- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
Aktív témák
-
Face8814
őstag
válasz zed1983 #9842 üzenetére
Na na!
Hátrább az agarakkal! Ne személyeskedjünk már!Egyébként kérdésedre a válasz hogy nem.
Nem egy ember miatt néztem F1-et soha.
Igaz kb 6-8 éve elég felületesen követem csak a versenyeket, de mikor anno indultak a közvetítések 86-ban hatalmas rajongója voltam ennek a sportágnak kb másfél évtizeden át.
Azóta leszoktam róla és találtam magamnak sokkal izgalmasabb, cselekmény dúsabb, látványosabb szórakozást sportberkekben.A nemi identitás kérdésének felmerülése részedről előttem a homályba vész, így kifejthetnéd miért is érdekel ez téged?
Vagy csak "mondjunk nagyot és durvábbat" alapon hoztad fel?Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #9846 üzenetére
Liuzzi-Buemi és Barrichello-Buemi.
Mondjuk ha csak félszemmel nézed a futamokat, meg ami nem tetszik azt nem nézed végig vagy bealszol, akkor nem sok értelme van most ezen vitatkozni.
dangerzone:
"Előzni meg elég nehéz tele kocsival."
Nehezebb de nem feltétlenül nehéz vagy lehetetlen.
Az lesz az izgalom amikor az első helyen haladó 10-15 másodperccel vezető pilótának szépen elkezd megdögleni a gumija 10 körrel a vége előtt és így feljön rá az aktuális 2. és esetleg 3. helyen haladó pilóta.
Pont az volt a cél hogy a dögunalmas box taktikákat redukálják és ez így szerintem rendben is van.
"Mindenki még csak tanulja, hogyan használjuk jobban a gumikat. Igyekszünk megérteni a gumikat, az üzemanyaggal való takarékoskodást, illetve hogy mikor kell és mikor nem szabad támadni. Remélem, hogy jó munkát tudunk majd végezni, és a rajongóknak is meg tudjuk mutatni, mit is csinálunk."
Még mindig csak egy versenyen vagyunk túl ami ráadásul egy vonalvezetéséből adódóan unalmas pályán volt. Kíváncsi lennék hogy mégis mi alapján ilyen okosak itt páran egy lefutott verseny után....
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Ezt támasztja alá MS nyilatkozata is:
"A verseny nem volt különösebben megerőltető. Jól éreztem magam az autóban. Ha a nem teli-tankos szabály mellett haladunk, akkor biztosan máshogy érezném most magam. Kicsit más így vezetni."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
kozmi55
tag
Nem a szabályokat kéne folyton változtatni az előzések növelése érdekében, hanem a pályákkal kéne valamit kezdeni. Például Belgiumban, Monzában mindig van elég előzés. Mit gondoltok?
-
venember83
nagyúr
válasz Oliverda #9852 üzenetére
Nem fog senki vezetni tíz másodperccel, bőven elég, ha a mögötte lévő előtt van 2-3 másodperccel, így amennyire lehet kímélheti a gumit, következésképpen az nem is fog elfogyni.
"Kíváncsi lennék hogy mégis mi alapján ilyen okosak itt páran egy lefutott verseny után.... " - Az okosságot is meg kell már indokolni, mégis micsoda világban élünk?
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #9855 üzenetére
"Nem fog senki vezetni tíz másodperccel, bőven elég, ha a mögötte lévő előtt van 2-3 másodperccel, így amennyire lehet kímélheti a gumit, következésképpen az nem is fog elfogyni."
Értem.
mod: Végülis most csak 16 másodperccel nyert Alonso Massa előtt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
bambano
titán
válasz #27441408 #9828 üzenetére
Kimi meg most kezdett egy számára ismeretlen világban. Eddig összetört nagyjából mindent, amivel kezdett, de legalább van valami műsor abban, amit csinál. Látod rajta, hogy akar, oszt néha nem adja ki
#9830: kétségtelen tény, hogy nem valószínű, hogy sok hasonlót fogok látni, mert ezt nem fogom megnézni...
#9833: ugye érzed, hogy rohadt nagy különbség van aközött, hogy valaki megérti az utólagos magyarázatot meg valaki leírja a vágyait? Én elhiszem, hogy szakmailag tökéletesen igaza van, csak sajnos engem ez nem érdekel. Engem az érdekel, hogy leásítom-e a tv-t a futam alatt vagy sem.
#9845: az f1 valaha a királykategória volt, öntötték a pénzt a fejlesztésekbe, a tesztekbe, stb. stb. Ez, ami itt az utóbbi években megy, hogy tesztmoratórium, nem lehet a motorhoz hozzábabrálni év közben, egyen motorvezérlő elektronika, ez tök teljesen jó egy daewo tico jellegű bevásárlókocsihoz. Az f1 meg legyen az, aminek indult: a királykategória, ahol mellbevágnak az elszórt milliók, ahol néha egyeduralkodó autók születnek és ahol nem bernie meg mosley ebédlőasztalán születnek meg a végeredmények, hanem a motorfejlesztő laborban, a szélcsatornában meg a pályán.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
venember83
nagyúr
válasz Oliverda #9856 üzenetére
Alonso, aki tudta, hogy Massának problémái vannak az autóval, és érezte, hogy mennyire nyomhatja, és azt is tudta, hogy Massa mögött Hamilton is biztonságos távolságban van. Szóval biztonságosan nyomhatta. Biztonságra fog itt mindenki menni, hidd el, nem lesz olyan, hogy magára valamit adó pilóta elautózza a gumikat azért, hogy 15 másodperces előnyre tegyen szert.
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #9859 üzenetére
Nem hiszem el.
Amúgy már csak a 94 előtti versenyek is rávilágítanak arra, hogy ez nem feltétlenül úgy van ahogy most leírtad illetve képzeled.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz venember83 #9859 üzenetére
Massának konkrétan az volt a problémája, hogy nem volt elég nafta a ferkában, így spórolni kellett.
Oli: Anno a dögunalomas vonatozás miatt vezették be a kötelező boxkiállást. Mikor voltak olyan perverz egyedek, akik egyetlen kiállás nélkül mentek végig a versenyen.
Ami szvsz kéne: Hagyni a technikai fejlődést, had legyenek rések a csapatok köztt. Pontot osztani az elért rajtpozíciókért, majd azzal ellentétes sorrendben felállítani őket a rajtrácsra és 2-5s-onként elindítani őket.
Így a legerősebbnek az egész mezőnyön át kell rágnia magát, ha itt is nyerni akar, és így tovább.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9862 üzenetére
Hát ilyen most biztosan nem lesz mivel van egy kötelező kiállás, de korábban szó volt arról is hogy két kötelező lesz. Most ha jól tudom úgy áll a dolog hogy várnak jó pár versenyt és a tapasztalatok alapján lesz eldöntve hogy kötelező lesz-e a kettő vagy sem. Gondolom legkorábban az első európai futamon változhat ez a szabály ha egyáltalán változik majd.
A technikai fejlődéssel az a "baj", hogy baromi sok pénzt visz el és egy idő után megint az lenne hogy 1-2-3 csapat (akik megtehetik) 300-400 millákat költetnének el, a kisebbek meg csak loholnának utánuk az 1/3 akkora költségvetésükkel. A fix költségvetési limitbe pedig pár csapat nem ment bele meg nehezen is lenne ellenőrizhető.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AMD Power
titán
Nem volt ez ez a futam de az izgalmastól elég messze volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zola0601
tag
Ferrari kettős győzelem!
Üdv: Zoli
-
Pilács
senior tag
Én nem tudom, hogy ki mit nézett, de én majd kiugrottam a székből, amikor a Ferrarik az élre álltak Az tény, hogy mindenki szinte csak vonatozott... Schumi meg 3 év kihagyás után hozta azt amit Rosberg, aki nem a rossz pilóták közé sorolható. Ez technikai sport és csapatmunka, ezt sokan elfelejtik, nem elég csak az, hogy a pilóta jó legyen. Nem értem ezt... akkor Schumit lehet leírni, mert nem alázta meg a fél mezőnyt? Palikot meg hagyjuk, más dimenziban van
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #9863 üzenetére
A fix költségvetési limitbe pedig pár csapat nem ment bele meg nehezen is lenne ellenőrizhető.
Ha fix költségvetést vagy egyfirma autókat szeretnék látni, akkor néznék nascar-t, inycar-t, vagy bármi már szériaautó-bajnokságot. De ez a F1, ami -számomra- a korlátok nélküli csúcstechnikát jelenti. Még pár megszorítás, és a F1 -számomra- nem lesztöbbé F1... Akkor pedig vesztettek egy nézőt...
Akárhogy is nézed, most sincs több akció, mint mikor a Ferrari bérbevette az első 2 helyet, sőt! Egyre több szabályt hozznak, ami a nyugodtabb vezetésre, és az autó kímélésére ösztökéli a versenyzőket. És hiába az új pontrendszer, mert az a +7 pont sem akkora motiváció, hogy a második kockára tegye a 18 pontját, mert láttuk mi történik, ha túlerőltetik a gépet... Sűrűbb mezőnyben simán elmennek mellette 2-en, akkor meg már nem is érte meg a próbálkozás... Így lehetne ösztönözni: 1-3-8-24, stb... Tehát köbbet nyerjen egy sikeres előzéssel, mint amennyit veszíthet. Legalább 1,2-1,5-el többet. Az már motiváció!
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
venember83
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9862 üzenetére
Akkor azért csúszott ki a háta, biztos túl korán vette el a gázt.
-
Cicero
őstag
Sziasztok! Eddig csak hébe-hóba követtem a Formula 1-et és mindig év közben - legtöbbször a végén - jöttem rá, hogy kár volt kihagyni, úgyhogy most még ami előtt megint lecsúsznék az egészről, tervbe vettem hogy követni fogom az eseményeket. Namost ebből fakadóan vannak hiányosságaim a témával kapcsolatban. A közvetítés közben a kommentátorok többször is említették a gumik kopását szélárnyékban amit én nem egészen értek. Ha kisebb a légellenállás akkor elvileg a gumik kevésbé kopnak, nemde? Légyszi világosítsatok fel ami előtt még baromságokat gondolnék!
-
hunnylander
őstag
Gratulálok a Ferrarinak, megérdemelték az 1-2-őt!
A Newey autóra ne csépeljük a sablon szövegeket, Vettel amúgy ügyes volt és megérdemelten nyert volna ő is.
Ezen a pályán ezen a hétvégén Ferrari/RBR, McLaren, Mercedes, Force India volt az erősorrend.
Kicsit unalmas volt a futam, Whitmarsh már el is mondta a technikai okokat; talán még szezon közben orvosolni is fogják. (Az abroncsok túl jók, túl kopásállóak lettek..., gyengíteni kellene őket és vagy 2 kötelező kerékcsere, hogy ne érje meg kímélni...)
Roll on, Melbourne.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Ricco_hun
senior tag
válasz hunnylander #9870 üzenetére
"Az abroncsok túl jók, túl kopásállóak lettek..., gyengíteni kellene őket és vagy 2 kötelező kerékcsere, hogy ne érje meg kímélni"
Jaja, hasonlót írtam én is. Elmaradt a gumival való taktikázás, mivel úgy néz ki, hogy a keménykeverék kibírna egy teljes futamot is. Így meg nem éri meg bejönni friss lágyért, mert több idő megy el a boxkiállással, mint amennyivel gyorsabbak lennének a lágyon.
A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.
-
bambano
titán
Tényleg, jól láttam, hogy Mika Hakkinen is pályára lépett?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lenox
veterán
válasz Motion_Blur #9824 üzenetére
Na ja, de magam reszerol Webberrol tudtam, Gombosrol meg sejtettem, hogy gyengebb a csapattarsnal, a Nyugger meg remenykedtem, hogy mutat valamit. Zsooti is meg tudta mondani minden hetvegen, hogy melyik volt az az egy session, amikor jobb volt a csapattarsanal, de MS minden sessionben gyengebb volt, nekem ez a problemam.
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9852 üzenetére
Igen, ez volt a hátsó régió. De hátul mindig voltak előzések, elől volt ez állandó probléma. És most a motorok és a gumik miatt ebből nem is lesz semmi. Teli autóval egyik pilóta se fog elkezdeni még csak támadni se tartósan, mert szétmennek a gumik. Így marad az amit ma is láttunk, szépen vonatozgatunk. És nem alszom végig a futamokat, a mait végigszídtam, mert akkora ratyi. Ezen nincs mit magyarázni, aki bemeséli magának, hogy ez jó, akkor annak hajrá. A végén mindenki elspórolja, Hami is mehetett volna, Button is mehetett volna, és Webber is mehetett volna. Webber akart is, de nem lehet, mert 2 kör után belassul az autó, és még alig voltál agresszív.
De asszem ezzel nem lesz baj, megnézem Schumi mit csinál, és elkapcsolok. És rajtam kívül sokan mások is ezt fogják tenni. Ki akartam menni idén is a Hungaroringre, de uram bocsáss nem vagyok hajlandó kiadni x tízezer forintot egy ilyen szarért.Kimi se véletlenül ábrándult ki az F1 -ből. 2005 -ben még lelkes volt, utána Mosley elkezdte a hülyeségeit. Ő azért versenyzett, mert élvezte. Na most, az egyértelmű hogy itt már nincs semmilyen nemű élvezet, Schumi nyilatkozata is elárulta.
Kimi meg hiába zúzza szét az autóit, élvezi amit csinál. WRC -ben nagy a szabadság, úgy mész ahogy akarsz, nincs semmilyen megkötés.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megint a Renault... És szegény Vettel -el ez lesz egész évben. Hiába vezeti majd a futamot, végig azon kell paráznia, hogy mikor robban le.
Don't Tread On Me
-
-
hunnylander
őstag
A gumiabroncsoknak van egy relatíve keskeny üzemi hőmérséklet-tartományuk, amiben optimálisan működnek (alatta és felette is csúnyán 'használhatatlanok'). Ebbe az is belejátszik, hogy mennyi hűtést kapnak menet közben. Az akadályozó autó rontja az abroncsok hűtését, így túlhevülnek.
A leszorítóerő csökkenése szintén rossz hatással van az abroncsokra, mert az autó tapadását is csökkenti és emiatt csúszkál, instabilabb és lassabb. Ez pedig rongálja az abroncsokat. A fékek és a motor hűtését is rontja az akadályozó autó.
www.HunnyF1.com
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #9877 üzenetére
"A gumiabroncsoknak van egy relatíve keskeny üzemi hőmérséklet-tartományuk, amiben optimálisan működnek (alatta és felette is csúnyán 'használhatatlanok'). Ebbe az is belejátszik, hogy mennyi hűtést kapnak menet közben. Az akadályozó autó rontja az abroncsok hűtését, így túlhevülnek."
Igen, és itt a lényeg. És ha keményebben próbálja támadni az íveket, akkor is túlhevül. Magyarul nyugton kell maradni, és szépen nézni a másik seggét, hátha hibázik, vagy műszaki gondja lesz. Ez ám az izgalom, na Kinek is romlik el az autója először?! Kinek kopik el vagy melegszik a gumija?! Ez szuper lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cicero
őstag
válasz hunnylander #9877 üzenetére
Ha már a fékek hűtése: tavaly az összes felnin volt valami fixen álló, műanyagnak tűnő cucc. Én légterelőnek gondoltam a fékek hűtésére. Az volt? Ha igen, most miért hiányzott róluk?
-
MPowerPH
félisten
Nem, az nem fékhűtés volt. A fékhűtő ott van a kerék belső oldalán, egy elég nagy nyílás. Az az elem csak légterelő elem volt, segítette a levegő áramlását. De nem sokat számított, kicsit optimalizálta e kerekeknél áramló levegő útját.
Massat se értem, az életben nem tudta volna megelőzni Lonzit, még ha hagyják akkor se.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9867 üzenetére
Ez oké, de mit szólnál egy olyan F1-hez ahol 6-8 autó áll rajthoz? Mert megszorítások nélkül kb. ilyen lenne sajnos.
Ilyen 1,2-1,5-el magasabb első helyezettnek járó pontszámmal meg ismét az lehetne a helyzet, hogy valaki már Silverstone-ban VB lenne és akkor meg azért menne a sírás. Nekem személy szerint a 10-8-6-5-4-3-2-1 tetszett a legjobban eddig.
hunnylander:
"Az abroncsok túl jók, túl kopásállóak lettek..., gyengíteni kellene őket és vagy 2 kötelező kerékcsere, hogy ne érje meg kímélni..."
Eggyel lágyabb fokozat kellett volna ide mindkét választható keverékből.
BMW001:
"Teli autóval egyik pilóta se fog elkezdeni még csak támadni se tartósan, mert szétmennek a gumik."
Lásd feljebb de Button is lenyilatkozta hogy túlságosan is óvta a gumikat (felesleges volt), bírták volna jobban is a tempót de nem győzöm hangsúlyozni hogy ez még csak egy, a legelső verseny volt az új szabályokkal.
Btw tisztán emlékszek hogy hasonló vagy még nagyobb sírás ment a 2005-ös első verseny után is amikor nem lehetett gumit cserélni a futamok alatt. Ettől függetlenül volt pár elég jó és izgalmas verseny 2005-ben. Szvsz nem vall egy túl bölcs és tapasztalt F1-es nézőre az, ha valaki egy futam után kijelenti hogy biztosan unalmasabb lett így a verseny.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
ronaldo
őstag
Massa autójával mi volt a baj, amit nagyon nézegettek futam végén?
A futam pedig igazolta a várakozásaim. Ez a szabályrendszer abszolút nem a versenyzésre buzdít. Az pedig szintén új, hogy nagy valószínűséggel azok fognak jól járni (egy-egy párharcon belül), akik előbb jönnek ki kereket cserélni. Nem pedig, aki tovább marad fent.
Nézzük csak Alonsót, a 45. körben tudta menni azt a meglehetősen gyors kört, ergo a verseny végén is jó állapotban volt a keményebb keverék. Így 3-4 körrel nyugodtan kijöhetett volna hamarabb levetni a zöld csíkos papucsokat, mint ahogy tette. De nyilván ez másokra is igaz (Sutil pl. a legutolsó körben futotta saját maga legjobbját).
-
P00By
nagyúr
Unalmas volt a futam. Sauberéktől többet vártam. Örülök a FI pontjainak.
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #9870 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #9884 üzenetére
Amit Te mondasz, hogy nem lehetett gumit cserélni, javíts ki ha tévedek, de meg is bukott. Méghozzá már év közben.
Button lenyilatkozta, mert valamivel meg kellett magyarázni a mai teljesítményét. Webber próbálkozott az élbolyból egyedül, láttad mi lett a vége.
Most nem értem mit vársz... Nem történt semmi, és még csak nem is látszódott, hogy történt volna. Rozsi nem tudta megelőzni a haldokló motorral versenyző Vettel -t. Akkor ez mi? Mondta is, kanyarokban fellépő magas turbulencia miatt nem tudott hozzá közelebb kerülni. Ő 1,5s -el volt gyorsabb nála. Alonso 2.5s -el. Magyarul kell 2s -es +gyorsaság, hogy előzni tudjál. Ez elég elszomorító. És újra lettek tervezve az autók a tavalyi évre. Szerinted mennyibe került ez a ceremónia? Természetesen a semmiért...P00By: Mondom én, hogy nagy itt a baj. Szar ez az egész, ők is tudják. Aki azt mondja, hogy ez jó, az valami más dimenzióból nézi a futamokat....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bambano
titán
válasz Oliverda #9884 üzenetére
nem hiszem, hogy 6-8 autó állna rajthoz, inkább szétszakadna a mezőny, mint amikor a pályaautós versenyeken több kategóriát indítanak egy menetben. Lenne 6-8 jó autó az elején, akik legalább pofoznák egymást, meg 14 hátrébb, akik szintén meg tudnák vívni a maguk csatáját. és ott lenne a cél, hogy a kisebb költségvetésű csapatok alkotnak valamit és nagyobb költségvetésű csapattá válnak.
de most egy bmw-t vagy ferrarit mi motivál abban, hogy jelen legyen? kap egyenmotorvezérlőt, lassan egyenmotort, egyenkasztnit, egyen már bolondgombát, aki ezt kitalálta... közben a saját civil autómban több köbcenti van, mint ezekben...
ha elfelejtődik, hogy az egész cirkusz a nézőkért van, akkor mehet az egész a levesbe.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
MPowerPH
félisten
válasz bambano #9889 üzenetére
Csupa igazságot írsz. Ez a királykategória, és nem erről kellene szólni. Ez Mosley hülyesége...aminek meg meg is van az eredménye, lásd az újonnan jött csapatok szánalomra méltó teljesítményt. GP2 -ben talán jók lennének, de ide nem való egyik se. Alkalmatlanok, ez is rá lett erőltetve a sorozatra, színvonal az a béka segge alatt van.
Don't Tread On Me
-
P00By
nagyúr
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #9884 üzenetére
Félreértettél... A pontszámok közti különbség lenne 1,2*-ese a kisebbik pontszámnak.
Tehát ha 10 helyezett van pnotozva akkor: 1-2-5-11-24-51-114-250-549-1207Agy minden eggyel nagyobb pozíció megszerzése több pontot hoz, mint amennyit kockáztat. Nincs értelme a biztosra menni. Ennek persze meg van a maga hátránya, mivel az exponenciális mivolta a pontok értékét csökkenti erőteljesen. De nem tudok jobbat... Vagy lehetne a kockázatvállalás + tesztlehetőségekkel, alkatrészekkel, stb. díjazni, hogy a csapatnak is megérje a kockázatot. Érted? Sokkal nagyobb a kockázat, mint a nyereség.
Mindazonáltal még nem vonnék le messzemenő következtetéseket az idei évre, figyelembevéve hogy a bahreini pálya egyike a legforróbbaknak. Ennél már csak a Maláy pálya gyilkoja jobban a gépeket...
bambano: kap egyenmotorvezérlőt, lassan egyenmotort, egyenkasztnit, egyen már bolondgombát, aki ezt kitalálta...
Ezen szakadtam... Szívemből beszélsz! De nem a F1 lenne az első királykategória, amit szétb@xnak. Emlékezzünk meg a Rally B-kategóriáról... Miért is?? Ja, mert veszélyt jelentett a pálya mellett álldobáló málészájúakra... Mostmár az azalatt levő "új" királykategóriát is szétverték, de a málészájúak még mindíg ott állnak az út mellett, hátha megérinthetik kedvencüket.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9892 üzenetére
Azt is érdemes megjegyezni, hogy hála az olcsósításnak, a Ferrari az egyetlen igazi gyári csapat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#27441408
törölt tag
Nem úgy volt 2010-be már nem lesz Kínai nagydíj ? Vagy majd 2011-től ?
-
eXodus
őstag
válasz TESCO-Zsömle #9894 üzenetére
Mercedes?
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #9877 üzenetére
Inkább a második...a gumi hűtése se a kasztnis Le Mans-ban, se a vonatozó IRL-ben nem okoz problémákat, utóbbiak akár ma este is köröket töltenek el draftban, hisz nélküle jóval lassabbak lennének.
A második viszont bőven jó és elég, ha nem megfelelő a leszorítóerő elől akkor lecsúszkálnak az ívekről, és ez akár a túlcsúszás, akár a korrigálás koptatja/hevíti a gumit. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #9806 üzenetére
Ezt én is néztem....tök lemaradtunk róla,..Hamilton bepróbálkozott Massa-nak, méghozzá elég erősen hisz mellément...kép el->néztünk valami mást, kép vissza-> Hamilton Rosberg mögött...csak néztem hogy most mi is történt?
Onnan kezdve meg a bré...a pálya közepén az időmérőn sem teljesítettek jól a McLaren-nek, és az egyenesekre meg nem volt elég közel..egyszer sem.Számomra az a kellemetlen hogy most az autók sem vadultak, mivel vigyáztak a gumikra (ekkora qva nagy különbséget a qual kör és a verseny kör között...pff), eddig ha eseménytelen volt a futam akkor néztem az autók mozgását...de ez a jelenlegi futam arra emlékeztet amikor még kipörgésgátlóval futottak, és ez szomorú
-
venember83
nagyúr
Nem teljesen gyári.
After a fifteen-year relationship with the McLaren team, Mercedes-Benz (through parent Daimler AG), in partnership with Aabar Investments, reached an agreement to purchase a 75.1% stake (Daimler: 45.1%; Aabar: 30%), in the Brawn GP team, pending corporate and regulatory approval.
McLaren meg nem saját motorokkal megy.
Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Reklámblokkolók topikja
- DIGI kábel TV
- Hálózati / IP kamera
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- AMD AM5 Alaplapok
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- HP ProBook 4740S, 17,3" HD+Kijelző, I5-3210M, 8GB DDR3, 500GB HDD, AMD VGA, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 4730S, 17,3" HD+Kijelző, I3-2330M, 8GB DDR3, 320GB HDD, AMD VGA, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 470 G1, 17,3" HD+Kijelző, I5-4200M, 8GB DDR3, 500GB HDD, AMD VGA, WIN 10, Számla, garanci
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen