Aktív témák
-
Glatius
őstag
válasz infectedmann #24636 üzenetére
Az akaratosság erre rossz megoldás, a lényeg, hogy hűvösen és kimérten kell kérni a javítást, cserét egyebet. Ha nem teszik, akkor körül kell nézni, hogy hol a vásárlók könyve, és bele kell firkálni pontosan hogy mi történt. (Erre azonnal megjelenik az üzletvezető, és ha valóban jogos az igény biztosan alkut fog kínálni. Erre időt kell adni ;-)) Ha nincs kéznél a könyv, akkor azt is bele kell vezetni, annak ugyanis mindig elérhető helyen kell lennie, használható tollal együtt! Egy ismerősöm, úgy cseréltette az iPhone-ját, hogy odaadta a nagybátyjának, aki azzal kezdte a dolgot, hogy leordította az üzletvezető haját: "Ma az hogy kerekesszékkel nem lehet bejutni a boltba???"
A fenti helyzet csak a viszonteladókra értendő, nekik ugyanis ismét el kell játszaniuk ugyanezt a szolgáltatónál. Cseregaranciát csak a szolgáltatónál érdemes kérni, ott pedig meglepően túlkorrektek, a fenti számokat is figyelembe véve..
[ Szerkesztve ]
Mérnökkel vitatkozni olyan, mint varacskos disznóval iszapbirkózni. Hamar rájössz, hogy piszokul élvezi! :-P
Aktív témák
- Az Amazon árfolyama felment, Bezos elad 5 milliárd dollárnyi részvényt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Házimozi haladó szinten
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megérkezett Magyarországra az Infinix
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Banggood
- Valami baja van a tápomnak
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen