- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
Aktív témák
-
gornn
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Vásároltam a Mi Store-ban (Lurdy) egy Mi 9T Pro készüléket, melynek gyári hibás a USB portja (ferdén, illetve nem teljesen csatlakozik a kábel).
Másnap jeleztem nekik, küldtek érte futárt, bekerült a Wayteq szervizbe, mivel állítólag a hibát nekik is látniuk kell. Ma szóltak hogy elkészült a telefon, sikeresen javították, valami gyári törmelék bent maradt az aljzatban, és kiszedték.
Az elején megígérték hogy cserélik a telefont, tulajdonképpen még nem is használtam (3 napon belül van), a hiba az első töltésnél jelen volt. Most meg közölték, hogy nem adnak új készüléket, mert javították. Gyári hibáról van szó, még ha "aprócska" is, de a szerviz kb. többet fogdosta a telefonom mint én.
Mit tudok tenni szerintetek?
Még nem mentem be átvenni. -
gornn
csendes tag
Köszönöm a választ!
Annyi hogy túl lazán volt a kábel, nem kattant be teljesen, és ki is csúszott ha felemeltem a telefont. Zavar a dolog, főleg hogy kapásból javították az 1 napos készüléket (tehát elviekben szét is kellett szedni, vagy esetleg kívülről nyúltak bele). Munkalap számot kaptam, de a számsor vége hiányzik, így nem tudom megnézni a weblapjukon a pontos szerviz közleményt.
Hivatalos Mi Store, aztán tessék Nem hittem a netes véleményeknek, aztán most én is megjártam. Más üzlet szó nélkül cserélte volna.
[ Szerkesztve ]
-
gornn
csendes tag
Jópár napja írtam, hogy vásároltam egy 9T Pro-t a Lurdyban, aminek ferde volt az USB portja. 3 napon belül visszavittem, elküldték szervizbe, és megjavították, nem akarták cserélni. Szerencsére nem adtam fel, addig nyúztam őket, míg hosszas főnöki egyeztetés után adtak egy újat.....sajnos......
a cserélt ÚJ, bontatlan készüléknek ferde a popup kamerája, nem tud teljesen becsukódni, a hátlap felső részén két karc található, a rezgő motorja pedig eléggé félelmetesen rezeg, minta bármelyik pillanatban szétesne a telefon.......
Természetesen ezt is alaposan átnéztem a kibontás után, nem is használtam, erre jött a válasz hogy "nem lett e leejtve"? Csere egyelőre nincs, a Wayteq szerviz passzolta a melót, kiküldték az EU-s központi szervizbe, három hét mire meglesz a szakvélemény. Csak gratulálni tudok a Xiaominak hogy ennyire szuper a garanciális ügyintézése, valamint hogy ennyire hulladék módon rakja össze a telóit.
Eltelt két hét, és még mindig nincs telefonom. Cserébe nem kevés összeget adtam (145e) a Xiaominak.
Eddig MIX szériám volt, semmi probléma nem volt velük. Lehet hogy a Gearbestről kellett volna megrendelnem.....
[ Szerkesztve ]
-
gornn
csendes tag
válasz orimate86 #157 üzenetére
Személyesen vásároltam, így három nap van a cserére, de én másnap visszavittem. Pénzt meg alapból elfelejthetem, mert olyan náluk nincs. Ez az egyetlen hazai hivatalos Mi Store, csakis ezért vásároltam itt, de nagyot csalódtam. A pultban kiállított 9T Pro-k mindegyikét megnéztem, azok teljesen hibátlanok voltak.
Volt már garanciás ügyem más bolttal sokkal apróbb hibával, ott szó nélkül visszaadták a pénzt. Hát itt ez nem megy. Főleg hogy a Wayteq szervizük se tudott mit mondani a telóra.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen