Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    addikt

    Kis érdekesség, mert lehet nem mindenki ismeri.

    "Ha a termék 30 napon belül nem javítható: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés

    Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni."

    2021.01.01 -től.

    Tehát a kijavítási igény közlésétől kell számolni a 30 napot. Így ha a gyártó/szerviz nem kapkodja el a garanciális ügyintézést, az ő idejéből peregnek le a napok.

    Szerencsére nem nagyon mennek tönkre a cuccaim. Azok is általában bőven a garanciális idő után. Így én ezt nem tudtam.

    Előző héten indítottam el a garanciális javítási igényem egy QN szériás Samsung TV -re. Holnap lesz 1 hete, hogy a szerviz nem keresett ez ügyben. Csak az ügyfélszolgálattal értékeztem e-mail -ben, utoljára hétfőn.

    Maradt 23 napjuk. Így igazából jobb, ha nem sürgetem őket. Nincs túl jó tapasztalat a Samsung szervizzel. Legalábbis akkor, ha TV -ről van szó. Valószínű jobban járok, ha elfelejtem a márkát, és visszafizetik a pénzt.

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák