- Starlink
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Male
nagyúr
Végülis 1.6 literből is lehetne elég erős (ahogy írták is, régen pl 1.5-ösek voltak itt a turbo motorok), de ez is korlátozva lenne most, fix 650 LE... azért ez vicces F1 szinten szerintem. A kisebb kategória erősebb lesz lassan.
Ez a nagy egyenlősdi meg a sport elég nehezen összeegyeztethető szerintem... a következő mi lesz? A gyorsabb versenyzők valami lassító bogyót vesznek be, hogy a gyengébbeknek is legyen esélye?
skylaner: Ahogy a többiek is írták azóta, az erősebb csapatok gyengítése + így a jogdíjakból kevesebbet követelhetnek.
Persze meg lehet érteni, hogy nem jó, ha egyre többet és többet költenek erre, mert aki nem tud annyit az esélytelen, és lelép. Viszont értelmesebben hozott szabályokkal jobban lehetne ezt csökkenteni... szerintem a gyárakat nem az zavarja, hogy sok pénzt költenek itt el, hanem hogy abból sok értelmetlen, hiszen kifejlesztenek valamit, aztán betiltják mire hasznot hozna. Amire meg szívesen költenének, mert esetleg máshol is fel tudnák használni az eredményeket (pl KERS), azt annyira lekorlátozzák, hogy szintén csak pénzkidobásra jó.lenox: A fizetések nélkül, legalábbis a versenyzőké nincs benne. Ez a régi Max féle terv szerint is így volt. (mondjuk azt tartom továbbra is, hogy egy gyár esetén, ami mással is foglalkozik, lehetetlen ellenőrizni, hogy ténylegesen mennyit költöttek az F1-re)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs