Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz Shyana #104270 üzenetére

    Érvényes garancia mellett küldték be, ugyanúgy rosszul kaptad vissza. Addig mehet a küldözgetés, amíg nem kapsz egy normálisat, viszont bonyolultabb, mivel nem te kezdted meg a kört az accountod alól, ami sokkal gyorsabb lett volna és ugyanúgy ingyenes.

    MS-t felhívod, legyen előtted a szériaszám, mikor küldted, melyik cég intézte, gondolom adtak valami bizonylatokat (fogalmam sincs hogy intézik a cégek, itt javarészt mindenki magának szokta, mivel az accountja alá be van regisztrálva) stb és majd megmondják, hogy mi a teendő.

    Ilyen esetben amúgy szerintem az adott értékesítő szervizének addig kellene intéznie meg küldözgetnie, amíg nem kapsz egy normálisat, nem pedig odaadni ugyanúgy hibásan meg ülni rajta ismét, (ha már ott kezdted el, mert egyszerűbb nekik folytatni a kört). Amúgy első alkalommal a szerviz javarészt csak nyom egy factory resetet a gépen és küldi is vissza, nem szórakoznak stabilitás tesztekkel, szóval ez egy "általános" elljárás először. Plusz ilyenkor azzal az időtartammal "tolódik" is a garancia tovább, amennyit elvisz a szervizelgetés, szóval nincs vészes, csak bonyolult így, hogy más meg félbehagyta a folyamatot.

    Szerk.: amúgy az ügyfélszolgálat rendes, kibogozzák az egészet szerintem, aztán annyi lesz, hogy küldenek egy UPS-t, feladod, viszik-hozzák, aztán le van tudva.

    [ Szerkesztve ]

    .

  • icemad

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Shyana #104270 üzenetére

    Garanciás ügyintézés miatt el vittem a konzolomat egy szervízbe ahol vállalták hogy elintéznek mindent helyettem.Csak bevinnem kell a gépet és elhoznom.
    Első hiba. Lakatos Nintendoékhoz semmit nem viszünk. Már az is csoda, hogy a saját gépedet kaptad vissza. (ugye azt?)

    A Garancia lejárt már addigra mikorra vissza érkezett a gép.
    Második hiba. Természetesen nem járt le, mert az utaztatás időtartamával kitolódik a jótállás. Bár, ha nem te intézted, akkor ezt nehéz bizonyítani.

    Természetesen én segítéget kértem a szervíztől aki intézte....egy hét alatt semmit sem csinált...most nálam van a gép.
    Miért intézne bármit? Bevittél hozzájuk valamit, amihez semmi közük. Fizettél az ügyintézésért? Ha nem, akkor persze, hogy nem fogják a telefont se felvenni neked. Ha meg fizettél, akkor jó nagy hülyeséget csináltál, mert az MS garancia háztól házig szól. És még ingyenes is, futár hozza-viszi a cuccot.

    [ Szerkesztve ]

    Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

Új hozzászólás Aktív témák