Keresés

Aktív témák

  • scavy

    tag

    Hahó srácok! Hát az oroszok valóban iparkodhatnának kicsit, tekintettel arra hogy van aki fizetett a premium accért, ne kelljen már 1 órát várni a server restart vagy mi miatt. Amúgy nem is értem server restart nem reggel szokott lenni? Vagy most vmi karbantartás van? Valamint még egy különös dolog megoldásában segíthetne valaki, a game.worldoftanks.eu oldalon az akciók időtartamát mindig úgy írják hogy 5.00 UTC ig tart stb. Azt vágom hogy ez ilyen egyesült világidő, csak azt nem értem, hogy elvileg mi az UTC + 1 időzőnában vagyunk, Budapest, Ljubljana, Prága stb, de a tankokkal való XP duplázás mindig éjjel 2 után kezdődik újra, valamint egyes portálok szerint is 2 óra eltéréssel vagyunk az UTC időhöz képest.

    http://www.worldtimeserver.com/convert_time_in_UTC.aspx

    Valaki magyarázza már el ezt legyen szíves, köszi előre is.

  • scavy

    tag

    Üdv!

    Én most kezdtem újra a játékot jó pár hónap kihagyás után, tavaly nyáron voltam nagyon ráfeszülve, most újra játszom pár hete. Eddig a nem túl leányálom amcsi med ágat csináltam végig elsőre, aztán jött a német TD ami a közepe felé szintén nem volt sétagalopp, közben német spg ami egész kellemes, meg orosz nehéz ág most, sikeresen meglett az IS-4, mostanra már ki is lett maxolva, cammogok az IS-7 felé szép lassan. Valahogy nem annyira op a tank mint amennyire mindig gondoltam, főleg mióta bejöttek ezek a kellemetlen gyors és szerintem imba nagy páncélátütési ágyúkkal bíró francia tankok. Sokszor megviccelnek, főleg ha lebecsülni őket az ember.

    Sajnos a gyenge PC-m miatt így agyontweakelve 20-30 max fps -el vannak korlátaim, de most újítók egy erős notira, nagyon kíváncsi leszek több fps -el és normál grafikával mire leszek képes. Majd 7000 csata után egyre inkább rájövök, hogy a random faktor hatalmas szerepet tölt be a játékban. És amolyan "murphy törvény" alapán valahogy mindig úgy érzi az ember, hogy őt hátráltatja. Múltkor is pl. erlenbergen, jó persze saját hibából IS-4 -el egy lövésre kilőtt egy tier 7 orosz spg, obj 261 talán, és persze nem ammorack. Ha megnézitek az ágyúparamétereket, meg a tankom páncélját hp-ját, elég holdraszállás jellegű csodának mondható az esemény. Nem is értem, de ráadásul azért hatott még negatívabban, mert sorsdöntő szituban 3 játékkal előtte pedig Gw Tiger (igaz alapágyúval) lőttem direktbe egy tier 7 francia light tankot amely ugye jóformán páncél nélküli, és úgyszintén hudinis módon nem halt bele. De emellett napi szinten előfordul jópár furcsa eset, eltűnő "magic" gránátok, érthetetlen lepattanók, pedig amikor egy S-70 es ágyúval 260-as pennel telibe lövöm az su-100 elejét 50 méterről, akkor könyörgöm ne pattanjon már le. És ezt mindenféle néhol már érthetetlen függvényekkel próbálják megmagyarázni. Szerintem egyszerűen az van mögötte, hogy így teszik még jobban felhasználóbaráttá a játékot.

    Ha jobban belegondol az ember a mai kapitalista és egyre jobban "elanyagiasodó" világban a készítők módszerei logikusak, szerintem ez a nagy random faktor is amiatt van, hogy ne ijessze el az új játékosokat, meg a rengeteg fizető felhasználót. Képzeljük csak el mi lenne ha rendbetennék a mechanics-et, gyakorlatilag az öreg profik ellen nem sok esélye lenne a zsenge kezdőknek. Engem csak ez zavar napról napra a dologban, amúgy nagyszerű a játék, néhány bugtól eltekintve. Komarinhoz kapcsolódóan pedig, az szerintem olyan mint a tonik, vagy szereti valaki vagy nagyon utálja. Én speciel kedvelem, csak rá kell bírni a csapatot hogy egyenlően menjenek mind3 irányba, ezt egyébként minden mapon érdemes beírni, legtöbbször beválik, ha nincs sok birka.

    Amúgy egy szint felett szerintem premium nélkül el lehet felejteni a gördülékeny játékot, farmolni pedig szerintem a KV - M4 páros a nyerő, premmel istentelen sok kreditet össze lehet hozni velük rövid idő alatt párhuzamosan játszva.

  • scavy

    tag

    válasz fsb1000 #36925 üzenetére

    Így van, mindig fel kell mérni az adott helyzetet, sokszor egyébként már a csapatmozgásból látszik az elején, hogy ebből baj lesz, és érzi az ember, ha megfeszül, akkor sem nyerhet.

    IS-3 témához: a BL-9 messiásként hat, addig elég gyötrelmes a dolog, főleg a MM miatt is, IS-el azért nem sűrűn dob be olyan ellenfeleket, mint is-3 mal. Mindenképp érdemes a free xp t nem elpazarolni, persze kinek pénztárcája hogy engedi, nekem az 5500 goldos package tűnik a legelőnyösebbnek, és a free xp -t rendszerint lánctalpra hagyom, ott ahol a weight/load limit differencia annyira kevés hogy stockként nem tudsz rárakni semmit, vagy pedig ágyúra, most pl. az IS-4 en a 63.000 xp-s S-70 dorongot muszáj volt kiváltani, mert BL-9 -cel azért beleőszült volna az ember, mire megvan. Ezzel már tier 10-re is lehet sebezni, meg szemből is hatékony.

    T34-hez: ha van rá időd és esetleg premed vagy free xp-d gyorsan haladni, attól függ persze mikor lesz átállás az új patchre, akkor nosza, mivel igen-igen jól fog járni az, akinek T34 vagy T30 áll a garázsban az új verzió kezdetekor. Íme:

    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/79914-072-and-us-heavies-simple-qa-info-on-new-tanks

  • scavy

    tag

    válasz Werewolf20 #37518 üzenetére

    Na ezekről beszélek anno énis, megmagyarázhatatlan, vagy hitbox bug egyszerűen nem érzékelte a dmg-t, vagy nem tudom. Jagpdz egy kalap barna híg fekáliával egyenlő sajnos, nekem is volt, örültem is hogy nem kellett vele sokat húzni. Érdekes.

    Új peccs orosz verziójához: akkor én jó helyzetben vagyok, mivel KV-m is van, rajta kb 130.000 xp vel, és csak az s-51 spg és a kv1s nincs kifejlesztve, minden más igen, de akkor hagyom is azt rajta. Plusz az IS-4 et se váltom le addig, nem is hiszem hogy lenne 6 millióm az IS-7 re májusra amúgysem, ráadásul így mind2 hevi ágon lesz majdnemhogy két tier X -es tankom. Picit irigykedtem most a T34-T30 tulajdonosokra az aktuális peccsnél, de így ez megnyugtatott, bár hozzá kell tenni ezt az infot már tavaly nyáron is mondták, azóta sincs belőle semmi.

    Amúgy valaki írhatna majd ezekről az új skillekről, meg magáról a rendszeréről infot, hogy mégis hogy mint muzsikál. Valami 22 új képesség lett, néztem is őket, emberenként lehet variálni, de jónak tűnik.

    Végezetül nem tudom ki tweakeli még rajtam kívül a lowfps miatt, de kár hogy most az egész textúrapakkot meg minden trükközgetést lehet újra csinálni az update miatt, kicsit döcögős ez.

  • scavy

    tag

    Kérdezném tőletek, nektek is van ez az új ufo jelenség hogy eltalálod, bemondja, hogy penetration, majd 0 dmg? Elég idegesítő tud lenni, most kezdtem újra kb. 1 hete a játékot, de néha az őrületbe kerget ez. Régebben legalább elveszett a skuló, vagy lepattant és nem sebzett, de ez a szpíker borzasztó idegesítő. Sajnos a játék mechanics a WG Teamtől megszokott béka feneke alatti szinten ragad meg úgy látszik már jó ideje.

  • scavy

    tag

    válasz Fel #42731 üzenetére

    Nah, hát akkor ezt tudva bekapcsolom a recordingot és elkezdek csinálni 1 összevágott videót, és erre csak biztatni tudok másokat is. Ha már ekkora patkányok hogy nem hiszik el, pedig beszélgettem magyar csatornán többekkel mindenkinél ez van..

    D.Orion , ez a kép amit linkeltél ez jól látom IS-7 upper hull? Mert akkor az gordiuszi csomó kibogozásával egyenértékű feladat megfejteni hogyan is ütötte át az m103 ágyúja. :D

    [ Szerkesztve ]

  • scavy

    tag

    Nem tudom volt-e már esetleg, bedobom ide is. Infók az új peccs változásairól.

    [link]

    Ezek alapján egy ritka jó üzletben lehet részt venni, akinek van KV , KV-3 , IS-4 a garázsban. A 3 tank helyett 6 ! tankod lesz a peccs után. Részletek ott vannak leírva, van 1-2 elírás benne de nagyjából kisilabizálható. Kredit csinálásnak is kitűnő + 3 free slot miatt, én pl. ezekre megyek rá, mivel csak nagy tieren játszom, így nem tartom meg az "ajándék" tankokat.

    [ Szerkesztve ]

  • scavy

    tag

    krisz74: elvileg semmit nem buksz a dolgon. A KV-3 mostani ára 1.055.000, az IS-é pedig 1.424.000, azaz ha az akció végén eladod a már újonnan tier7 -es KV-3 mat, + az újonnan kapott tier6 -os T-150-et, akkor ezek alapján 1.239.500 kreditért tudod eladni a kettőt összesen, tehát a különbség 184.500 kredit. Ennyit nyersz az ügyön + ami a fontosabb, 300 goldos ingyen garázshelyet, ami később még nagyon jól jöhet. Nekem ki van húzva IS7-ig fullra az ág, de anno eladtam a KV-3 mat, de most megveszem újra, kredit + garázshely miatt is + a 100 % -os legénységet sem szabad elfelejteni.

    Nagyon kemény lesz az IS-4 ezzel az új ágyúval (jobb rof, jobb aimtime, jobb accuracy) + 2300 hpval, + remélem azért a középső weakspotot a sofőrnél egy kicsit megbuffolják majd.

    Annyi rosszat mondtok itt az IS-7 -ről, ezzel kapcsolatban két dolgot jegyeznék meg. Egy tier X -es tankkal a játékstílus alapból véve óvatosabbnak kellene hogy legyen, de emellett sajnos az a közhely amit mondanak nagyon igaz, hogy normális IS-7 sofőrt keveset látni. Nem tudom miért, de 10 gameben 6-7 szer elég hülyén viselkednek. Az 50 -es maxspeedet nem arra kell használni hogy belerohanj a frontvonalba, amikor a csapatod fele utol sem ér, hanem hogy adott helyzetben mögekerülj vagy hirtelen pusholj be esetleg másik is7-el. Az ágyúhoz annyit, hogy a MAUS ágyúja ami ugyanaz mint a ferdi top cannonja, kizárt hogy átvigye a frontod ha megdöntöd 1 az 1 ben. Az E-100 alapágyúja ugye szintén ugyanaz, a fejlesztettnek pedig még kisebb a penje. Volt ferdim, van jagdtigerem, és jó gyakran még a jagdtigerrel is gondot okoz átütni az is7 frontot, kulcsszó persze hogy slégen állj, ne tökre szemből, és a jó traverse miatt ezt egyáltalán nem nehéz végrehajtani. Messze nem olyan rossz tank szerintem, amennyire szidják.

    Új német TD ághoz. Bármit is csinálnak, ennél csak jobb lehet, mert ez a jagdtiger de még a ferdi is 1 kalap vicc. A játék papíron egyik legjobb ágyúja a JT -n csak papíron olyan jó amilyennek tűnik, a valóságban nem úgy működik. Hiába lenne nagyon pontos, mégis kulcsszituációkban egyszerűen zsinórban 3-4 lövést nem tudsz bevinni, amitől már meghalna egy komoly tier 8-9-10. Valahogy mindig az egyik (általában utolsó) shotnál mágikus bounce, eltűnt lövedék, érthetetlenül 5 méterrel előtte a lövedék íve szimplán "leesik" és előtte robban, vagy csak az új peccsben kedvenc 0 dmg penetration (critical?) móka játszik be. De a legnagyobb baj még nem is csak ez az ágyú, ami szerintem egy nem forgótornyos TD játékstílushoz nem passzol, hanem maga a tank teste. Egy tier8 KT hull tier9 td-nek picit bizarr, minderre egy amorf szintén papíron erősnek tűnő lövegtorony szerűség, de azt a 250 + mm armort is nagyon gyakran átütik. Volt már hogy a lövegpajzson ütöttek át 5 centire az ágyúcsőtől. Szóval még ha igenigen ügyes vagy és a map is lehetővé teszi hogy elrejtsd a lower hullt, akkoris még simán átlőnek, vagy legalábbis az ágyúdat kiütik 2-3 szor, 1 repair kit után meg célozhacc vele messzire hasztalan. Érthetetlenül magas is a tank, camo értéke szerintem még mindig bugos. Összehasonlítva a BL10 alpha strike faktorával, a T95 és T30 előnyeivel tier 9-ben szerintem messze nem versenytárs a JT.

    Igencsak időszerű lenne már itt is a változtatás, ahogy bejön az új ág veszem is vissza a ferdit adom el JT -t és irány a stug e-100 crocodile. Ennél csak jobb lehet. (remélhetőleg)

Aktív témák