Aktív témák

  • Prison85

    senior tag

    válasz Male #18913 üzenetére

    Néha én is beleolvasgatok a fórumba és most veszem a bátorságot és hozzá is szólok. A turbo motor-t jónak tartom, de a lökettérfogat csökkentését egyáltalán nem. 1600-as motor turbóval 650 LE. Csúcskategóriáról beszélve ebben nincs is semmi rossz. DE! Ha jól tudom éves szinten pilótánként 5 motort lehet elfogyasztani (ezt csiripelték a verebek :) ). Lesz kb 20 futam, azaz egy mocinak 4 versenyt kellene kibírnia úgy, hogy 10k-s fordulat fölött használják, ráadásul ott vannak még az edzések és időmérők is. Erre bizony kíváncsi leszek, főként a Renault motorok változó szereplése miatt. Esetleg jön a "világmotor" elmélet, miszerint mindenki mindenhol ugyanazt a motort fogja használni ugyanazon gyártótól? Vajon akkor ki lesz a gyártó? Cosworth? Amerika bekebelezi az F1-et? Esetleg VW és mindenki népautókkal fog száguldozni? Mindenesetre, ha erre kerül a sor, akkor hatalmas harc fog folyni a beszállítói jogokért. Talán még nagyobb, mint a versenypályákon. :F

    Némi megjegyzés a KERS-szel kapcsolatban: az 1.6-os motorokkal tervezik a rendszer visszatérését is, körönként 30mp erejéig lehet használni a szaklapok pletykái szerint. Már pedig nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. Hétköznapi autóban pedig találhatunk a KERS-hez hasonló rendszert. Új 7-es BMW ;) Fékerőt visszanyerik, bár nincs benne külön nitro gomb, de az "újrahasznosítás" némi fogyasztáscsökkenéssel jár.

    Remélem nem baj, hogy belekontárkodtam egy cseppet a topicba. A következő futamot pedig már nagyon várom. De vajon ki lesz a második? :DDD

    BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)

Aktív témák