- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diarmand
senior tag
válasz rlazol #22548 üzenetére
Egyetértek. Én azt mondom, hogy meg kell tanulni alt+f4-et nyomni. Ha látom, érzem, tapasztalom, hogy nem megy, de gurulnék még pár karikát csak úgy, hátha alapon, akkor nem lacafacázok, alt+f4, mert nincs meg ihlet és csak szar vagy középszar csaták jönnek. Lehet helyette száz más dolgot csinálni
-
fsb1000
nagyúr
válasz Diarmand #22542 üzenetére
Tévedsz.
Én másképp gondolom, és természetesen az idézet mondat sem azt jelenti amit belemagyarázol.(#22545) rlazol:
Hogy követni tud a véleményeim:
- szerintem az MM rendszer teljesen rendben van, működése a közzétett szabályrendszernek megfelelő.
- szerintem az RNG rendszer és különösen a játékosok által nem ellenőrizhető részei ( láthatósági , lepattanási és sebzés érték számítás) olyan jellemzőket mutatnak, amelyek okot adhatnak arra, hogy feltételezzük valamilyen szándék mentén a fejlesztők befolyásolják.
.
Ennek a befolyásolásnak a technikai feltételei adottak maga a WG (fejlesztő) dokumentálta.
Forrás: Bingisz.[ Szerkesztve ]
-
rlazol
addikt
válasz fsb1000 #22553 üzenetére
nem értünk egyet, de nem is kell.
tiszteletben tartom és elfogadom a véleményed csak kérlek, ha megváltozik, azt jelezd egyértelműen, a félreértések elkerülése végett.ui.: A forrásmegjelölésed kritikán aluli, de nem baj.
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
h1mpi
nagyúr
Tényleg a Ti vitátokat kell olvasni az ON és az OFF topicban is? Kicsit uncsi....
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
h1mpi
nagyúr
válasz Bad Pritt #22556 üzenetére
Azt hittem én klikkelek rosszul, mert mind a két topicba párhuzamosan megy a vita csak két más dologról. Legalább vonják össze egy topicba.
bluyoo:csak az IS ágat add el, a KV ág az jó (kivéve a KV4)
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
bluyoo
nagyúr
Legalább nem maradsz le semmiről, akár melyiket olvasod.
Tegnap majdnem eladtam mérgemben az egész orosz ágat .....(#22557) h1mpi
Sokszor én sem tudom melyik topic-ba is írjak ....(#22557) h1mpi
Egyelőre maradnak a garázsba, az ajándék aranyakból vettem + helyeket.[ Szerkesztve ]
Bazinga!
-
rlazol
addikt
teljesen jogos.
bánom, h belementem, de most nem tudtam elmenni az amúgy szokásos ferdítései, mellébeszélései, általánosításai, önellentmondásai és légből kapott számai mellett. Eddig nagyjából sikerült.
már feljelentettem mindkettőnket a modker topicban, mert ennek máshogy nem lesz vége.
amúgy tényleg mi értelme van annak, hogy külön off meg on topic?
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
h1mpi
nagyúr
válasz rlazol #22559 üzenetére
Itt sok nincs. 780/970/980 topicban nagy részben az ON-ban szakmai vagy legalább hozzá szorosan fűződő dologról megy a duma (monitorok stb). Az OFF viszont full OFF. Ott minden, aminek köze sincs a témához. (Játékok, hw-ek, zenék és minden. Gyakorlatilag mind egy chat szoba a haverok közt).
Itt azért nehéz, mert sok esetben semmi különbség nincs a két topicban.[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
fsb1000
nagyúr
válasz rlazol #22554 üzenetére
Nem fogom neked külön jelezni, ha megváltozik a véleményem. Majd észre veszed.
.
Komolyan nem értelek...
A forrással mi a gond? Bingisz írta hogy a WG dokumentálta, hogy bizonyos esetekben módosítják a sebzést. Én elhittem neki. Te miért nem hiszed el?
Sőt naponta tapasztalhatjuk csatákban és itt a fórumon is kitárgyaltuk az elmúlt héten.
.Ezt írod: "már feljelentettem mindkettőnket a modker topicban,"
És milyen indokkal? Én nem minősítettelek, nem szegtem szabályt, és a játékkal kapcsolatos véleményeimet írom le.
Miért jelentesz fel?[ Szerkesztve ]
-
rlazol
addikt
válasz fsb1000 #22561 üzenetére
komolyan nem értelek. elfogadtam és tiszteletben tartom a véleményed. most akkor miért kötözködsz?
és már az óvodában se fogadtam el a "józsi azt mondta, hogy olvasta vhol" című érveket. Sry. Mutasd meg a könyvet. Én annak a könyvek hiszek, amit én is elolvastam.
PitLee:
[ Szerkesztve ]
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
fsb1000
nagyúr
válasz rlazol #22563 üzenetére
Ha konkrét forrásra vagy kíváncsi akkor kérdezd meg bingisztől, bár szerintem ő sem töltene 2 percet azzal hogy WG-s linket keressen neked.
Vele és többekkel egyetértettem abban, hogy a sebzés eltérítés régóta müxik a játékban bizonyos szitukban, csak azt nem tudtam, hogy a WG ezt le is írta.
Szerintem egy lényegtelen dologban követelsz írásos forrást, amit szerintem te is tapasztalsz naponta a játékban és kétlem hogy bárki vitatárgyává tenné. -
h1mpi
nagyúr
Vérkemények vagytok
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
rlazol
addikt
válasz fsb1000 #22566 üzenetére
nem azt kérem, h tedd magadévá.
csak azt, hogy fogadd el, h nekem "ilyen hibásak, vagy nem kellően megalapozott" véleményem van és lépj túl rajta. Vagy linkelj konkrétumot, ami meggyőz az ellentettjéről.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
Tomi0703
őstag
Nincs unravel, van helyette más... Már nem is szeretek "feljárni" egyik topikba sem (ON-ba már régóta), de már ide sem... Persze, tudom ez a saját problémám.
-
PitLee
őstag
Akkor lehetne egyértelmű bizonyíték ha olyan szintű battle log lenne a játékban és azt lehetne rendszerbe foglalni, kire, mivel, milyen távolról, milyen becsapódási szögben, milyen vastag..
Amúgy mivel a battle mechanizmusát valamelyest ismerjük a játéknak és tudjuk, hogy az átütésben szerepet játszik a távolság és a páncélvastagság a páncéldöntöttség és a random ezektől viszont függhet a sebzés, mert tudjuk, hogy egy spaced armorral ellátott tanknál mennyivel lassul a lövedék és ezáltal csökken az átütés esélye és egy épphogy csak átütő lövedéknél, hogy számolja a sebzést azt nem tudom, de ha az energiája csökken és a sebzést is hasonlóvá tették esetleg, passz .
Gyakorlóban, 50-et távolról egy olyan tankba amit épphogy átvisz addig lőni míg 50 átütés össze nem jön és felírni a sebzést, majd közelről 50-et és azt is felírni, ha közelről nagyobb sebzéseket ad be akkor van ilyen fajta ficsör is (na megyek beszedem a gyógyszerem ) -
fsb1000
nagyúr
válasz PitLee #22570 üzenetére
Konkrétan az "utolsó esély" ficsörről volt szó, amely akkor került a játékba, amikor bevezették azt a perket amivel a töltő gyorsabban tölt 10%-nál kevesebb HP-val rendelkező tank esetén.
Kicsi az esély, hogy 10% alá sebezz egy tankot ezért kellet módosítani a sebzés kalkuláción. Most igen gyakori hogy a löveged átlag sebzése alatti HP-val rendelkező tankon marad 5-10-15 HP penetráló lövés után.
.
Ha ebben az esetben lehet az RNG-t befolyásolni, akkor más szituban sincs ennek technikai akadálya. -
scyllarus
veterán
válasz fsb1000 #22571 üzenetére
Mégis, milyen más szituációban? Pirosra lőttél, akkor is leviszi a sebzést? A WG semmilyen formában nem fogadja el az xvm-et/WNx értéket.
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
Diarmand
senior tag
Jobban belegondolva, arról folyik a vita, hogy fsb szerint van RNG manipuláció, többek szerint nincs. Kicsit meddő a vita, mert elég lenne annyit kérdezni tőle, hogy bizonyítsa be, hogy van. Nem kell a maszlag 37ezer (vagy mennyi) csatával a háta mögött, statisztikák készítése után, a felső 10 és a felső 1%-ba való tartozás után és olyan isteni memóriával megáldva csak van valami, amit fel tud mutatni a sok idehányt maszlagján kívül?
Bár aki egyetért a krumplipászor-féle leírás bármely részével is (ő írta), attól mit várhatunk? Ennyit?
-
scyllarus
veterán
Abban azt hiszem, mindannyian egyetértünk, hogy a játék tele van bugokkal. Ezt kár vitatni, a WG sem véletlenül tartja a verziószámot 1.0 alatt ennyi év után is (béta játék, fogadjátok el, hogy hibák vannak benne címmel). Bosszantó dolog ez, de nem tudunk mit csinálni vele. Az is természetes, hogy a minket sújtó bugok azonnal feltűnnek, a minket segítőket észre sem vesszük - ilyen az emberi természet. Valaki belegondolt már, hogy szerverenként 80-120.000 játékos személyre szabott RNG eltérítéséhez mekkora számítási kapacitás kellene? Amikor 5-10 percenként új csatába megy valaki, és összehangolni a másik 29 játékos személyes "szopatási profiljával" újra meg újra? Egyidőben többezer csatában mindezt? Ehhez a NASA teljes gépparkja is kevés lenne... Lehet arról vitatkozni, hogy a WG-nek ez érdeke-e, anyagilag mi éri meg nekik, tökmindegy, ha nem tudják megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
rlazol
addikt
válasz scyllarus #22575 üzenetére
+1
minden szavaddal egyetértek!
még annyit hozzá: mi értelme lenne? és mit bukna a WG, ha kiderülne? És miért nem derül ki, ha a szoftvert emberek írják, akik értelemszerűen jönnek-mennek a project kapcsán.
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
PitLee
őstag
válasz fsb1000 #22571 üzenetére
Persze ők a fejlesztők náluk van minden olyan adat ami alapján eldönthetik az RNG besorolást is akár, értem ezalatt a sebzésnek is adhatnak egy lövedékszóródáshoz hasonló randomitást.
Ha történik ilyen finomhangolás az szerintem sosem személyt érint közvetlen, csak egy tankot, persze mögöttük személyek ülnek, de nem azt nézik hogy pistike megint nyert akkor nerf, hanem a tank teljesítményét nézik és ha nagyon elszáll vele a ló akkor megnézik min lehet egy kicsit húzni, erre nekik ez az 50%-os randomfaktor pont jó, de nem lenerfelik a sebzést úgymond csak kicsivel csökkentik az esélyét hogy maxot is sebezz.
Amit te mondasz az egy perk és az ezzel járt, ezt beépítették a játékba mindenki tud róla ezért tudsz "ellene" tenni, pl nem gurulsz ki teljes oldaladdal egy 100Hp enemi elé.
Én arra akartam kilyukadni, hogy a sebzés változhat e a lövedék átütési energiájától azaz összefüggésben van e a "mindig csak a átlag alatt sebzek" -el, mert a lövedék a tankon belül tovább halad és csökken az energiája. -
fsb1000
nagyúr
válasz scyllarus #22572 üzenetére
Szerintem a WG nem tesz különbséget a játékosok között WNx érték alapján.
.
A más szituációt arra értettem amikor mér még 10-100% közötti a a tank életereje (HP-ja).
.,
(#22575) scyllarus
Valaki belegondolt már, hogy szerverenként 80-120.000 játékos személyre szabott RNG eltérítéséhez mekkora számítási kapacitás kellene?Igen, becslésem szerint ezred, de inkább tízezred része annak ami a ballisztikai számításokra elmegy, mégha azok egyszerűsítő modellek mentén is számítódnak.
Mindig minden csatában, minden lövéskor van RNG számítás. Annak eltérítése egy konstanssal nem túl számítás igényes művelet, főleg ha a konstans meghatározása a csatába lépés után a várakozó időben (>30 sec) történik meg.[ Szerkesztve ]
-
scyllarus
veterán
válasz fsb1000 #22578 üzenetére
Oké, és akkor mi alapján differenciál? Normális csatában induláskor mindenkinek, a 2. perc után az életben lévő játékosoknak 10-100% közötti HP-ja van. Akkor mi alapján dönti el a WG, hogy kinek nyúljon bele a sebzésébe?
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
PitLee
őstag
válasz rlazol #22574 üzenetére
Az a 10% perk bejövetele után volt. Volt vagy van egy olyan oldal ahova az appdatában lévő dosier vagy mifene fájlt kellet feltölteni és minél többen feltöltötték annál nagyobb volt a rátekintés a játékra és itt látszódót, hogy a perk bejövetele előtti adatokban kevés volt a 10% hp-s élve maradt tank míg átunna több.
Persze a játékosokat nem az zavarta, hogy valaki élve maradt esetleg 10%Hp-val mint régen hanem, hogy a WG a perk bejövetelével együtt növelte az esélyt az életben maradásra ha a tank amúgy csak egy lövés lett volna. (A normális (Gauss) eloszlás, ahogy a lövedék szóródás is eszerint alakul) -
fsb1000
nagyúr
válasz PitLee #22577 üzenetére
Igen, te arról a technikai részről írtál, amely próbálja modellezni a valóságot távolság, becsapódási szög és egyebek alapján. Természetes módon ezt egészíti ki az RNG rendszer (szerintem szükséges is hogy a játékélményben megjelenve a valósághoz közelebb álljon és elfedje a számítási pontatlanságot).
A Wiki Wot-on ebből le van írva néhány dolog. Lőszerenként is változik a sebzés számítási rendszer.
.
(#22580) scyllarus:
Nem tudom mi alapján differenciál, de úgy gondolom, 2-3 éve érezhető a hatása az RNG eltérítésnek és ez tudatos fejlesztés eredménye. Ha én lennék a WG tulajdonosa, akkor nem csak játéktervezőket hanem pszichómokusokat is alkalmaznék szép számban azzal a céllal, hogy növeljem a játék addiktív hatását, és az RNG eltérítés elsődleges célja pedig az lenne, hogy a legnépesebb és legfizetőképesebb játékos rétegnek a játékélményét növelje.
-
Azt gondolom, hogy RNG eltérítés nélkül sokkal differenciáltabb lenne a játékosok WR%-a és sokkal gyakoribb lenne a játékelhagyás.[ Szerkesztve ]
-
Stigma.HC
senior tag
Tyű na itt kicsit csak bambultam ki a fejemből és csak néztem a csapatot, hogy meddig fognak előrenyomulni ott bal oldalt Persze nem ért csalódás, mert mikor megláttak három tankot akkor az összes lecövekelt a bukkanónál. Mindig elcsodálkozok rajta pedig igazán hozzászokhattam volna.
"Mikor veszítek, nem azt mondom, hogy a te hibád. Csak azt mondom, hogy én téged okollak" Kösz :D -------- WoT: Szecska_Mester
-
sith7
nagyúr
46 új hsz ... mégis szinte semmi érdekes ...
-
diegho
nagyúr
A WZ111 ace szint eléggé megemelkedett. 1399-re nem ad ace-t - már megvan korábbról több xp-re.
-
diegho
nagyúr
Prokhorovkán nem igaz, hogy még mindig nem tudja a játékosok 99%-a, hogy mit kell csinálni, pedig már 2 verzióban is megkaptuk, de még mindig nem tudják eldönteni, hogy mit kell csinálni, ha nincs arty, vagy csak 1 arty van és mit ha több arty van... komolyan, ennél egyszerűbb dolog nincs a földön. Artyk száma 1, vagy kevesebb, akkor ezt csinálom, különben azt. Ennyiről szól az a pálya.
-
fradi81
veterán
Ezt a wz 111-et nem akarja t10-be dobni valamiért.
moto g72, Ninebot d28e
-
#43783936
törölt tag
válasz diegho #22594 üzenetére
Tegnap este találkoztunk Prohorovkán.
Ellestem volna egy-két trükköt, de nem lett volna egészséges, ha a WZ-del tartok a vasúti átjáróhoz az e-25-ömmel.
Mellesleg, imádom azt a pályát, bármelyik oldalról és bármilyen vassal is kerülök be.
Vannak benne lehetőségek, csak ki kell tudni használni.A wz-111 szint már ott tart, hogy nettó 1200XP-re csak másod osztály jár.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen