Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- SUSE Linux
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Max
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
válasz negyven2 #73970 üzenetére
UE5-nel az instance count a mervado a nanite-tal kapcsolatban, nem a draw call-ok vagy a polygon-ok szama. Van egy keret amibe bele kell ferni. Az, hogy proceduralisan lett generalva az egesz csak felgyorsitotta es megkonnyitette a munkafolyamatokat.
Az environment artist-ok olyan asset-eket fognak hasznalni ezentul amiket tobb helyen fel lehet ugy hasznalni, hogy ne tunjon fel. Lesz kivetel, de igyekezni kell, hogy kevesebb instance-szal legyen megoldva.
#73974 bagyulajuve
Elerheto lesz kesobb az egesz project ugy, mint a Valley of the Ancient sample.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések