Keresés

Aktív témák

  • Male

    nagyúr

    válasz Prison85 #18916 üzenetére

    Szerintem F1-ben kevés ennyi...

    Az öt motor igen, az is elég nagy hülyeség szerintem. Mehet tovább a spórolási verseny a futamokon. (A Ferrarik idén jobban hullottak, mint a Renault-k)

    A Cosworth pozíciója Max távozásával szerintem erősen meggyengül(t)... ő nyomta őket nagyon.
    Nem feltétlenül lesz nagy harc a beszállítói szerződésért, nem biztos, hogy nagy üzlet lesz (lásd a gumik most, nem volt éppen tolongás)

    Persze, a KERS jó dolog, ezért is említettem, hogy minek ennyire lekorlátozni (30 másodperc miért?) egy olyan dolgot, amit pont megérné az autógyáraknak is fejleszteni, mert amit kitalálnak, az részben felhasználható az utcai autóknál is.

  • Male

    nagyúr

    válasz Prison85 #18918 üzenetére

    Nem lesz gumiháború, továbbra is egy szállító lesz.

    Igen, át lehet tenni, és pont ezért nem kéne ennyire korlátozni. Amikor először behozták a KERS-t, már akkor háborogtak, főleg a Honda azthiszem, hogy az utcai autóikba fejlettebbet tesznek már, mint amit most az F1-ben megengednek.
    Persze én mindig amellett voltam, hogy túl van az F1 szabályozva, sokkal nagyobb szabadságot adni a mérnököknek, hogy kitaláljanak valamit... kevés, de egyértelmű és betartatható szabály + a veszélyes dolgokat betiltani időben, és ennyi. Ha több a lehetőség, akkor különbözőbbek lesznek az autók, bizonyos részeken az egyik, másokon a másik lesz domináns... ez sokkal változatosabb futamokat eredményezhet.

  • Andrew_31

    Modder

    válasz Prison85 #18953 üzenetére

    Én nem vagyok Alonso drukker.
    Hosszú évek óta Ferrari drukker vagyok, gyerekkori betegség.
    Az is maradok, bárki vezeti az autót. Massa szimpibb, nem is voltam túl boldog mikor Alonso a csapat tagja lett.Az biztos ,hogy nem egy egyenes ember.
    Bár Schumival is igy voltam. :DDD
    De annak örültem ,hogy Kimmi elmenet. Nem sokat csinált már az utolsó évben és csapjátékos se volt.
    Nekem mindegy ki nyer majd újabb VB. címet a Ferrarinak.
    De azért Massa megérdemelne 1 VB. címet.

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Prison85 #18916 üzenetére

    Turbos motort nem kell lilára forgatni, hogy menjen. A 20 evvel ezelotti 1500ccm-s turbos motorok 12000rpm-n voltak 1200-1500LE-sek.
    Amugy ne tevesszen meg senkit a "csak" 650LE bezzeg a 2.4 V8 800 meg 3.0 V10 960LE-s szivo fuuu. Igen csak az a szivo motor 18-20k rpm kozott volt eros, a turbos meg jo turboval mindenhol eros lehet es atlag teljesitmenye lehet nagyobb is lesz hiaba gyengebb csucsban.

    Lasd a WRC-k, ott 300LE limit, de az mar 2000-nel is 300LE-s meg revlimiten is 300LE-s am, nem csak revlimit elott lesz eros kicsivel es azon kivul meg hello, mert az ugy van programozva, hogy lent baszom nyomateka van, ertsd: 650-700Nm(!), es ahogy no a fordulat ez a nyomatek ugy csokken, igy az eredo ero egy ~allando lesz: ez mindenhol "megy", nem csak egy -tol -ig, mint a szivok. Probald meg megfogni egy utcai kocsival, akar ugyanannak az ucai verziojabol is egy 450-500LE-s vas kell hozza, mert annak kb annyi az atlaga

    Caroll Shelby once said: horsepower sells the car, torque wins the race

    Regen a turbos F1-ben a benzinnel hutottek a motort -direkt tul dus AFR-l-, azert fogyott el idonkent a turbosokbol a benzin futam vege elott, na meg azert is, mert turbok csak 150liter benzint kaptak, a szivok meg 195-t. Mar akkor is tudtak, hogy a hatasfoka messze jobb a turbos rendszernek nemhogy azonosm de nagyobb kimeneti teljesitmenynel is, 195literrel a tankban a turbosokat nem fogta volna meg semmi.

    több drón kell ;P

Aktív témák