Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Massa interjú:
Igazi család centrikus figura
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #8554 üzenetére
Igaz. De akkor miért is nem valami összkerekes konstrukciót nyomnak be SC szerepbe, ami legalább kanyarban tapad és ki tud normálisan gyorsítani? Tán csak nem a reklám miatt.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #8555 üzenetére
Kiderült már számos alkalommal, hogy ezek az autók akkor sem elég gyorsak poroszkáló F1-es autókat vezetni, ha Maylander kitapossa a szemüket. Nem csak esőben, de szárazon se mindig (már az eltolt kezdetű Ausztrál Nagydíjon is voltak problémák). Amit a lassú SC miatt a versenyzők kénytelenek végezni, szigorúan nézve szabálytalankodás.
www.HunnyF1.com
-
#95904256
törölt tag
válasz hunnylander #8554 üzenetére
Természetesen lehetséges, hogy a pályán rosszabbul fog viselkedni az új safety car mint a régi. Lehet, hogy erre majd csak Bernd Mayländertől fogunk választ kapni. De az adatok alapján nem tűnik rosszabbnak. Legalábbis nekem.
Találtam még pár infót a kocsikról:
2009 Mercedes-Benz SL 63 AMG F1 Safety Car Specifications
Length: 178,5 inch
Width: 71,5 inch
Height: 51,0 inch
Wheelbase: 100,8 inch
Front track: 61,8 inch
Rear track: 61,1 inch2011 Mercedes-Benz SLS AMG
Length: 182,6 inch
Width: 76,3 inch
Height: 49,7 inch
Wheelbase: 105,5 inch
Front track: 66,2 inch
Rear track: 65,1 inchVagyis szélesebb, laposabb, valamint a tengelytáv és a nyomtáv is nagyobb.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #8520 üzenetére
WSBK mostani befutó (race1)
így néz ki 4 ezred.
Igen a mersz és önkontroll területén valóban lehet hiányosság....én ezt úgy gondolom hogy majd beérnek a mezőnyben, mint Alonso.
Ezeknek a srácoknak a fejükre kell vigyázni, folyamatosan magasan kell tartani náluk az önmagukba vetett hitet, így amikor 'megérkeznek'...eljutnak az F1-be, akkor az eredménytelenség, mellőzöttség hatására nagyon le tudnak ülni, és önmagukhoz képest teljesen átlagos teljesítményt nyújtani.
A mersz már nem fog visszajönni, mármint a klasszikus értelembe vett mersz. Itt már egyik sem féli el a helyzetet, mert nincsenek fák, beton...töréstesztes kasztni van, minden kutyafüle van. Itt ha merész leszek, akkor a másik könnyen tartja a pozícióját, mert max mindketten kiestek. Nem kifizetődő sajnos -
#95904256
törölt tag
válasz hunnylander #8559 üzenetére
Ezek alapján lehet, hogy tényleg vicc kategória ez az autó safety car-nak, de ilyen adatokat nem sikerült fellelnem.
-
Motion_Blur
félisten
Eurosport 2-n most - WSBK Race2
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8515 üzenetére
Arról lehet tudni valamit hogy pontosan miket foglalat magában az a "kamionnyi cucc"?
mod:
Valami látszik...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Frenky89 #8565 üzenetére
Én innen úgy látom hogy a kipufogó ott maradt ahol volt csak elé került ez a kivezetés(?). Na de hogy ez mi célt szolgál azt nem tudom. Talán hűtést.
Motion_Blur:
Ami így nekem első ránézésre feltűnt az az oldaldoboz végén lévő kivezetés szerűség, valamint az elején lévő kis oldallap nagyobb lett és kicsit a formája is változott, valamint az első szárny is máshogy fest innen oldalról.
mod: csak most látom hogy milyen szerencsétlenül van felrakva a motorborításra az a Mercedes-Benz felirat
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8569 üzenetére
Én most az alsóról beszéltem. Nézd meg azon a feliratot. Nem is vízszintes és alig lehet látni a végét.
A felsőt én tükröztem nagy hirtelen mert nem találtam jobbat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8566 üzenetére
Ami szemmel látható: új első szárny. Új top body/kipufogó-kivezetés, új nagyobb oldaldoboz-terelőszárny, ami már leér a padlólemezig, új diffúzor. Ezek a nagyobb, szemmel is látható újítások, de BBC infók szerint már Bahreinre módosulni fog a csomag még újabb elemekkel. De ez sok csapatra igaz lehet.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8571 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8573 üzenetére
A PR kör már 1:20 alatt lesz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
félisten
Szerintem ennek a domborulatnak nem sok köze van a kipufogóhoz. Inkább ott jöhet ki a két oldaldobozba beáramló levegő. Vagy már az oldaldobozokban lévő radiátorokat is szárnyként használják.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz #95904256 #8561 üzenetére
elég ellentmondásosak az adatok, általában ha valami könnyebb, erősebb, nyomatékosabb az már nagyon jó. Ahogy nézem az úttartásával sem lehet baj.
A DoC értéke az kb. mint a Porsche Cayenne-né ami elég riasztó, de az az igazság hogy olyan 220km/h-ig ez nem számít ekkora erőnél mert eltolja a levegőt csak többet fogyaszt.
Egy olyan adat kellene hogy 100km/h-ról hogy ugrik 200km/h-ra a két autó, mert ha nyomtékrugalmasságban is jobb akkor ez már eldőlt -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8578 üzenetére
Gondolom megy rá a hátsó szárnyra a kiáramló meleg levegő.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Úgy látom a végére már mindenki PR-ozott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
bdav
őstag
válasz Oliverda #8582 üzenetére
azért az megnyugtató h. a tesztek összesítéseiben egész jól mentek a McLarenek... szóval reménykedek benne h. jólesz az év.
Hunny: a hátsószárnyas-cápaborításos-csöves dologról nem vallottak még be semmit hivatalosan ugye?
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Oliverda
félisten
Schumacher: A McLaren nagyon erős!
Remélem most jól beszél a mester.
Massa: 100%, hogy soha nem lesz problémám Alonso-val!
Never say never Felipe baby.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8560 üzenetére
Nos, a mellőzöttség érzéséből adódó kishitűség biztosan ki tudja ölni a kezdeményezőkészséget, anélkül pedig a mersz, ravasz nélküli puska. és továbbá kishitűen nagy dolgokat nehéz véghez vinni.
A mersz és a helyzetfelismerés pedig szerintem, ha nem alakult ki 500 verseny alatt, akkor a F1 pályafutás 2-300 versenyében már nem igen fog kialakulni. A helyzetfelismerés fejlődhet, de bizonyos született képességek is kellenek ahhoz, hogy valaki tényleg nagy művész legyen benne. Azaz mindenki megtanulhat zongorázni, de hogy zongoraművész lehessen valaki nem árt, ha van hallása is. A mersz pedig csak igazán szélsőséges stresszhelyzet hatására fejlődik az embernél. A napi rutintól nem.
Utánam a kondenzcsik!
-
-Mike-
addikt
Videók: [link] [link] [link] [link] [link] [link]
A csapatok által használt lámpa "működése".
Ha vki kíváncsi a köridőkre. Ha nem hozza be elsőre, rá kell frissíteni:
http://www.msfree.gr/includes/livelaps.php?name=SCHUMACHER
http://www.msfree.gr/includes/livelaps.php?name=MASSA
http://www.msfree.gr/includes/livelaps.php?name=HAMILTON
http://www.msfree.gr/includes/livelaps.php?name=WEBBER
http://www.msfree.gr/includes/livelaps.php?name=VETTEL
http://www.msfree.gr/includes/livelaps.php?name=KUBICA
http://www.msfree.gr/includes/livelaps.php?name=BARRICHELLOLegjobb köridők:
Driver Car Best time (sec) DifferenceLewis Hamilton McLaren-Mercedes MP4-25 80.472 0
Mark Webber Red Bull-Renault RB6 80.496 0.024
Felipe Massa Ferrari F10 80.539 0.067
Nico Hülkenberg Williams-Cosworth FW32 80.614 0.142
Fernando Alonso Ferrari F10 80.637 0.165
Adrian Sutil Force India-Mercedes VJM03 80.667 0.195
Sebastian Vettel Red Bull-Renault RB6 80.667 0.195
Nico Rosberg Mercedes W01 80.686 0.214
Michael Schumacher Mercedes W01 80.745 0.273
Rubens Barrichello Williams-Cosworth FW32 80.87 0.398
Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari C29 80.911 0.439
Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari C29 80.973 0.501
Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes VJM03 81.056 0.584
Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari STR5 81.413 0.941
Jenson Button McLaren-Mercedes MP4-25 81.45 0.978
Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari STR5 81.571 1.099
Vitaly Petrov Renault R30 82.523 2.051
Robert Kubica Renault R30 83.175 2.703
Jarno Trulli Lotus-Cosworth T127 85.059 4.587
Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth T127 85.251 4.779
Timo Glock Virgin-Cosworth VR-01 85.942 5.47
Lucas di Grassi Virgin-Cosworth VR-01 86.16 5.688
Fairuz Fauzy Lotus-Cosworth T127 88.002 7.53Megtett körök:
Driver Total laps Total distance (km)
Felipe Massa 851 3724.613
Fernando Alonso 821 3628.883
Rubens Barrichello 779 3416.536
Nico Hülkenberg 766 3379.41
Jaime Alguersuari 745 3306.634
Robert Kubica 753 3291.08
Michael Schumacher 728 3219.194
Nico Rosberg 704 3103.823
Sebastien Buemi 660 2913.643
Jenson Button 647 2876.765
Lewis Hamilton 645 2861.905
Sebastian Vettel 570 2581.164
Pedro de la Rosa 578 2536.691
Kamui Kobayashi 571 2526.824
Mark Webber 521 2345.578
Vitaly Petrov 422 1868.898
Vitantonio Liuzzi 409 1846.01
Adrian Sutil 390 1763.467
Jarno Trulli 313 1425.008
Timo Glock 204 922.153
Lucas di Grassi 185 837.34
Heikki Kovalainen 162 731.864
Fairuz Fauzy 152 690.308
Paul di Resta 107 473.796
Gary Paffett 863 44.43Autók szerint:
Model Total laps Total distance (km)
F10 1672 7353.496
FW32 1545 6795.946
W01 1432 6323.017
STR5 1405 6220.277
MP4-25 1378 6083.1
R30 1175 5159.978
C29 1149 5063.515
RB6 1091 4926.742
VJM03 906 4083.273
T127 627 2847.18
VR-01 389 1759.493Motor szerint:
Engine Total laps Total distance (km)
Ferrari 4226 18637.288
Mercedes 3716 16489.39
Cosworth 2561 11402.619
Renault 2266 10086.72Button, Massa és Rosberg szombati versenyszimulációs köreinek összehasonlítása
See you in Bahrain!
-
-
Oliverda
félisten
válasz Iron Funeral #8591 üzenetére
Biztos látott...na de ilyet?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
vááááááá, jövő héten nagydíííííjjjjj!!!!
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
kennystyle
tag
válasz Oliverda #8590 üzenetére
na ja az nem rossz, nem csak az idők miatt, mert azt ugye nem tudhatjuk, hogy a hosszabb etapon mennyi benyát cipelt magával ő és mennyit Schumi, de a köridő különbségek nagyon minimálisak, annyira, hogy ehhez nyilván nem elég egy jó pilóta, de a kocsi is nagyon stabil kell legyen
-
MPowerPH
félisten
A Stefan GP -t miért nem akarják annyira indulni hagyni az US F1 ellenében? Már kidobtam volna az amcsikat, első 4 futamon meg se tudnak jelenni, és ez biztos. Míg a Stefannak megvan mindene az induláshoz, csak az FiA -ra vár.
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz kennystyle #8596 üzenetére
Szerintem kb fél versenytávra való benyát vihetett magával. Amennyiben jól értelmeztem akkor 33 kört ment egy szuszra és Barcelona-ban pont 66 kör a versenytáv. Ami a legérdekesebb, hogy látszólag kb annyira kompenzálta az egyre könnyebb autó az időket mint amennyire közben kopott a gumi. Pontosabban olyan durván talán nem is kophattak el a gumik mert a vége felé ment pár jobb kört mint az elején.
Mondjuk a Barcelona jellegű pályák amúgy is fekszenek az autónak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
brownus
veterán
melyek a biztosan induló csapatok, akik már az első futamon is indulnak?
-
Oliverda
félisten
A mezőny rangidős pilótája tegnap verseny-szimulációt hajtott végre, és elégedett volt a tapasztaltakkal. "Nagyon élveztem, és több dolgot kipróbáltunk a gumikkal és a benzinmennyiséggel is. Egy ideig Lewis Hamilton mögöttem volt, de egy idő után úgy éreztem, hogy magamnak is ártok azzal, ha feltartom, ezért hagytam neki helyet, hogy lehagyhasson, így mindketten folytathattuk a tervezett programunkat."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen