Keresés

Aktív témák

  • gornn

    csendes tag

    Sziasztok!

    Szeretnék segítséget kérni. Vásároltam a Mi Store-ban (Lurdy) egy Mi 9T Pro készüléket, melynek gyári hibás a USB portja (ferdén, illetve nem teljesen csatlakozik a kábel).

    Másnap jeleztem nekik, küldtek érte futárt, bekerült a Wayteq szervizbe, mivel állítólag a hibát nekik is látniuk kell. Ma szóltak hogy elkészült a telefon, sikeresen javították, valami gyári törmelék bent maradt az aljzatban, és kiszedték.

    Az elején megígérték hogy cserélik a telefont, tulajdonképpen még nem is használtam (3 napon belül van), a hiba az első töltésnél jelen volt. Most meg közölték, hogy nem adnak új készüléket, mert javították. Gyári hibáról van szó, még ha "aprócska" is, de a szerviz kb. többet fogdosta a telefonom mint én.

    Mit tudok tenni szerintetek?
    Még nem mentem be átvenni.

  • gornn

    csendes tag

    válasz omfgk #142 üzenetére

    Köszönöm a választ!

    Annyi hogy túl lazán volt a kábel, nem kattant be teljesen, és ki is csúszott ha felemeltem a telefont. Zavar a dolog, főleg hogy kapásból javították az 1 napos készüléket (tehát elviekben szét is kellett szedni, vagy esetleg kívülről nyúltak bele). Munkalap számot kaptam, de a számsor vége hiányzik, így nem tudom megnézni a weblapjukon a pontos szerviz közleményt.

    Hivatalos Mi Store, aztán tessék :( Nem hittem a netes véleményeknek, aztán most én is megjártam. Más üzlet szó nélkül cserélte volna.

    [ Szerkesztve ]

  • gornn

    csendes tag

    válasz omfgk #142 üzenetére

    Jópár napja írtam, hogy vásároltam egy 9T Pro-t a Lurdyban, aminek ferde volt az USB portja. 3 napon belül visszavittem, elküldték szervizbe, és megjavították, nem akarták cserélni. Szerencsére nem adtam fel, addig nyúztam őket, míg hosszas főnöki egyeztetés után adtak egy újat.....sajnos......

    a cserélt ÚJ, bontatlan készüléknek ferde a popup kamerája, nem tud teljesen becsukódni, a hátlap felső részén két karc található, a rezgő motorja pedig eléggé félelmetesen rezeg, minta bármelyik pillanatban szétesne a telefon.......

    Természetesen ezt is alaposan átnéztem a kibontás után, nem is használtam, erre jött a válasz hogy "nem lett e leejtve"? Csere egyelőre nincs, a Wayteq szerviz passzolta a melót, kiküldték az EU-s központi szervizbe, három hét mire meglesz a szakvélemény. Csak gratulálni tudok a Xiaominak hogy ennyire szuper a garanciális ügyintézése, valamint hogy ennyire hulladék módon rakja össze a telóit.

    Eltelt két hét, és még mindig nincs telefonom. Cserébe nem kevés összeget adtam (145e) a Xiaominak.

    Eddig MIX szériám volt, semmi probléma nem volt velük. Lehet hogy a Gearbestről kellett volna megrendelnem.....

    [ Szerkesztve ]

  • gornn

    csendes tag

    válasz orimate86 #157 üzenetére

    Személyesen vásároltam, így három nap van a cserére, de én másnap visszavittem. Pénzt meg alapból elfelejthetem, mert olyan náluk nincs. Ez az egyetlen hazai hivatalos Mi Store, csakis ezért vásároltam itt, de nagyot csalódtam. A pultban kiállított 9T Pro-k mindegyikét megnéztem, azok teljesen hibátlanok voltak.

    Volt már garanciás ügyem más bolttal sokkal apróbb hibával, ott szó nélkül visszaadták a pénzt. Hát itt ez nem megy. Főleg hogy a Wayteq szervizük se tudott mit mondani a telóra.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák