hozzájuthat. Ergo odamegy a gyártóhoz leteszi a pénzt is elhozhatja csak úgy simán.
Könnyű úgy dumálni ha csak felületesen ismeri az ember az dolgok hátterét.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8626 üzenetére
Te már egy ideje engem célzol nem a mondanivalómSzal egyfelől, nem kell kibírnia a 2010-s autó követelményeit...demonstrálni kell, írtam.
Arra kell hogy futástesztet végezzenek (nem most már az első F1-s tesztekkel párhuzamosan egy pályán, média előtt)
Sima Michelin Superleague gumi...vagy egy LMS sorozatból, Indy sorozatból való...vag amin a Historic sorozat fut, mindegy gumi van. -
Honey Bátyó
csendes tag
válasz #70869248 #8625 üzenetére
A bratyód átgondol mindent, de ezek szerbek! Teljesen más a gondolkodás, a mentalitás arrafelé, közel nem mérlegelnek annyit mint egy jó magyar ember (nem fikázás, tényleg így van) - főleg ha valakinek annyi pénze van, mint Zoran-nak. Lehet, nem számoltak vele, hogy ami a Balkánon/Európában kinyitja a kapukat, az a Japánokra nem hat majd.
Zorán papa életművész, az látszik, szerintem ő nem sokat görcsölt azon, hogy honnan lesz gumi.
Ráadásul nem ritka az olyan helyzet, hogy a szolgáltató (pl. Bridgestone) végig azt mondja: persze, minden oké lesz, adjuk majd a cuccot, szóljatok ha kell - aztán jön egy telefon felső körökből és hirtelen még sincs biznisz. Meg lehet hogy ők sem vették igazán komolyan Stefánt, nem gondolták, hogy idáig tényleg eljut.
Persze mindez csak feltételezés, de alapvetően logikus dolgok ezek is.Oliverda: Ja, a Campos ügyében is biztosan lesz még egy pár fejlemény, nyilván ők sem igen lesznek ott Bahreinben - ami nekünk (nekem) rossz, de a többi csapatnak nem biztos.
Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8627 üzenetére
Igen, mert olyanokat adsz másokat szájába amiket azok nem állítottak.
"Szal egyfelől, nem kell kibírnia a 2010-s autó követelményeit...demonstrálni kell, írtam."
Tudom, tudom... majd hiszed ha látod...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8629 üzenetére
De én még most sem vágom hogy miért kellene, ..amennyiben mutattak volna már valamit akkor oké, de egyenlőre semmi.
Mint ahogy a legelején írtam, most akkor adják oda a Stefan Gp-nek, aztán az első futamon meg majd meglátjuk mi lesz?
Nem így gondolom, sztem nem az FIA-ra kellene mutogatni, hanem megfutattni az autót....nem kell versenytempóban, csak lazán beletenni 100 kört, pár kerékcserét.
...az valami (nálam).
...és ezt sem két héttel a szezonnyitó előtt....mert ez már nyomásgyakorlás nálam. Rákészülni és futni az F1-s csapatokkal párhuzamosan...melózni, nem dumálni. -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8630 üzenetére
Csodálkoznék is ha ezek után "vágnád"...
Teljesen igaza van Stefanovic-nak. Volt még egy tucat jelentkező (Prodrive, Epsilon Euskadi, stb.) akik lehet hogy most nem balf@szkodnának itt úgy mint a Campos és az USF1. Persze nyilván már sosem fogjuk megtudni hogy "mi lett volna ha", de azért nehogy ártatlan legyen már az FIA hisz ők választották ki őket és az ő kötelességük lenne figyelemmel kísérni azt is hogy hogyan is boldogulnak. Amúgy egy baromi egyszerű szabállyal meg lehetett volna oldani az egészet. Amelyik újonc csapat nem tudja pályára küldeni az autóját a rajt előtt legalább 1 hónappal akkor annak az FIA szépen látványosan ketté téphette volna a nevezését. Ennyi. Persze ez is egy olyan kézenfekvő dolog ami a kiöregedett vén bürokrata FIA-nak nem jutott eszébe.
"hanem megfuttatni az autót....nem kell versenytempóban, csak lazán beletenni 100 kört, pár kerékcserét."
Meg lesz futtatva a héten ígértük szerint. Azt pedig bocsásd már meg nekik, hogy nem tudták 2 hónap alatt összerakni az autót...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8632 üzenetére
Nincs mit megbocsátani, nem összerakni az autót eddig a Campos is tudta.
Egyébként most mit is mondasz, amikor elbírálták a Stefan sem állt jobban mint az USF1, aztán a baromi egyszerű szabállyal miszerint ha 1 hónappal kezdés előtt nincs autó, akkor kampec.
Akkor a Stefan-nak hol lenne autója, ha nekik is két hónap (sem) elég?
A jövőről meg nem fogok vitázni, mittom én mi lesz...ígérgetni eddig is tudtak.Egyébként király mert közben nekiálltam F1-s kocsit venni
...csak mert hihetetlennek találtam, hogy ha egyszer megveszek egy F1-s kocsit (mint pl. MS 2004-s Ferrari-ját megvette egy magánszemély), akkor ne tudjak rá gumit szerezni...na mindegy találtam gumit nem is lényeg, de király pl ez:
-Ezt csak a szoba sarkába
-Ezt már pályára
-Ez meg már...pfff kategória
-
-ezen meg jókat vigyorogtammost lelépek, este leszek megen..
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
Schumacher: " Eljött a pillanat, amikor úgy éreztem, nem érdemes tovább erőlködnöm, mivel a saját helyzetemnek ártanék vele. Úgyhogy lényegében félreálltam előle, hogy mindketten zavartalanul végezhessük a saját munkánkat."
Azé látszik, hogy öregszik, régen ilyen szóba sem jöhetett volna.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #8632 üzenetére
Nos ha eltekintünk a Lotustól, ami lényegépben a Proton félgyári csapata, akkor azt lehet mondani, hogy a FIA által előhúzott garázscégek felsültek. A Manort is a Virgin tette a rajtrácsra. Szerintem egyszerűbb lett volna azt mondani, hogy mindenki indulhat, de csak az előselejtező utáni legjobb 6 állhat a rajtrácsra.
A PityuGP-nek meg simán hozzávághatnák az indulási jogot, hiszen a két lézengő istálóról csak egy dolog a biztos: Az USF1 nem lesz ott a rajtrácson időre. És tegyük hozzá, a Campos esetében sem lehet rá bevenni a ciánt.Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8633 üzenetére
Bocs, de már reflex szerűen áttekerem a ~20 sornál hosszabb hozzászólásaidat.
"Egyébként most mit is mondasz, amikor elbírálták a Stefan sem állt jobban mint az USF1"
Akkor ki állt jól? Nyilván ameddig nincs biztos rajthely addig nem állnak neki komlyan az autó építésének.
"...aztán a baromi egyszerű szabállyal miszerint ha 1 hónappal kezdés előtt nincs autó, akkor kampec. Akkor a Stefan-nak hol lenne autója, ha nekik is két hónap (sem) elég?"
WTF?! Az USF1-nek és a Campos-nak is több mint fél év állt rendelkezésére mivel 2009 június 12.-én derült ki fixre hogy indulhatnak 2010-ben. Kivétel a Lotus aki szeptember 15.-én kapta meg az engedélyt. Stefánék decemberben kezdtek el szervezkedni. Jó reggelt...
Amúgy amit írtam az nyilván csak azokra vonatkozna aki megkapta az indulás jogát az FIA-tól. A Stefán ebbe pedig nem tartozik bele.
Nowhereman: Erről van szó.
Pá: [link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Heikki reklám (Talán még nem volt.)
www.HunnyF1.com
-
Thrawn
félisten
válasz hunnylander #8639 üzenetére
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8636 üzenetére
...látod nem mindig érdemes.
A lényeg ahogy nézem az, hogy egyiknek sem szabadna elindulni...aki 1 hónappal az indulás előtt nem tud autót felmutatni annak azért nem.
A Stefan-nak meg azért nem mert 1 hónap alatt ő sem tud autót kiállítani....azaz visszakanyarodunk a (#8602) hozszólásra (amit nem olvastál el lévén 20< sor)
Nincs véleménykülönbség. -
#70869248
törölt tag
akit érdekel :
ferrari.com -
Oliverda
félisten
Hamilton: Jelen pillanatban a Ferrari viheti a prímet!
„Az első tesztnapunkon egyáltalán nem volt túlzottan lenyűgöző. Nem voltunk gyorsak a Ferrarikhoz képest. Azonban az utolsó napra már sikerült fejlődést elérni. A hosszú etapokon, ha megnézik az időket, lehet látni, hogy nagyon gyors voltam. Versenytávot mentem, tehát ki lehet találni mennyi üzemanyag volt az autómban. Talán én voltam aznap ilyen szempontból a leggyorsabb, ami nagy lökést adott nekem önbizalom terén.”
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
simonzé
addikt
I don't fit in. I fit out.
-
7Heads Drago
veterán
Ez az év szánalmasra sikeredett a Fia-tól. Az idén sem lesz kevesebb botrány mint tavaly. (a kis csapatok indítása) Igaza van a Ferrarinak: Inkább arra törekedtek volna, hogy a nagyokat tartsák meg.
Kíváncsi leszek hogy Todt mit tud majd ebből majd kihozni...
Illetve arra is hogy a népes Ferrari tábor egy része hogy válik Merci rajongóvá...Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
venember83
nagyúr
válasz 7Heads Drago #8649 üzenetére
Azok MS szurkolók, nem Ferrari szurkolók, ne tessék a kettőt összekeverni.
Aktív témák
- Eladó ASUS RTX 3070 TUF GAMING!
- Garanciális ! be quiet! Pure Rock 2 Processzor hűtő
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Üzletből,garanciával, HP Spectre 14" X360, i7-1165G7/16GB RAM/512GB SSD/4K OLED TOUCH/Toll
- G.SKILL FlareX 64GB (4x16GB) DDR4 Quad-channel kiszerelés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen