- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
skylaner
senior tag
Engem nagyon bosszant ami az utóbbi években megy költségcsökkentés szlogen alatt.
Kérdem én minek a költségcsökkentés ? A F1-nek nem a folyamatos fejlesztésről, új technológiák kidolgozásáról, ezek teszteléséről, gyorsulásról kellene szólnia ?
Az a duma,hogy a kis csapatoknak nincs pénze a folyamatos fejlesztésre, tesztelésre őszintén mondva egyáltalán nem érdekel. Legyen az mint jó pár évvel ezelőtt ment, szabad tesztelés, tartalék autó stb. Ha a kis csapatoknak nincs pénze erre akkor nem tesztel annyit nagyon egyszerű. Szerintem senki nem szorított pisztolyt a csapatvezetők fejéhez, hogy nektek már akkor indulnotok kell. Saját akaratukból jöttek, akkor meg ne "nyavalyogjanak", hogy nincs pénzük, csinálják ahogy tudják, amennyi belefér a keretbe. Ne a többi csapat szívjon ez miatt, hogy nem tudják letesztelni az új fejlesztéseket, vakon dolgoznak, vagy bejön vagy nem alapon.
"Én személy szerint azt szeretném, ha további tesztekre is lenne lehetőség, de tiszteletben tartom azt, hogy vannak olyan csapatok, amelyek ezt ellenzik."-Whitmarsh. Nonszensz, ellenezni a teszteket, ahol esetleg kiderülne, hogy az új fejlesztés,alkatrész esetleg nem úgy sikerült, mint ahogy tervezték? Nem majd futamon fog előjönni a tervezési hiba aminek köszönhetően esetleg úgy találja el a pilóta a beton/gumi falat, hogy többet már nem kell versenyeznie.Pár év múlva már futam se lesz mert költséget kell csökkenteni ?
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz skylaner #18903 üzenetére
Ez az egész szvsz csapdázásról szól, ráadásul olyan köntösbe bújtatva ami ellen szinte képtelenség érvelni.
Nem lehet azt elfogadtatni pénzemberekkel hogy valójában a költségek csökkentése rossz dolog annak ellenére hogy nem befolyásolja károsan az eredmény elérését.
Pedig befolyásukat fogják veszteni az anyagilag erős és tradicionális csapatok...helyük pótolhatóvá válik, a tömegek könnyebben helyettesíthető szereplőkkel lesznek kiszolgálva.
...és ezáltal a csapatok szövetségének ereje semmissé lesz.
Ez nem csak a FOTA-FIA vita kapcsán derült ki, Bernie erre már jóval régebben gondolhatott, elvégre az ő üzlete (volt), biztos hogy alaposan érti és elemzi a pénzét tojó tyúkját.
...amennyiben sikerül 30 millára szorítani a csapatok összköltségvetését, úgy a helyük valóban bármikor feltölthető...
sok területen fognak gyengülni, a tévépénzek visszaosztásán, a pályák-technika vitáiban...bármiben.
Régebben az egység hiánya miatt lehetett lavíroznia Bernie-nek, de azóta a csapatok ezt megoldották,...képesek voltak bizonyos kérdésekben egységben fellépni....azaz máshol kell gyengítenie az F1-t finoman irányítani akaróknak.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
sztem sincs,...a versenyzők az egy másik/következő probléma lehet...de az is előfordulhat hogy az első probléma megoldása magával hozza ennek a megoldását is.
De a technika éves felvonultatása hozható 30 (lesz) millából, sztem ez az összeg nem hasra ütésből került be a köztudatba Mosley által. -
Viktor77
titán
válasz Motion_Blur #18893 üzenetére
Nem ér ilyeneket linkelni, mert ha a röhögéstől leesek a székről, az biztos, hogy kiraklak!
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #18890 üzenetére
Remek! Szerintem a te Lajos vs. Webbo mániád már magasabb szintre jutott, mint motion Sumi vs. Barika mániája.
Gyors hirtelen kiragadod a szövegkörnyezetükből a mondatokat, ami meg benne van, azt is letagadod. Jó, az ostoba embereket lehet így manipulálni, roppantul is kedvelik emiatt a hatalom bitorlói. Egy baj van, én anno még arra is vettem a fáradságot, hogy a kiragadott szlogenné tett Marx idézeteknek is utána nézzek. Máig jókat röhögök azon, amikor a "vallás a nép ópiuma" idézgetve nyomul valaki."Illetve emlékeztettelek, hogy nem volt ott semmilyen lecsúszás az ivről." - no azért ennyire nem meszesedek!
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #18904 üzenetére
Költségcsökkentés. Nos ez egy jó módszer arra, hogy elébe vághasson a csapatok anyagi követeléseinek. A nagy világban is ez megy - a melósok egy részét elzavarják, a maradék meg csökkentet bérért végezheti az elküldöttek munkáját - a management meg a megtakarítás dupláját veszi fel jutalomként. No, hát Ecclestone-tól se kívánhatja senki, hogy a következő asszonyt szégyen szemre magánluxusboeing és egy vasúti szerelvénnyi kp. nélkül engedje el...
A 30 milka egyet jelent - még kissebb szeletet a pitéből!Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18908 üzenetére
Lényegtelen hogy a szárnyból indult ki a dolog. Itt remekül összefoglaltad, hogy szerinted makulátlan mark egyik esetben sem volt hibás, sőt.
"Illetve emlékeztettelek, hogy nem volt ott semmilyen lecsúszás az ivről." - no azért ennyire nem meszesedek!
Nézd meg még párszor az esetet:[link] Hamilton nem csúszott le csak ő talán nem szerette volna kiütni Alonso-t ezért tudatosan más íven fordult. Komolyan ilyen nehéz ezt észrevenni?
egy másik klasszikus "hogyan előzzünk szépen" megmozdulás: [link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #18910 üzenetére
1 - Szóval az #18874-tel indult a vita amiben én a #12525-ös hozzászólásomat tettem? Neked tényleg ennyire elszállt már az egód, hogy már az egész világot sík hülyének nézed?!
2 - neked lehetetlen észrevenned, és lehetetlen neked elmagyarázni. Nem pocséklom rá az időt.
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18911 üzenetére
"1 - Szóval az #18874-tel indult a vita amiben én a #12525-ös hozzászólásomat tettem?"
Nem tudom hogy miről beszélsz de én ilyet nem írtam sehol.
Ebből indult (újra) a dolog ahol szépen ismét levezeted, hogy makulátlan mark mindhárom esetben csak egy ártatlan áldozat volt. Aki ilyeneket állít azt meglehetősen nehéz racionálisnak és objektívnek tekinteni. Sík hülyét meg rád bízom de ilyet sem írtam sehol.
"neked lehetetlen észrevenned, és lehetetlen neked elmagyarázni. Nem pocséklom rá az időt."
Na de legalább a végére eljutottunk a probléma gyökeréig. A lényeg hogy Hamilton saját hibájából lecsúszott az ívről makulátlan mark pedig önhibáján kívül belerongyolt mint mártír. Ennyi történt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Male
nagyúr
Végülis 1.6 literből is lehetne elég erős (ahogy írták is, régen pl 1.5-ösek voltak itt a turbo motorok), de ez is korlátozva lenne most, fix 650 LE... azért ez vicces F1 szinten szerintem. A kisebb kategória erősebb lesz lassan.
Ez a nagy egyenlősdi meg a sport elég nehezen összeegyeztethető szerintem... a következő mi lesz? A gyorsabb versenyzők valami lassító bogyót vesznek be, hogy a gyengébbeknek is legyen esélye?
skylaner: Ahogy a többiek is írták azóta, az erősebb csapatok gyengítése + így a jogdíjakból kevesebbet követelhetnek.
Persze meg lehet érteni, hogy nem jó, ha egyre többet és többet költenek erre, mert aki nem tud annyit az esélytelen, és lelép. Viszont értelmesebben hozott szabályokkal jobban lehetne ezt csökkenteni... szerintem a gyárakat nem az zavarja, hogy sok pénzt költenek itt el, hanem hogy abból sok értelmetlen, hiszen kifejlesztenek valamit, aztán betiltják mire hasznot hozna. Amire meg szívesen költenének, mert esetleg máshol is fel tudnák használni az eredményeket (pl KERS), azt annyira lekorlátozzák, hogy szintén csak pénzkidobásra jó.lenox: A fizetések nélkül, legalábbis a versenyzőké nincs benne. Ez a régi Max féle terv szerint is így volt. (mondjuk azt tartom továbbra is, hogy egy gyár esetén, ami mással is foglalkozik, lehetetlen ellenőrizni, hogy ténylegesen mennyit költöttek az F1-re)
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #18912 üzenetére
"Nem tudom hogy miről beszélsz de én ilyet nem írtam sehol. "
Nem mondom, hogy lapozz vissza néhány hozzászólást, mert te azt is letagadod.ÉS AZT MEG MINEK HAZUDOD ITT ÍRÁSBAN - , HOGY AZT ÁLLÍTOTTAM, HOGY WEBBER EGYIKBEN SEM HIBÁZOTT!
Leírom még egyszer, de nem neked, mert te ezt is le fogod tagadni.
Melbourne - 80% a felelősség, mert túl optimista féktávot vett.
Valencia - 20%, mert egy sereghajtót úgy akart megelőzni, mintha az egy élmenő lenne.
Isztambul -0% - az Vettel hülyesége volt...Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18914 üzenetére
Visszalapoztam de én ilyet nem látok továbbra sem. Idézz és linkelj mert még a végén kiderül, hogy amit itt nagybötűvel kiabálsz az ismételten csak egy őszinte önvallomás volt.
Itt és itt (1, 2, 3) már leírtad korábban, hogy melyik esetben hogyan hibázott a másik. Persze utólag már elég könnyű letagadni meg kimagyarázni ezeket. Pár hsz. és még kiderülne, hogy az Isztanbul az nem is 300% Vettel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Prison85
senior tag
Néha én is beleolvasgatok a fórumba és most veszem a bátorságot és hozzá is szólok. A turbo motor-t jónak tartom, de a lökettérfogat csökkentését egyáltalán nem. 1600-as motor turbóval 650 LE. Csúcskategóriáról beszélve ebben nincs is semmi rossz. DE! Ha jól tudom éves szinten pilótánként 5 motort lehet elfogyasztani (ezt csiripelték a verebek ). Lesz kb 20 futam, azaz egy mocinak 4 versenyt kellene kibírnia úgy, hogy 10k-s fordulat fölött használják, ráadásul ott vannak még az edzések és időmérők is. Erre bizony kíváncsi leszek, főként a Renault motorok változó szereplése miatt. Esetleg jön a "világmotor" elmélet, miszerint mindenki mindenhol ugyanazt a motort fogja használni ugyanazon gyártótól? Vajon akkor ki lesz a gyártó? Cosworth? Amerika bekebelezi az F1-et? Esetleg VW és mindenki népautókkal fog száguldozni? Mindenesetre, ha erre kerül a sor, akkor hatalmas harc fog folyni a beszállítói jogokért. Talán még nagyobb, mint a versenypályákon.
Némi megjegyzés a KERS-szel kapcsolatban: az 1.6-os motorokkal tervezik a rendszer visszatérését is, körönként 30mp erejéig lehet használni a szaklapok pletykái szerint. Már pedig nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. Hétköznapi autóban pedig találhatunk a KERS-hez hasonló rendszert. Új 7-es BMW Fékerőt visszanyerik, bár nincs benne külön nitro gomb, de az "újrahasznosítás" némi fogyasztáscsökkenéssel jár.
Remélem nem baj, hogy belekontárkodtam egy cseppet a topicba. A következő futamot pedig már nagyon várom. De vajon ki lesz a második?
BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)
-
Male
nagyúr
válasz Prison85 #18916 üzenetére
Szerintem F1-ben kevés ennyi...
Az öt motor igen, az is elég nagy hülyeség szerintem. Mehet tovább a spórolási verseny a futamokon. (A Ferrarik idén jobban hullottak, mint a Renault-k)
A Cosworth pozíciója Max távozásával szerintem erősen meggyengül(t)... ő nyomta őket nagyon.
Nem feltétlenül lesz nagy harc a beszállítói szerződésért, nem biztos, hogy nagy üzlet lesz (lásd a gumik most, nem volt éppen tolongás)Persze, a KERS jó dolog, ezért is említettem, hogy minek ennyire lekorlátozni (30 másodperc miért?) egy olyan dolgot, amit pont megérné az autógyáraknak is fejleszteni, mert amit kitalálnak, az részben felhasználható az utcai autóknál is.
-
Prison85
senior tag
Igen, a gumikért sem volt túl nagy harc és nem is örülök, hogy ismét lesz "gumiháború". Majd újra megy a mutogatás, hogy "csak azért voltál gyorsabb, mert jobb gumiid vannak". Esetleg ismét sztrájkba lépnek és a mezőny fele fog csak elrajtolni valamelyik gyors pályán és az ifjú Sennának is lesz esélye a pontszerzésre (magyar módra)?
Fejlesztések tekintetében ezek a gyárak nagyon jól állnak. Számos újítást sikerül átültetni a hétköznapi autóikba és gondoljunk csak az új szupersportkocsikra, melyeket teleraknak mindenféle kütyüvel, spéci váltóval, spéci futómű, tuti aerodinamika, kerámia fékek és talán hamarosan már a KERS is megjelenik a feláras extrák listáján. Ezért azonban súlyos árat fizetnek a csapatok, amit a vásárlókon próbálnak bevasalni. A Mercedes megjelenése a Forma1-ben (mint önálló csapat) az autóik árainak emelését vonta maga után. Persze ez valahol természetes, de ugyan mi köze van egy pl egy A-Classe-nek az F1-hez a nevén kívül? Aki valóban extravagáns autót szeretne, amitől a szomszédok szívrohamot kapnak, azoknak itt az Exos 125 T. Ez már F1. Vajon odaadnák 300hó futamidőre 0% THM-mel?
BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)
-
Male
nagyúr
válasz Prison85 #18918 üzenetére
Nem lesz gumiháború, továbbra is egy szállító lesz.
Igen, át lehet tenni, és pont ezért nem kéne ennyire korlátozni. Amikor először behozták a KERS-t, már akkor háborogtak, főleg a Honda azthiszem, hogy az utcai autóikba fejlettebbet tesznek már, mint amit most az F1-ben megengednek.
Persze én mindig amellett voltam, hogy túl van az F1 szabályozva, sokkal nagyobb szabadságot adni a mérnököknek, hogy kitaláljanak valamit... kevés, de egyértelmű és betartatható szabály + a veszélyes dolgokat betiltani időben, és ennyi. Ha több a lehetőség, akkor különbözőbbek lesznek az autók, bizonyos részeken az egyik, másokon a másik lesz domináns... ez sokkal változatosabb futamokat eredményezhet. -
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18920 üzenetére
A mondat így szólna helyesen:
"kinek bassza a csőrét, hogy egy általa másodvonalbelinek minősített versenyző sorra üti ki a többi versenyzőt"
A többire meg: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
X3B6O0X
aktív tag
Azért ez már tényleg szentségtörés. Mi ez a hülyeség, hogy mindenki gazdaságosabb Forma-1-et akar? Max. a grínpíszesek*. Az a legjobb, hogy meg se kérdezik az átlagembert, ha meg mégis, akkor úgy eldugják a szavazás lehetőségét, hogy alig szavaz ember. Közbe meg állítják, hogy "a nézők kedvéért tesszük".
650 lóerős korlátozás? Ezek meghülyültek? Komolyan mondom, ki kéne rúgni az egész FIA-t. A GP2-es autók 620 lóerősek! Hova tűnt a királykategória szelleme? Utoljára 2008 volt jó év. Akkor mindenki olyan szárnyat használt, amilyet akart, olyan diffúzort, ami csak tetszett, a motorok akár 1000 lóerősek is lehettek (nem vicc, a Mercedesnek volt 960 lóerős motorja, igaz csak tesztfázisban). Most meg... Jó, a turbós technológia ellen nem tiltakoznék, hiszen gyönyörű hangjuk volt a turbós motoroknak (ahh, a régi szép idők )
Állítólag még megvan a New Formula projekt...Szerk.: A grínpíszesek meg egyszer elnézhetnének Amerikába egy gyorsulási versenyre. Kíváncsi volnék mit mondanának .
[ Szerkesztve ]
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
X3B6O0X
aktív tag
"olyan szárnyat használtak, amilyet akartak"
"olyan diffúzor volt, amilyet akartak"
Persze, bizonyos határokon belül, ezt elfelejtettem írni. De nem volt ez a "jajh, most 2 centivel lentebb hajlik, vegyük el tőlük" meg a dupla diffúzor meg az f-csatorna-mizéria.
A motor pedig tesztfázisban valóban létezett, mint ahogy írtam. A valódi motorok olyan 800 lóerő körül lehettek (meg most is annyi ). Csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy nem volt úgy megkötve a kezük a tervezőknek."...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
fbalazs2
csendes tag
Budapesti BOSS pr-rendezvényről származó eredeti Hamilton-aláírás ha érdekel valakit,
privátban érdeklődhet, vagy a mail-címemen (adatok). -
Oliverda
félisten
-
Nowhereman
őstag
válasz X3B6O0X #18923 üzenetére
Csak tudnám, hogy miért a motoron vagytok kiakadva, mikor a többi sokkal nagyobb marhaság...
A szoknyát anno azért tiltották be mert a hepehupákon fennakadt, leszakadt, és ezzel rendre balesetet okozott...
KERS 150lóerő 30 sec. Kezdeném ott, hogy KW a mértékegység - nem a lóerő, másodszor hogy lehetne acélfékkel vagy bármivel, hogy ennyi energiát rendszeresen körönként visszanyerni? Azaz a teljes felhasználással ment gyors kört a korábbi megtakarításból lehet fedezni. Így valszeg a mindenki a lehető legjobb aksikkal akar majd a pályára lépni, és már alig várom, hogyan fogják korlátozni a kapacitásukat, hogy mennyit lehet elhasználni egy évben...Utánam a kondenzcsik!
-
D@ni88
addikt
Na én csak most szembesültem azzal a ténnyel hogy tényleg szarul állnak a Koreaiak.
Az oké hogy fű nincs a pálya szélén, meg aszfaltozott bukótér, sóderágy. Mert kiküldenek sok pici sárga koreait, az gyorsan leterítik a füvet De ha jól láttam lelátóból csak 1 van még felépítve. Videót elnézve azt kell mondjam a Kecskeméti Mercigyár jobban áll, pedig nekik jövő októberre kell legurítani az első kocsit -
Prison85
senior tag
válasz D@ni88 #18936 üzenetére
Ha jól emlékeszem pár évvel ezelőtt a kínai futamra is "épphogy" összehozták a pályát. Meg is lett az eredménye: rázókő feljött a verseny alatt, sárga zászló és kicsi sárgák ugráltak a felszakadt darabon, hogy menjen vissza a helyére ("made in china") A füvesítés pedig nem okoz nekik problémát. Elég nagy a fekete piac, vesznek pár ezer tővel, esetleg importálnak a nálunk élő vietnámi "üzletemberektől". Egy 100nm-es lakásban van annyi, hogy még egy golfpályát is fel tudnak rántani a pálya közepére.
2008-as autók nekem nagyon nem tetszettek. Sok-sok szárny és bigyula, rengeteg giccs, de legalább látványos volt egy kisebb koccanás is, mert atomjaira hullott a nagy aerodinamika- ahány elem, annyi fele ment. Meg is lett az eredménye: még rondább autókat csináltak a szigorú szabályok miatt. Az én szememben olyanok, mint a ceruza (hosszú és vékony). 2008-ban csak egy igazán jó dolog történt: Hamilton
A Hamilton aláírás pedig érdekel. Ha még mindig 100Ft a licit, akkor ráduplázok. Papír 200-as jó lesz?
BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)
-
Flashcash
Közösségépítő
Holnap lesz a WMSC tárgyalás a Ferrari csapatutasítás ügyében.
-Jean Todt a korábbi Ferrari érintettsége miatt nem vesz részt a döntésben.
-A korábbi FIA elnök, Max Mosley azt szeretné ha Alonsotól levonnának 25, Massától pedig 18 pontot. -
nuendo
tag
sajnos a Forma 1 se a régi már
GP2es autókat beengednek.....mien dolog már ez.....nem értem.....de legalább megvannak a régi jó kis futamok amiket örömmel nézek meg -
qestion
aktív tag
tudtok valami könnyen áttekinthető adatbázist az eddigi futamokról szabadedzés eredményekkel, mindennel? eik
a pálya
-
D@ni88
addikt
válasz Nowhereman #18948 üzenetére
Hát ha a Mclaren-es lopást nézzük. akkor a Mclaren is "csak" 100k büntit kapott, és kizárást a bajnokságból, a pilóták pontjai viszont megmaradtak a pilótáknak.
És ha már itt tartunk melyik a nagyobb büntett? A LOPÁS vagy a csapaton belüli SORREND?
Ezen sztem el lehet gondolkodni, és ehhez mérten mérlegelni a Ferrari büntetését
[ Szerkesztve ]
-
skylaner
senior tag
válasz D@ni88 #18949 üzenetére
Ezaz! Hamiltonék ugyanúgy gyűjthették maguknak a pontokat az összelopott kocsival
Szóval ne hogy már a pilótáktól vegyék el a pontokat. Miért is van ez a meghallgatás ? Mert elvileg CSAPATutasítás történt. A nevében is benne van, ha büntetés mellett döntenek kit is kellene büntetni.
"Ross Brawn , aki szerint nonszensz, hogy az istállók döntéseit szabályozzák".
Pontosan nem elég, hogy korlátozva vannak a csapatok mindenféle hülye tilalom, szabály miatt, még a csapatom belüli döntésekbe is belepofáznának ?
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs