- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Videó stream letöltése
- Microsoft Excel topic
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #28004 üzenetére
Ez is egy Renault volt?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #28006 üzenetére
A tudósítás szerint nem.
Azóta kiegészítettem infóval; a sofőr nem sérült meg, még időben kimenekült.
McLaren Silverstone; még nem tudok róla, de általában ott jön a következő nagyobb csomag, de folyamatosan is jöhetnek a kisebb fejlesztések.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Qru
MODERÁTOR
Ez volt már:
#nincsbennetarcsi
-
dokar
addikt
válasz Motion_Blur #27997 üzenetére
Mert a La Sarthe egy gyors pálya hosszú egyenesekkel sikánokkal megszaggatva. A P1-es autók kanyarsebessége nem olyan jó, mint az F1-eseké, de ezen a pályán ez nem akkora érvágás. Továbbá, ha figyelembe vesszük, hogy a P1-es autó kb. 750 lóerővel rendelkezik és vélhetőleg jobb aerodinamikával, akkor már nem is annyira hihetetlen az a +30km/h. Főleg, ha F1 Monaco az összehasonlítás tárgya.
extra - SEXRay
-
-
Nowhereman
őstag
Utánam a kondenzcsik!
-
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #28013 üzenetére
Már régi. Helmut Markot meg már ismerjük a következetes és kifinomult gondolkodás módjáról. És azért van ott ahol mert anno egy csóró ország csóró taxijában ivott egy helyi italt, amire később ráragasztotta, hogy Red Bull...akkor ő kémkedett és lopott, Ferrari ott rontotta el hogy nem lopott, akkor most jobb helyzetben lennének
-
boogie84
veterán
Nem hinném h önként mondott fel, el akarta kerülni a Ferrari ezt a főcímet vmelyik újság címlapján : A Ferrari kirúgta a technikai igazgatót
Hogy hasznos lesz e vagy sem azt nem tudni, mivel nem ő tervezi az autót és nem is személyes felelőssége az autó sebességéért. Tervező és fejlesztő brigádot kellene felpezsdíteni...
Sajnálattal nézem végig a versenyeket annak tekintetében h hol végeznek a Ferrarik. Első helyről visszaesni...(#28013) Nowhereman: A középmezőnytől felfelé mindenki lehallgat mindenkit... nem újdonság....
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Arkar
aktív tag
válasz Nowhereman #28013 üzenetére
A véletlen meg, a gumikopás elő sem fordulhat hanem egyből kémkednek!
Ja és még az ijesztgetésre nem is reagáltak... ember ez már üldözési mánia!+ azt is lehalgaták hogyan fogunk rajtolni?
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
-Mike-
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vikvuk
aktív tag
válasz Motion_Blur #28026 üzenetére
én is agyon dicsérném a legendás ellenfelemet, akit rommá tudok verni
A CSUPA NAGYBETŰ nem jelent semmit.
-
D@ni88
addikt
A fújt diffúzorokat mikortól is tiltják be végül? Monacotól?
-
Oliverda
félisten
GPDA: Kérjük teljesen tiltsák be a DRS-t Monacóban
A McLaren versenyzője, Lewis Hamilton szerint van egy egyszerű megoldás a problémára. "Nem kell itt semmit betiltani, aki nem akarja, az nem használja és kész."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #28031 üzenetére
Sír ő, ne félj, ha más ért nem mert sz@r a verdája.
mod:
Jah és Haminak én is írom a piros pontot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
IreN!CuS
őstag
Barcelonai Görbe Tükör: Nagy gáz van
Nem én másoltam rossz helyről szimplán átkerült az a5ről a f1hirekre.érteni nem éltem miért("""eladták""" talán) de ez van
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #28031 üzenetére
A legjobb helyen kellett gyorsba' újraaszfaltozni a pályát.
Még bejön mellé az óvás meg a DSR cirkusz, és teljes lesz a káosz.
Hamilton has won here before but only once – in 2008 – in his Formula One career. "I think it is looking good. Monaco is a downforce track again but clearly we are not too bad in medium- and low‑speed corners, so maybe the gap will be closer. In qualifying they [Red Bull] pull out some time, I don't know what they do, but race pace we will be quicker there.
"Monaco is going to be the toughest it has ever been, especially with the degradation of the tyres, the marbles and people moving off line or not moving to make you go past. There is no place where Red Bull are really flat out. I know this is one place where I am in with a chance.
"Qualifying will be crucial but not as hard core as it was last year. If Vettel does outqualify us and I am able to stay with him, I can box early, get out ahead, put in a good lap and I might be able to outjump him like I did the others guys in Spain. That's comforting.
Micsoda optimizmus.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
Ha még csak Marko elmebaja lenne itt a tényező!
Az egészben az a fárasztó, hogy Marko azt nyilatkozta, hogy a sima kimennek a srácok az utcára trükkre nem reagált a Ferrari. Horner meg a vádaskodás mellett(!) azzal dicsekszik/olvasd pl. a görbe tükröt/, hogy a kamukerékcserére készüléssel tudták megszopatni a Ferrarit.
A furcsaságok:
Most ott voltak ezek a futamon, hogy két ellentmondót állítanak?
Ha beveszi a kamukerékcserést a Ferrari - ahogy Horner állítja - akkor miért vádolja meg ő is rádiólehallgatással a Ferrarit, mikor ebben az esetben az eldicsekedett trükkje nem működhetet volna?
Komolyan mondom, a beltenyészett analfabalta megélhetési bűnözők is összehangoltabban nyilatkoznak az őrsön.Biztos, hogy a Ferrari hallgatta le őket, és nem fordítva? Nem lehet, hogy megint ők szopatták Webbot? Én már azon sem lepődnék meg, ha a rádióforgalomból kiderülne, hogy a Red Bull rendelte be később az embert, és az utolsó alakalommal nem a nagy horneri trükk, hanem Webbo egy "Anyád!" jellegű visszaszólása tett véget a mókának.
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #28036 üzenetére
"Nem lehet, hogy megint ők szopatták Webbot?"
Biztosan így történt.
Az egész Red Bull csapat létezésének értelme, munkájának célja csakis ez lehet.(#28037):
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #28037 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Qru
MODERÁTOR
-
IreN!CuS
őstag
válasz Nowhereman #28037 üzenetére
Nem biztos az mi lesz ha Maldonado megveri?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Arkar
aktív tag
válasz Nowhereman #28036 üzenetére
Szerintem inkább azzal törődtek a rajt után ,hogy Vettelt legalább jó taktikára rakják, Webbo + háttérbe szorult, csak a végén eszméltek ,hogy Webber hátra eset nagyon, ennek a magyarázata lehet ez a lehallgatósdi, mint ahogy a Kers-sel is megy a show, a meki felé, nincs kers 1-2 körig, ne tösd , meg ilyenek , oké nem tölti és amikor odaért Hami akkor már minden működött. 11-12 körön keresztül?(akár lehet gumi spórolás is , ha nagy a lészorító erő jobban kophat a hátsó gumi hiszen nagyobb terhelést kaphat, nagyobb nyomatékot vihet az aszfaltra, és a kers ezt még megfejeli, így is lehet spórolni, Hami így is úgy is utolérte volna Barcában, akkor legalább had siesen koptasson egy kis első, hátsó kereket a Meki is)
Tavaly + általában a fék tünt el!Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Nowhereman
őstag
A KERS náluk szerintem nem színjátszás, csak Newey túlspórolt a KERS hűtőfelületével is. Annak idején amikor Newey választhatott a Ferrari és a Renault között akkor a kevesebb paci ellenére is a Renault mellett döntött, mondván annak kisebb a hűtésigénye és így aerodinamikailag hatékonyabb kasznit tud köré tervezni. Szerintem a KERS-nél szimplán túl spórolósan tolta az egeret Newey.
A játszadozásuk viszont teljesen logikus ebben az esetben:
1/ nem használja a túlmelegített KERS-t -> második lesz
2a/ használja a túlmelegedett KERS-t, és az bedöglik -> második lesz
2b/ használja a túlmelegedett KERS-t, és az kibírja a verseny végéig -> nyer
így tisztán a használat a nyerő stratégia.Utánam a kondenzcsik!
-
zuchy
őstag
válasz Nowhereman #28044 üzenetére
Szerintem meg az a nyerő stratégia az, hogy hagyják lehűlni, és utána amikor a nyakára érkezik hami, akkor lehet már használni. De szerintem ez logikus, csak sokan szeretnek hátsó szándékot is tenni mögé. Ez nem kabaré, hogy játszadozunk a többiekkel, mert ha elkezdenek játszadozni, könnyen másodiknak vagy még lejjebb találják magukat.
PC-STYLE.hu
-
AMD Power
titán
Tök jó ,hogy lesz a hétvégén megint futam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#51736960
törölt tag
a legutóbbi futamon arra lettem figyelmes, hogy hamiltonnak drukkolok
nem gondoltam volna, hogy valaha eljön ez az idő, számomra mindig is ősellenség volt...
de ha ő az egyetlen, aki meg tudja fogni szvettert, ám legyen[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Stellar Blade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Sorozatok
- Horgász topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...