Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dfsz34

    őstag

    válasz h1mpi #82945 üzenetére

    Az A43 mozgékony, de a fegyverzete gyenge, hiszen ugyanazokat kapja, mint a T-34, ha jól emlékszem a RoF talán jobb egy kicsit, de egy tier-el feljebb ezek már elég sovány ágyúk. Kicsit úgy kell használni, mint a könnyű tankokat. Az A44 megint egy érdekes dolog, kap egy brutál ágyút, ami 10m-ről is képes mellé lőni, ha nincs becélzás :) , de ha betalál, akkor nem lesz őszinte az ellenfél mosolya. Az obj416 meg fullosan egy jónak mondható tank. Van rajta egy alapból is kiváló ágyú, de az arany a 330 pennel mindent meg tud ölni. Én nem használok sok aranyat, de azért nem mindegy, hogy mit tud az a lőszer, ha mégis szükség lenne rá. Cserébe ezt is érdekesen kell használni, lapos tank nagyon, hátsó torony, ami nem is forog teljesen körbe, nulla ágyú süllyedés, de cserébe gyors, jól forog, meg ott a kiváló ágyú.

    Én is erre mentem, mert nem tudtam dönteni, hogy melyik tier10 med kell majd és erről az ágról elérhető mindhárom, a másikról csak kettő.

    A tier6-7 szerintem gyengébb, mint a másik ág (a 6 biztos, a 7 határeset) , a tier8 obj416 viszont jobb, nem is kicsit, főleg a kiváló ágyú miatt, ami alapból is jobb lényegesen, mint a T44 bármelyike, arannyal meg...

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz jr1994 #82974 üzenetére

    Kredit probléma nem lesz egy darabig, bár el is kell oda jutni. Van mindig egy-egy mumus küldetés, ami megakaszt. Arra leszek inkább kíváncsi, hogy milyen havi, heti küldetések lesznek emellett? Nekem gyanús, hogy nem nagyon erőlködnek azokkal. Most sincs semmi, de még a következő küldetések fül is eltűnt, szóval gondoljunk, amit akarunk.

    Nem panaszkodom, mert ezek a perszónális küldetések jók, sok kreditet termelnek, a női tankos is elég jó a 2 teljes skillel és sokáig el lehet ezekkel a perszónális küldetésekkel szórakozni, csak mégis, nem mondták, hogy akkor innentől nem lesz heti meg havi küldetés. Néha azok is egészen értelmesek voltak.

    (#82976) +SoulRiever- Nehogy már az a küldetés probléma legyen bárkinek is. Autoaim egy gyengébben páncélozott ellenfélen (vagy erősebb páncél de arany lőszer betölve :) ) és ennyi volt.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz h1mpi #82994 üzenetére

    Minden fórumon panaszkodnak ilyesmikre. Én magam is megtapasztaltam, pl med-14 küldetés "egy méltó ellenfél". Nagyon feltűnő volt a váltás, előtte alsó tier, hemzseg a csata nagy nehéz tankoktól, kiválasztottam ezt a küldetést és kaptam 1db T57-t, mondjuk valóban méltó ellenfél az obj416-nak. Aranyat töltöttem és helyezkedéssel meg némi szerencsével kilőttem.

    Mondjuk az összeesküvés elmélet ott bukott el, hogy nem volt kiválasztva a küldetés :W úgyhogy vagy 20 további csatámba került, mire teljesítettem újra :)

    Sok ilyen fricska van a játékban.

    (#82995) r1E3S3E7T Az csak a mellék küldetéshez kell. A mellék küldetések egyébként néha nagyon kemények, már úgy értve hogy a fő és a mellék küldetést is meg akarja valaki csinálni.

    Én azt csinálom, hogy elrohanok mindenhol a szakazozós részig, a szakaszos két küldetést éppen mikor van ráérő átverekszem majd. Ha teljesítem utána a 15. küldetést és felmarom a jutalmat, akkor még mindig vissza lehet menni javítani. Most ezt csináltam a med-el és pont ma reggel martam fel az egyik mellék küldetésért a plusz kreditet.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    A heavy foglalós küldetés, Wz-111-el csinálom, hogy kredit is jöjjön mellé. Windstorm. Átverekedjük magunkat a bal oldalon, 2 fragem is van, a mellék küldetés is rendben, de csak 980 sebzés :W OMFG, ok, még van remény egy is3 foglal csak az még idő amíg befejezi. A városban még harcol pár ellenség, HE-t töltök, elég lesz egy lövés is. Bmeg, két he lepattan vagy crit nulla sebzés :W aztán harmadikra sikerül egy 100 valamennyit lőnöm, sipirc vissza foglalni.

    Azt a shitstorm-ot, ami a chat-ben volt, mert 1 ellenség még életben volt és foglalt (minek? hiszen így tudják a pozícióját), de szerencsére messze voltak tőle a többiek. Feltételezem ők is valami küldetésre mentek, mert iszonyat káromkodások mentek a chat-ben :)

    Egyre jobban tetszik a perszónális küldetés a játék mellett a chat is egyre több szórakozást ad. Nem is kapcsolom mostanában ki :)

  • dfsz34

    őstag

    válasz jagada #83176 üzenetére

    Azért annyit megtehetett volna a WG, hogy berak egy tényleg egyszerű, akár grindelős részt is tartalmazó küldetést, mondjuk egy tier3 tankért. Azért, hogy a szerencsétlen tomatóknak is legyen valami sikerélményük.

    Már a stugért is vannak nehéznek mondható vagy egyszerűen csak mumus küldetések. Az addig ok, hogy a WG arra számít, hogy majd próbálkoznak és emiatt sokat játszanak, de a sorozatos kudarc élmény kontra produktív is lehet nagyon könnyen és hagyják a csába az egész játékot, mert "nem lehet megcsinálni ezt a sz@rt".

    Szerintem ezt a PR-juk nem jól építette fel, oda kellett volna dobni egy könnyen megszerezhető, beetető tankot elsőnek. Értem, hogy sokan jelentkeznek, hogy csuklóból kirázták a 60-75 küldetést, de itt olyan szerencsétlenekről beszélünk, akiknek egy sebző lövés is komoly problémákat okoz. Na mindegy.

  • dfsz34

    őstag

    válasz h1mpi #83249 üzenetére

    A hatos francia nem jó, annak csak 3,78 a robbanási sugara és az arany lőszere meg nem is alkalmas erre egyáltalán az nagy átütésű kumulatív oco, nincs splash.

    A birt 7-es amit még ismerek, ebben az alap lőszer 3,15m de az arany lőszer már 4,5m splash sugarú, ami már esetleg alkalmas lehet, de akkor aranyat kell előre töltenem, szóval költséges, de mivel más nincs, azzal próbálom vagy várok a nagyobb artyra, kb 1 hónap mire meglesz.

    Kell hozzá a nagy űrméret, sajnos, a splash-t kell nézni, minél nagyobb legyen, ha kell aranyat kell tölteni. Szerintem tier8 alatt kutya nehéz ezzel a 3-4m splash-el, ami az jelenti, hogy a két ellenséges tanknak szó szerint egymás seggében kell állnia.

    Más, hétvégén adnak egy ingyen (értsd könnyedén) mexerezhető prém napot. Jól is jön kredit termelésre, mert nagyon kiköltekeztem és a sok dög stock tank fejlesztése rengeteg kreditet is igényel.

    (#83263) Balika23hun Az a hiba, hogy rossz a kiírás, nem írja, hogy egy embernek kell a 3 frag-et mexereznie, hanem csak annyit, hogy a szakasz, ami nyilván hibás.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz edari #83286 üzenetére

    Én T-25-el harmadikra, mellék küldetéssel együtt. Az elsőben esélyem se volt, a másodikban lopták a frag-et kegyetlenül, a harmadikban én loptam egyet, azzal meg is lett.

    Arra készülj, hogy hirtelen eltűnnek a TD-k a csatáidból :D Amelyik körben meglett a küldetés volt 3, abból kellett nekem 2-t kilőnöm, előtte meg hordákban jártak.

    A frag gyüjtős küldetéseket kis tierben, igazából egy jó tier4 med lenne a legalkalmasabb, matilda egyértelműen, vagy a német pz iv d (elég jó az ágyúja 103/110). Másodsorban, ha ezek nincsenek, akkor egy chi-he is jó vagy a t-28 a zis-4 57-el. A többi tier4 meddel inkább ne, szerintem (m3lee, grant,vk20.01d :D f.stalicskák a javából)

  • dfsz34

    őstag

    válasz sith7 #83306 üzenetére

    Nem az a lényeg, hogy garázsban legyen, hanem legyen kifejlesztve a tank (plusz a prémium és reward tankokat is ki lehet választani). Át tudod rakni később, csak tank típusváltás 60e xp bukta vagy arannyal oldod meg.

    Nem éri meg keverni, ha van BiA, mert nekik acélnővér van, ami nem kompatibilis, sajna.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz sith7 #83306 üzenetére

    Ja bocs most értettem meg, hogy mit akarsz :) Töltőt nem lehet vezetőnek képezni, de járművek és akár jármű típusok között lehet, ahogy most is ,pl e100 vezetőt átrakhatod az e50m vezetőnek 60e xp bukta mellett.

    Ha már kiválasztottad nemzetet és a pozíciót (parancsnok, vezető stb), akkor azon már nem lehet változtatni. Ha vezetőnek szánod az e50m-be, akkor várjál még a jutalom felvételével vagy válassz ki egy másik német med tankot és a vezető pozíciót.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz edari #83319 üzenetére

    Bizony, ismerni kell a passzív spotos bokrokat vagy nagyon jó kamós tankkal elkaphatod a vonuló nehezeket. A legnagyobb gond, hogy ilyenkor hemzsegnek a könnyű tankok és gyakorlatilag versenyt futsz az öngyilkosokkal meg a többi retardáltal, aki nekiront az ellenségnek illetve az ellenség rush idiótáit is el kell kerüld.

    Nekem is csak a fő küldetés sikerült lakeville pályán, mert egy öngyilkos ellen scout belerohant a mi táborunkba és felspotolt, kilőttek, de egy tárat kilőttem a bulldogból és 3 ellenséget felspotoltam.

    A következő küldetés is érdekes, neked kell először megtalálni az artyt és "résztvenni" a kilövésében, ami eléggé sokértelmű, gondolom spot is elég. A legegyszerűbb megoldást választottam, magam kilőttem :) . Ja és az emberi jellem, a mellék küldetés az, hogy maradjak életben. MT-25-el maradtam szemben egy löwe, t34 és amx50100 trióval, ebből az amx már foglalt. A csapatom ott ugatott a chat-ben, hogy támadjak és mindenféle írásbeli becsületsértések jöttek olyanoktól, akik semmit nem csináltak nagyjából. Kíváncsi voltam, hogy mit csinálnak, ha beírom, hogy küldetésben vagyok, de megvártam, hogy ne legyen sok hátra a foglalásból. Mondtam a csapatnak angolul, hogy küldetés, életben kell maradjak. Természetesen erre ketten is beírták azonnal a pozíciómat az ellenségnek :C ahogy számítottam is rá :)

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz edari #83323 üzenetére

    "Artyt szoktam néha találni, így az talán menni fog"

    Én is azt hittem, hogy egyszerű lesz, de egy fontos része a küldetésnek, hogy neked kell először spotolnod az artyt.

    4 vagy 5 csatában az történt, hogy az aktuális öngyilkos scoutunk belerohant teljes gázzal az ellenfél csapatába és felspotolta az artykat.

    Amikor megcsináltam végül, akkor annyi történt, hogy rossz oldalra mentem és teljes gázzal át a másikra (Tundra) és még pont elcsíptem és én spotoltam az artyt a nyomuló nehéz tankjaik előtt, sőt sikerült kiszednem, mert a nehezeket feltartották egy kicsit (bár egy is3 lesz.rta a csatát és jött a fragra, mint légy a sz.rra :), majdnem ellopta előlem, mert valóban a legfontosabb otthagyni a társait és begyűjteni a frag-et, amit én az MT-25-el mindenképpen kilőttem volna, hiszen töltött, mennek a frag lopások kőkeményen). Utána még kiosztottam annyi sebzést, amennyit ezzel a vacak ágyúval lehet és elbújtam a hegyen, hogy meglegyen a mellék küldetés is, meg 3 nehéz ellen amúgy is reménytelen a helyzet ezzel az ágyúval, minek erőlködni.

    Most jön a foglalós küldetés LT, kemény q anyázások lesznek, látom már előre :)

  • dfsz34

    őstag

    AZ LT-9 hibás a szöveg vagy mi?

    Átváltottam direkt angolra, de az is azt írja, hogy derítsek fel / spot 2 ellenséget VAGY szedjem le a láncukat. Az iménti csatában 6-ot derítettem fel, igaz kilőttek, mert elakadtam egy sziklában, de elméletben teljesülnie kellett a küldetésnek, de mégsem.

  • dfsz34

    őstag

    válasz TESCO-Zsömle #83386 üzenetére

    És tényleg, behoztam a ru 251, az kegyetlen jó spotter és jó az he lőszere is a láncleszedéshez, de végül is spotból meglett a küldetés. Azért bosszantóak az ilyen dolgok, mert ezt a szöveget átnézték sokan, tesztelték, hogy a csába nem veszik észre, hogy hibás?

  • dfsz34

    őstag

    válasz rlazol #83388 üzenetére

    Az angol eredeti is hibás, mondjuk oroszul nem tudok, lehet, hogy az az eredeti. Nem fordítási hiba, eleve a szöveg rossz.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Djuree #83408 üzenetére

    Semennyire nem nehéz, a ru egy nagyon jó light tank. Azt mondjuk aláírom, amit mások is írnak, hogy vannak küldetések, amik kis tierben talán egyszerűbbek, illetve pl a bázis foglalás nekem nehezen akaródzott összejönni, de a ru-val simán teljesíthető bármelyik.

    LT-11 következik nekem, de a szakaszos küldetésékkel várok, minden ágon elmegyek előbb a szakaszos küldetésekig és egyben akarom megcsinálni (mert vannak átfedések, pl light menjen artyval, arty menjen light-al). A Ru-val csináltam én is 4 vagy 5 küldetést, mert most húzom. Odafutni, elsőnek spotolni stb, a ru talán a legjobb, mert a leggyorsabb.

    (#83414) h1mpi Melyikkel csinálod? Tier8 alatt szerintem csak isteni szerencsével lehet 4e sebzést összehozni, tier8-al is nagyon jó kör kell legyen, de már megoldható. Én protoval meg a borsóval próbálom majd, ha ki lesznek majd fejlesztve.

    A luchs egyébként jó kis light tank, csak a 360m látótáv, az lehet, hogy kevés némelyik küldetéshez, főleg ha olyan tankok jönnek szembe, amiknek ugyanennyi vagy jobb a látótávja. Láncot leszedni sem igazán alkalmas a gépágyú. Egyszóval valameddig el lehet jutni, de a nehezebbekhez kell majd egy nagy tier light.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz csaba17 #83433 üzenetére

    Úgy lőttek ki, hogy a hp-d fogyott el, de nem sérült modulod. Az megtévesztő, amit a végén mutat, hogy minden sérült és minden legény halott.

    Én meg annak a fejét verném egyszer a falba bele, aki kitalálta a rammolást nehéz tankkal :D

  • dfsz34

    őstag

    válasz sith7 #83435 üzenetére

    Na az történt, hogy mountain pályán elmentem balra, wz111, szépen hull down, pattintós torony, vártam az ellent (illetve arra számítottam, hogy mivel egyedül vagyok elindulnak felfele én meg lerohanok és egy alacsony hp-s ellent kiszedek), de valamiért a totál idióta csapatom a hídon és a híd alatt akart győzni (igaz, hogy ott minden oldalról lövik őket, de a tomatókat ez nem zavarja nagyon). 2 perc 13:4 az ellenfélnek. Visszamentem inkább a bázishoz, fel a hegyre és egy nyomorult foglaló scoutot agyontapostam lendületből :) egy másikat meg bónusznak kilőttem :)

    Ez egy nagyon furmányos küldetés, van pár hely, ahol fel tud gyorsulni a nehéz tank, de meg kell jól tervezni. A 110-en még a 122mm-es van fenn, egy artyt próbáltam lerammolni, de kellett bele egy lövés, mert full hp-ról nem valószínű, hogy kiszedem, nincs akkora sebességem, de a lövéstől megpurcant azonnal :W Párszor próbáltam himmelsdorfon, prokhorovkán meg sand riveren fentről lerohanni, de vagy kilőtték előlem a célpontot vagy nem sikerült jól navigálnom.

    Na mindegy, majd vissza kell jöjjek eredményt javítani valamikor, de a fő küldetés megvan, mehetek tovább.

  • dfsz34

    őstag

    válasz csaba17 #83439 üzenetére

    Csak következtetni lehet leginkább, a javítási költség alapján, hogy mennyi minden sérült. Nem tudok olyan modról, ami pontosan mutatná csak a sérült részeket kilövés után. Illetve a legénységi xp alapján lehet következtetni, hogy most mégis melyiket veszi sérültnek.

    A legutolsó lövésig lehet követni a sérüléseket, de a legutolsó lövés bármit okozhat, azt nem lehet látni.

  • dfsz34

    őstag

    válasz simron #83443 üzenetére

    Nem bug, nekem pl a HT-11 nem lett meg. Volt 2e feletti sebzésem, nem volt sérült modul se legény és egy arty lőtt ki a végén, azt meg ugye nem látni, hogy mit ütött ki, feltételezhetően lánctalpat vagy más modult vagy legényt ütött ki a lövése, de ez ugye nem látszik.

    Lehet olyan, hogy csak simán elfogyasztják a hp-d, de nem sérült meg modul vagy legény.

  • dfsz34

    őstag

    Megcsináltam a HT-11-t úgy, hogy a parancsnokot meg kellett gyógyítanom és a lánctalpat is meg kellett javítanom, de megadta a küldetést a végén. Tehát amelyiknél kiírja, hogy a csata végén ne legyen sérült modul vagy legény, annál a küldetésnél engedi a javítást és a gyógyítást.

    Most leszek gondban, mert a HT-12-re nincs igazán alkalmas tankom, talán a wz-111 beforgatva vagy tornyozva tud annyit hárítani.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    Nem vagyok egy nagy artysta, de basszus a fordulókörét futó teljes gázzal repesztő elc-t kikaptam a sarokból prokhorovkán. Az elc a házak között repesztett a síneken túl egy tankot akart flankelni, de nem jutott el oda. Az ilyen lövéseknél én mindig arra gondolok, hogy ezt tuti vezeti egy algoritmus, egyszerűen durva, ahogy pontosan célra tart. Az ok, hogy úgy kb igyekeztem belőni, hova fog érkezni, de ilyen távolságból és ekkora sebesség mellett? Ez mintha már a lövés pillanatában eldőlne, hogy be fog találni. Furcsa mindenesetre.

    A másik érdekes dolog amit csináltam, hogy középen futott egy m4 easy, ráálltam TD-módban autoaimmel mert pont felment a középső dombra és látszódott. Végig spotolták, szóval szűkült a célkereszt, de futott és úgy nem esélyes eltalálni. Odaért a sínekhez, ott leállt pár másodpercre és bumm, ahogy volt kikaptam TD módban, több száz méterről a dombon túl.

    Ez az autoaim elég szigorú eszköz az artyk kezében. Volt, hogy három egymás után rám rohanó tankot szedtem ki vele.

    Érdekes azért az az RNG, egyik másik csatában szó szerint mindent bead, máskor meg az elefántot nem lehetne eltalálni 10m-ről.

    A kettős sebzés nem jön össze sehogyan sem, pedig aranyat is töltöttem már, azzal 4,5m a splash, de majd a guta megüt, amikor egymáshoz dörgölődzködnek az ellenfelek én meg töltök éppen :W

  • dfsz34

    őstag

    válasz Remus389 #83461 üzenetére

    Csatlakozom én is, hagyom az spg küldetést a francba, nem fog ez menni ezzel a kicsi artyval.

    Ha valaki akar light, td vagy heavy szakaszt, még pár óráig játszom. Letolhatjuk a szakaszos küldetéseket. Név: mrkts

    Itt a link az spg-ről, elc kiszedve a fordulókörében, meg az m4 easy autoaim.
    [link]

    A 3td módos az már korábban volt, azt nem tudom feltölteni. Mindig az utolsót tartom csak meg, mert tele van az ssd így is. Közelre ugyanígy működik, jön a manus, szépen kizoomolsz, a kurzort ráviszed (nem a célkereszted, az akárhol lehet, hanem a képernyő közepén levő célzót) és jobb gomb. Utána vársz annyit, amennyit a bátorságod megenged és bumm.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz jano_77 #83466 üzenetére

    Van olyan küldetés, hogy hiába javítod, nem adja meg, csak azért.

  • dfsz34

    őstag

    válasz sequator #83471 üzenetére

    Az autoaim használata amúgy egy jó titkos fegyver. Ha nagy távolságra kell lőni álló, forgó nmy-re, akkor simán benyomom, mert ott már olyan mindegy hova célzol, megy ahova az RNG viszi. Ha valamiért mozognom kell, de a célpont statikus, akkor egyértelmű, hogy autoaim mindegy mekkora a távolság.

    Közelharcnál szintén nagyon melegen ajánlott, mert igaz, hogy gyenge pontot csak helyezkedéssel tudsz célozni vele (oldal, hát, oda kell menni), de a lényeg, hogy így tudsz a mozgásra figyelni.

    A másik dolog, hogy közelharcnál nagyon gyakori a szerver lag, mégha nem is nagy, amolyan mikro lag, de pont elég, hogy mögé/elé lőjél. Igen dühítő dolog. Autoaim-et a szerver számolja, úgyhogy az be fog találni, a lag ilyen szempontból nem tud megcumiztatni.

    (#83476) csaba17 Lehet, az autoaim miatt volt. Azt ugye a szerver neki gyönyörűen számolja, közben meg lehet akkora lag, mint a ház. Nem azt mondom, hogy minden pro használja az autoaim-et, de nagyon sokan közülük igen. Az egy óriási előny, hogy a szerver szépen mindig a célra állítja az ágyúdat, egy arty esetében főleg, meg -mivel finoman mozgatja- szűkül a célkereszt is, ahogy követi a célpontot. Ezt kézzel csak a nagyon gyakorlott kezűek tudják megcsinálni, nekem mondjuk az soha nem menne ennyire simán, mindig rántok kicsit nagyot rajta és ugrik szét.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz rlazol #83479 üzenetére

    kerülgeted az ellenfelet és meglövöd, aztán szépen a segge mögött fél méterrel elszáguld a lövés, a tornyod meg az ágyúd pedig ránéz :F

    nem is tudom mi a jó szó erre, mert ez nem is biztos, hogy rendkívüli lag, csak amolyan "üzemi" lag, ami mindig ott van, néha nagyon bosszantó tud lenni, sőt mindig, ezért hacsak tehetem, benyomom az autoaim-et ilyenkor és akkor nem kell még az ágyúval is szórakoznom

    az autoaim kb középre céloz, tehát az még mozgás közben is el fogja találni célt közelre, persze nem 80-al száguldó pz1c-ről van szó, hanem amikor egymás körül forognak a tankok

    azt ki lehet tapasztalni, hogy mikor nem szabad lőni ha autoaim aktív, ha körbefutok tankot, akkor az elejét nem szoktam lőni, hanem amikor az oldala és az ágyúm bezár újra egy szöget, persze a lag még ilyenkor is megtréfálhat, de csak nagyon ritkán, ez már nem zavaró egyáltalán

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz Emu #83523 üzenetére

    Ha többször gyújtasz vagy robbantasz egy nagy hp-s ellenfelet, akkor esetleg, de kb nulla az esély rá. A nagyobb testvér sem sokkal jobb ilyen szempontból (+10 pen, de ugyanez az alfa), a proto lesz az első, aminek van reálisan esélye.

    Persze nagy szerencsével bármit össze lehet hozni, de inkább ne számíts rá szerintem.

    Más. aranyat toltam a crusader-be és himmelsdorf hegytetőn végre sebeztem egy lövéssel két ellenfelet, 4hp belement egy is3-be meg kilőttem egy t34-85-t :) A csatát buktuk persze, szóval lehet majd újra csinálni valamikor :((( de az alap küldetés megvan.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz rlazol #83528 üzenetére

    Ki kell válaszd a nemzetet, a tanktípust (ágat: könnyű,nehéz,td, med vagy spg) utána a tankot meg a pozíciót (parancsnok, lövész stb). A leány bekerül a barakkba egy plusz hely kíséretében, az acélnővér skill aktív és mellé választhatsz egyet az teljesen ki lesz fejlesztve. Bármelyik már kifejlesztett tankot ki tudod választani (nem kell garázsban lennie) + prémium és reward tankok (akkor is ha nincsenek)

    A jutalom felvételével várhatsz. A 15. küldetés teljesítése után megjelenik egy gomb, hogy jutalom felvétele és akkor veszed fel, amikor akarod.

    Annyi van, hogy ilyenkor addig blokkolja az adott ág mind a 15 küldetését és nem tudsz javítani rajtuk addig, amíg fel nem vetted a jutalmat. Illetve a stugot sem kapod meg értelemszerűen.

    Más:
    Annak örömére, hogy az előbb sikerült a crusaderrel, most megcsináltam a dupla sebzést az amx-el is.

    Ez a módszer általában bejön, a szélső ház oldala mellől rá lehet fókuszálni arra pontra és nagyon gyakran odajön több ellenség is és betömörülnek. Mondjuk az a vicc, hogy az spg-12-t csináltam meg ezzel a csatával (legalábbis a fő küldetést, majd javítok később), 945 sebzéssel :F Gyönyörű egy csapat volt.
    [link]

  • dfsz34

    őstag

    válasz h1mpi #83544 üzenetére

    Az FTR-n is kint volt, hogy senki ne vegye meg a panther8.8-t, mondjuk eléggé rablás szerű dolog volt a bevezető áron. Most szerintem a helyén van kb.

    Tipikus WG reakció, ahelyett, hogy jó és használható és/vagy különleges képességekkel bíró (pl. e-25 vagy a francia arty) prém tankokat csinálnának, inkább megakadályozzák, hogy a teszten kipróbálják őket. Az élesben úgyis kipróbálja pár ember rögtön és ha sz.r vagy nem éri meg az árát, ugyanúgy elterjed a hír, csak így mondjuk 100-al több balekot behúznak a csőbe.

    Szerintem ez egy elhibázott stratégia, persze azt elhiszem, hogy nem egy egyszerű dolog egy prém tankot megtervezni és főleg ugye a su76i fiaskó után még óvatosabbak, de könyörgöm, ne vegyék fel a piaci kofa mentalitást, hogy ott b.szom át a vevőt, ahol tudom.

    "A teszt arra lesz jó, hogy kipróbáljam a Francia 6-os SPG-t, hogy tud-e splash dmg-et bevinni 2 tankba egyszerre."

    Ott a replay alul, megcsináltam az amx-el is a dupla sebzést sztálingrádon. Mint a sakkban, van pár bevett nyitó lépés, ahova jönnek az ellenfelek, oda kell fókuszálni és bejöhet. Persze, korábban nem jött össze, most meg egymást után kétszer is az angol crusaderrel (igaz azzal aranyat köptem) meg a francia hatossal is. A francia nehezebb jóval, kisebb splash és az arany lőszere nem is alkalmas a feladatra egyáltalán.

    Tényleg, hogyan kell youtube-ra minőségi videót feltölteni? Próbáltam korábban, de nem müxik. Ezzel az overwolf-al tudtam rögzíteni videót, ami elég nagy file volt és jó minőségű de amikor a youtube feltöltöttem pocsék minőség lett belőle.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz edari #83558 üzenetére

    Megpróbálom, de a rögzített videó minőségével nem volt gondom, hanem valami nagyon ocsmány lett, amikor youtube-ra került, de megnézem újra.

    Azt hittem kiesek a székből röhögésemben. Mondom az fcm pak-nak, hogy foglaljon, mit hajkurássza az ellenfelet azzal a sebességgel, meg egy marder2-t nem életbiztosítás megtámadni. Neki is 5 fragja volt meg nekem is, akarta a top gun-t nagyon. Mondjuk azt nem tudtam, hogy afk az utolsó ellenfél, arra számítottam, hogy támad a marder2. Ott volt ugye bajban az fcm, hogy le kellett bontania egy épületet, hogy hozzáférjen, addig én is pozícióba helyezkedtem, megvártam, hogy lőjön egyet és bumm. A tökéletesen kivitelezett frag lopás esete forog fenn kérem szépen és ez a kedves reakció született rá:

    kiki832000 (10:31:26) espece de connard
    kiki832000 (10:31:48) you say cap ... and shoot my enney
    kiki832000 (10:31:53) ******* noob

    Az ilyen vidám pillanatokért (is) szeretem ezt a játékot.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Lunky88 #83563 üzenetére

    Az optikát le ne vedd róla, ez a jó modul sor, töltés gyorsító, függőleges stab meg optika. A lehető legjobb egy meden.

    Egyébként ez egy nagyon fogós kérdés, de én azt mondanám, hogy egy meden a hatodik érzék és a javítás ér a legtöbbet utána látótáv és utána a kamo meg a többi. Gondolom nem csak távolról csipegetsz vele, hanem mozogsz, akár közelharcba is belemész stb. Ezeknek már van elég hp-ja, hogy túléljen egy leláncolást, szóval ha van is javítód és felhasználod, nagyon gyakran lesz olyan helyzet, hogy leszedik többször a láncot és nagyon nem mindegy, hogy mennyi idő alatt rakod vissza.

    A látótáv meg az életet jelentheti, nekem a leopard1-nek jelenleg 470m a látótávja, de még fejlesztek rajta.

    A kamo egy érdekes kérdés szintén. Ez ugye nem egy passzív spotter tank és amit sokan elfelejtenek, hogy lövés után alig marad kamo értéked, tehát ha tipikusan olyan távolságból harcolsz, ahol az ellenfelek (akik használhatnak binot is akár, szóval jó nagy távolságból is észrevesznek) látótávján belül vagy, akkor a kamo értékedet kb a hajadra kenheted, kb az eredeti érték 20,9%-ra esik vissza, más szavakkal elveszted a kamo érték 80%-t egy lövés után. [link]

    Távolról és/vagy bokor mögül csipegetni, oda kell kamo, de ha tipikusan közép távról vagy egyenesen közelről lövöd az ellent, akkor szinte semmit nem segít, tehát úgy kell a prioritást felállítani, hogy a kamo egyáltalán nem fontos, mehet akár 3. vagy negyedik helyre is.

    A másik dolog, hogy pl parancsnoknak, kamo vagy helyzetfelismerés? A helyzetfelismerés ad +13m látótávot és ha megnézed, a kamo hatását: ilyen távolságból spotol téged egy alap leopard1, ha nem mozogsz/mozogsz/lőttél: első eset, nincs kamo: 360m/373/399 - második 100% kamo: 320/340/391 harmadik eset, ha a parancsnoknak nem kamot, hanem helyzetfelismerést adsz 75% kamo mellett 330/350/393.

    Azaz látszik ugye, hogy a helyzetfelismerés amit ad +13m látótáv hasznosabb, mint ami a 25% kamo hatása (bár minimális az előny ha nem mozogsz és mozogsz, de van előnye), de ha lősz, akkor meg sokkal hasznosabb, hogy neked legyen nagyobb látótávolságod, márpedig lőni szokás.

    Én a leopard-al sokat futkosok és közép távolságból lövök, ezért ahogy írtam, hatodik érzék, javítás, helyzetfelismerés és utána jön a kamo meg a többi pl a BiA. BiA-t be lehet esetleg rakni a kamo elé a sorban, ad +2,3% látótávot meg sok egyebet.

    Azt figyeld meg, hogy milyen stílusban használod, ha csipegetsz vele távolról, akkor jó a kamo, de ha futkosol és lövés után kapod a spotot mindig (közép vagy közel távról lősz), akkor cseréld le a parancsnoki kamot helyzetfelismerésre inkább.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz h1mpi #83573 üzenetére

    Ott a link, meg lehet nézni a konkrét értékeket. Pl egy kigyúrt leopard1 396m-ről fog téged felspotolni ha mozogsz és 445m-ről ha lősz. Ha bokor mögött vagy, megint más a helyzet.

    Van hatása a kamo skillnek, de lövés után már egészen minimális. Illetve amit nem tudhatsz, hogy pl az ellenfélnek éppen átképzett 90% (vagy még rosszabb) parancsnoka van, nem használ modul-t, megsebesült a parancsnokot, nem gyógyította meg stb. Van pár olyan eset, amikor drasztikusan csökken az elméleti látótáv.

    Van pár tank, ahol jól ki lehet ütni a parancsnokot, úgy értem jól felismerhető és lőhető helyen van, de általánosságban a torony lövések ezek. Ilyenkor gyakran nem gyógyítanak és valami embertelen rossz látótávja marad neki, könnyű préda tulajdonképpen csak a távolságot kell tartani. Felismerhetőek ezek, mert valóban ahogy írod, nem spotolnak fel.

    Azt kb tudja az ember, hogy melyik tankra kell odafigyelni, aminek nagy látótávja szokott lenni, ha ezek nem spotolnak, máris tudom, hogy valószínűleg ki van ütve a parancsnoka, csak annyi a dolgom, hogy tartom a távolságot.

    Volt már olyan végjáték amit így hoztam le, szándékosan HE-t töltöttem, beleb.sztam a tornyába, persze minimális sebzés, de kiütötte a parancsnokot, ezt meg is kérdeztem a sráctól utána és mondta, hogy igen, ez történt. Olyan vaksi lett, hogy tényleg könnyű préda volt.

    Ugye lehet ezzel kicsit játszani, nagyon gyakran rámegyek az ellen parancsnokára he-vel, persze gyógyítani tudja, szóval nem egy biztos módszer, de bejöhet.

    Talán kézzel foghatóbb példa az m103 tornya, ugye az m103-al úgy kell kezdeni, hogy a torony aljába beleb.szni egyet és jó eséllyel nem tudja utána forgatni (kéne az a javítás skill rá, de sokan csak ilyenkor értik meg, milyen fontos :) ). Nagyon érzékeny a tornya és a nyomorult utána a testét kell forgassa, gyakorlatilag sima liba kiszedni ha körbe tudom futni.

    A parancsnok kiütése azért trükkösebb, mert a spot alapján tudsz csak következtetni arra, hogy sikerült vagy sem.

    (#83574) Mogyesz75 Ez része a mókának, nem? Amúgy tényleg lopják a frageket. Nekem általában nem jön össze a lopás, de most ennyire pofátlan módon sikerült, úgyhogy igen, nagyon mulatságosnak találom, evvan sajnos, hiába nem érted a poént.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz Lunky88 #83578 üzenetére

    Csak a parancsnoknál érdemes szerintem, a többieknél jók a skillek, de várhatsz a cserével addig, ahogy írtad, hogy mindenképpen tervezel egy cserét később BiA-ra, akkor megléped az is jó.

    Esetleg azt fontold meg, hogy a javítás legyen fullos (itt választhatsz, parancsnoknál 4. skill lehet javítás, de a helyzetfelismerés is, ha engem kérdezel a javítást tenném fullra és a helyzetfelismerést 4. nek, de a másik mix is jó) és a kamo-t fejleszd negyediknek a többi három legényen, de ez tényleg egyén függő. Nekem pl a leo-n sokszor lekapják a láncot, nem is szeretem a javítót egyből elhasználni, mert lehet még kritikusabb helyzet is lesz később, persze full javítás sor meg BiA, pikk pakk visszarakják.

    Ugye ez mindig az a dilemma, hogy amikor spotolnak, ha egyenes vonalban hátrálok, akkor nehezebb láncot lelőni, viszont könnyebb eltalálni a tankot magát, kisebb az esély a mellé lövésre meg a pattintásra is, a legnagyobb gond viszont, hogy sokkal nagyobb eséllyel gyújtanak szemből alul (nem a leopard elsősorban, de sok tank van, amit elől, alul meglőve szépen lehet gyújtani, a britek robbannak is, is7 is egyébként). Ha srégen megyek hátra vagy cikk-cakk ban, akkor meg nehezebb ugyan eltalálni, "gyújtós" lövést is ritkábban kapok, de a láncot meg menetrendszerűen lekapják ilyenkor, gyakran nulla sebzés mellett, de ilyenkor meg kapom a sebzést a többi ellenféltől, amíg mozdulatlan vagyok. Meg több új tank van, amiből köpik az HE-t, pl t49, de valamiért el is terjedt ez, hogy a papírszerű tankokra lövik az HE-t, főleg a gyengébb játékosok, de mindegy is ki lövi, ha leszedi a láncom és a tank még félig kilóg én meg csak lesek.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Tuco Ramirez #83586 üzenetére

    Hát igen, egy himmelsdorfon a hajamra kenhetem az optikát, bár ha a hegyre feljutok, azért jó ha látom, hogy ki köpköd lentről.

    A pályákat a sniperkedés ellen alakították át, de egy fejét kidugó és a környéket felvillantó med elég szép riadalmat tud okozni. Az egy más kérdés, hogy ki fogja majd meglőni a spotolt ellenfelet, de legalább látom őket.

    Jelenleg a leo-nak van a legnagyobb látótávja a tankjaim közül (menet közben értve) és gyönyörűen villannak fel az ellenfelek ahogy vágtat a tank a pontból b-be.

    A másik meg a végjáték, egy leo, batchat érezhető előnyben van ha kisebb látótávú ellenfelek maradnak, persze ha bokorban lapít a bázisa mellett, akkor a világ legnagyobb látótávja se érne sokat :) Az ilyen ellen van a hatodik érzék meg a pályaismeret. Egyszer azt csináltam, hogy spotolt egy suttyó, de sejtettem, hol van. Kimentem a feltételezett látóköréből (már nem spotolt), he-vel odab.sztam kettőt a bokornak, azért he-vel, mert azzal nem kell pontosan betalálni, kettőt meg azért, mert ha láncot lőttem, akkor kapjon még egyet (kicsit máshova céloztam) ha meg nem lánc volt, akkor egy lövés után sok gyenge játékos meglapul, nem mozdul, kettő után már megmozdul mindenki.

    Mi történt? Kimozdult a bokorból, ahogy sejtettem és mozgás közben neki már nem aktív a bino-ja, nekem meg sokkal nagyobb a látótávom ilyenkor.

    Érdemes odab.szni a bokornak, ahol komolyan sejti az ellenséget az ember, mert meg fog mozdulni, a binoja inaktív lesz, a látótávja lecsökken, jelentős kamo értéket is veszít (álló helyzetben mindig magasabb, kivéve a light tankokat), esetleg kilóg valami része stb stb. Én mindig he-vel b.szok oda, mert az hatásosabb erre a célra és mindig kétszer, egy picit elmozgatott célkereszttel. Meglepően gyakran bejön :) túl népszerűek azok a bokrok.

  • dfsz34

    őstag

    Kipróbáltam ezt az autoaim segédet és azt kell mondjam az egyik legjobb mod, amit próbáltam eddig. Persze, tudni kell használni az autoaim-et úgy általában, mikor lehet használni és hogyan kell helyezkedni a helyes lövéshez, de mikor a 110 beszabadult a 122-es D25T-vel a három arty közé, az mindent megér. Úgy ahogy nyomultam előre pukkantak szépen sorban széjjel az artyk :) Meg sem álltam csak kicsit ráigazítottam a tankot a célra hogy az ágyú rálásson jól és kész, pukk én meg megyek tovább megállás nélkül .Ez hatalmas dolog.

    Nagyon jó ez a mod, főleg a nagy sebeséggel repesztő light tank, és főleg hepe hupás talajon nagyon nehezen tud célra állni, ezzel meg megvan könnyedén és így tudok a manőverezésre figyelni, nem kell a célponttal sz.rakodni.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Bobyjack #83645 üzenetére

    Nem írnak semmilyen xwm-ről, de nem tudom biztosan, hogy menne-e nélküle.
    [link]

    (#83648) grizlisandor Nekem még 56k a normális ágyú a 110-re :D Ilyen szempontból megérte a wz111-et kigrindelnem, mert azon lehet gyakorolni a működését ennek az orosz csodaágyúnak. Nem tudom, hogy ki hogyan van vele, de az is3 akkor mumus neki, célozhatok én bármelyik gyenge pontjára, isteni szerencse kell ahhoz, hogy belőjem ezzel.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz h1mpi #83669 üzenetére

    A francia hatossal nagyon nehéz, de nem lehetetlen, egy példa: [link] Nagyon rá kell állni vele a forró pontokra, ahol több ellenség szokott ügyeskedni kis területen. Himmelsdorf hegytető a másik ilyen pl. A brit 7-el is megcsináltam Himmelsdorfon, de azzal arannyal, annak már 4,5m a splash sugara.

    Érdekes ez, de mióta van a PM, figyelgetem ha nagyon jó artysta van és a francia 8-t már feltűnően sokszor láttam, hogy top sebző bőven 3e feletti eredménnyel és többször volt top xp is, ami kell majd a végső küldetéshez az obj260-ban (mondjuk lehet, hogy soha nem jutok el oda, ha ilyen tempóban haladok :) )

    Más arty nekem nem tűnt fel ennyire, de a francia 8-as jó lehet nagyon, arty szemmel nézve pontos ágyú, gyors célzás.

    Mondjuk a gyakoriságot úgy kell érteni, hogy kb 3-400 csata alatt kb 8-9 ilyen esetet láttam és abból 4-5 a francia 8 volt. Nekem ez elégséges info arra, hogy a francia 8-t be kell szerezzem a kemény pm küldetésekhez. Mondjuk a területsebzésre az sem alkalmas, arra másik arty kell.

    A másik arty ág a brit amit kihúzok, egyrészt tier5-nél lehet kezdeni, a valentine-ról kifejleszteni a bishop-ot. Másrészt az fv egy egyedi arty-scout kombinált játékmód, ami érdekes és egyedi. Harmadrészt a kálhyacsövön is belőnek, lásd circon videóját, ahol átlő a hegyen karelián.

    Az amcsi tier10 artynak böszme nagy a splash dmg, a tier9-t is dícséri mindenki, még QB is, az is jó lehet.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Terek #83685 üzenetére

    Nem feltétlen, ha odaérsz a küldetéshez, akkor rákérdezel a csata elején, ha látod, hogy vannak olyan típusú tankok, hogy kit érdekel a szakasz a pm küldetéshez és szinte mindig van jelentkező. A stug féle szakaszos küldetéseket akár 1 ember is megcsinálja (kivéve a light-arty kombót), úgyhogy mindegy, hogy nincsenek összeszokva a szakasztársak. A nagyobb tankok szakaszos küldetései már valóban kemények, azt nem hiszem hogy ilyen adhoc szakasszal meg lehet csinálni, vagy gyakorlottabb játékosok kellenek, de a stug az még nem. A TD első szakasz küldetést úgy csináltam meg, hogy elment a netje a srácnak és csak a csata végére jött csak vissza, mondtam neki, nyugi, már megvagyunk a küldetéssel, a mellék küldetés is meglesz, ha életben marad egyvalaki :)

    Egyedül a light-arty vegyes küldetés az ahol én pl elakadtam, aki jött srác nem bírt 1000-t sebezni egy tier9 artyban sokadik nekifutásra sem, úgyhogy nekem se lett meg, de neki sem, ráadásul neki 2000-t kéne sebeznie :)

    Dobd fel a kérdést a chat-ben mindkét csapatnak, mindig lesz, akit érdekel. Sok olyan is van, hogy klánban van, de nem érnek rá vagy nincs olyan tankja stb. Sok a kicsi klán.

    Más. Szenzációs ez az autoaim segéd, nagyon tetszik. Egyedül maradtam a T25/2-vel prokhorovka hegyoldalban és ilyenkor már csak a max sebzésre lehet törekedni, mielőtt kiszednek. Azt nem tudtam, hogy a síneknél fog jönni először az ellen vagy a hegytetőről, ezért beállítottam az ágyút a kettő közé. Jött is a scout a síneknél, kidugta a fejét, én fordítottam az ágyút és szinte azonnal aktiválni tudtam az autoaimet. Ahogy célra állt az ágyú egy nagyon minimálisat vártam, figyeltem a scoutot, hogy ne tűnjön el a tornya és bumm, kiszedtem. Nekem nincs ilyen villám reakció időm, hogy sniper módban ki tudtam volna szedni. Az egész jelenet nem volt szerintem 2-3 másodpercnél több. Szerintem anyázott is a scout miatta, azért az durva, hogy éppen csak kidugja a fejét és már kapja a lövést :)

    Amire nagyon figyelni kell, hogy su, isu, szemből nem szabad befogni, mert nem fogja belőni a löveg mellett, ahova rááll, azokat manuálisan kell. A másik, hogy kell néha az arany. A bulldoggal nem tudtam leállni célozni, mert ellenfél vett körül. Egy t34-3-t befogtam, de nem tudtam körbefutni, mert malinovkán a vízben, domb mellett állt. Normál lőszer nagyon nehezen vitte be, a következő tárat aranyra váltottam és az már kiszedte. Vannak ilyen helyzetek.

    Artyban feltűnően hasznos, TD módban simán ki lehet kapkodni a látótávon belül levő ellenfeleket vele, nem kell a műhold képpel szórakozni. Még TD-ben is használom, mert ahogy rámegyek egy ellenfélre, bekapcsolom és azonnal tudok lőni, ahogy ráfordultam (akár úgy is, hogy takarásban van az ellenfél), így nyerek egy minimális időt, ami azért sokszor számít, nagyon is.

  • dfsz34

    őstag

    válasz jr1994 #83700 üzenetére

    Így van, a villámgyors kapáslövések hatékonyságát megnöveli az autoaim-segéd mod. Ilyen lövéseket a straik-tól láttam eddig csak, persze ő segéd mod nélkül :) elképesztő reflexei és kézügyessége lehet ha mod nélkül meg tudja csinálni.

    Amikor fut teljes gázzal a scout és nem síma a talaj, akkor nekem nagyon nehéz befogni a célpontot, de még az autoaimet rátenni sem egyszerű. Ilyenkor is segít, sőt ez óriási segítség, így egész komolyan növelhető a scoutok átlag sebzése. Az egy más kérdés, hogy gyakran kell arany autoaim mellett, ha sebezni is akar az ember, de ez teljesen független a segédtől.

    TD, arty: a legtöbb közeli, takarásban levő célpontot eddig is be tudtam fogni, madárnézetben, de ez a mod jelentősen felgyorsítja a dolgot, nem kell zoomolni.

    Amit viszont nem lehetett megtenni eddig, hogy 3-400m-re takarásban levő célpontot is befog, akkor is ha én nem látok rá. Ezt még madártávlatból sem lehetett szerintem, elméletben talán, de olyan böszme madártávlat zoomot nem használtam soha és nagyon sokáig tartana zoomolgatni.

    Artyval befogom a célpontot, ha felspotolták és a kirajzolási távolságon belül van persze, mindegy, hogy takarásban van és arc-on belül hiába mozog, nekem folyamatosan szűkül a célkeresztem, ahogy követi. Kézzel én nem tudom ennyire finoman követni a célt, mindig szétugrik. Ha teljesen becéloztam és megáll a célpont vagy felém közelít vagy lassan mozog és/vagy hatalmas méretű, már lehet is lőni, persze ilyenkor nem látom a műholdas segédet, hogy a röppálya tiszta-e vagy sem. Segít a pályaismeret (nyílt pálya rész, ismert helyek stb) vagy csak próba szerencse alapon. Meglepően gyakran bejön a lövés. Nyílt pályákon nem is kérdés. Prokhorovka középen futkosó scoutok, gyakran megállnak lőni, már mehet is a gránát a fejére. Messze jobban be van célozva és pontosabb lesz a lövés, mintha műholdból próbálnám követni.

    Persze megvannak a korlátai ennek a segéd modnak is, de hozzátesz a játékhoz és kihasználva ezt a lehetőséget hatékonyabban lehet harcolni.

    (#83702) sith7 elég, de hogy csinálsz 1500 hp spotot vele? type62-vel, prokhorovkán a bokorból 3e spotot tudtam csak összeszedni úgy, hogy 7-8 percen keresztül világított szinte folyamatosan 5-6 ellenséges tier 8-10 TD + nehéz tank. Ja igen, és kb 1,5e spotot a középen futkosó scoutokról szedtem össze, nem pedig az említett td+nehéz tankokról.

    Annyira csapatfüggő, hogy az elmondhatatlan. Hiába spotolsz, ha az arty nem lövi, a társaid túl messze kempelnek vagy nem bírják belőni a célpontot.

    tier5 scout tankkal szerintem vért kell hozzá izzadni, de nem lehetetlen persze, csak annak nincs olyan látótávja, mint egy kigyúrt 7-nek vagy 8-nak.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz Tomi0703 #83708 üzenetére

    "Bevitetem magam T10-be azt helló. " Ember, a luch-nak van kemény 330m alap látótávja, azt körberöhögi már a legtöbb tier8 nehéz is, nemhogy a tier10. Ha jön szembe egy kigyúrt tier7-8 light, akkor már kilométerekről észrevesz.Vagy med, a leopardom pl menet közben ellát 470m-re és szerintem a kamoja sem sokkal rosszabb.

    Meg ahogyan írtam, kell hozzá a csapat is. Világíthatod a fele ellenséget, ha nem lövik vagy nem tudják meglőni. Ja és az egy látótávra kigyúrt tier7 könnyű tank volt, ha valaki megmozdult a bokor mélyén, már világított is, csak a csapatom nem lőtte.

    Nem tudom, mikor csináltad, de most már az a módi, hogy hemzseg a csata könnyű tankoktól, ha te is könnyű tankkal vagy (lehet az mm párosít, szerintem tutira, mert ha TD-vel megyek akkor TD hemzseg).

    A bokorig garantáltan nem jutsz el élve Lakeville-n, mert az ellenfélnek is küldetése van, több közülük öngyilkos módon is teljesíthető.

    Nem azt mondom, hogy lehetetlen, de minek szenvedni vele? Ha nincs más, akkor próbáld azzal, de a keményebb pm küldetésre én tier7-8-t vinnék inkább.

    (#83719) 04ahgy [link]

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    Nem volt ez egy túlságosan nagy csata, de próbálgatom aktívan az autoaim segédet. Lehet benne látni, hogyan működik a gyakorlatban. Óriási segítség, hogy nem kell bíbelődni az ellenfél befogásával. Be sem megyek sniper módban soxor, autoaim, célzás, lövés. Hatalmas segítség ez, mert tudok a mozgásra figyelni jobban. Nem lehet mindig használni, használom a sniper módot is, de lényegesen kevesebbet. Meg kell találni a jó arányt és hogy mikor érdemes használni, ütöképes egy cucc az biztos. Remélem nem bannolják, mert végül is nincs benne semmi olyasmi, amit amúgy ne lehetne megtenni, csak az idő, amíg befogok egy tankot vagy kizoomolok madárnézetbe és onnan fogom be, így gyorsabb.

    Ha mozog a scout akkor ki kell lépni az autoaim módból. Csak nagyon lassú tankok esetében működik.

    [link]

    Map: El Halluf T25/2 3 711 (x3 for the first victory each day) 28 883
    Battle achievements Top Gun, High Caliber, Tank Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
    Legénységi XP: 3 711 Javitások: 3 238 Lőszer: 4 590
    Teljes: 21 055 WN8: 8 978 (100)

  • dfsz34

    őstag

    válasz Zolee_70 #83919 üzenetére

    Mielőtt nekivágsz bármelyik arty ágnak egy dolgot érdemes megnézni. Az SPG-15 küldetések ugye arról szólnak, hogy legyél top sebzö 1-3 pozícióban meg xp 1-3. Ez komoly artysok szerint elég nagy kérés, hiába nem tűnik annak.

    Na most én nézegetem egy ideje, illetve van két artym, francia 6 meg a brit 7 (illetve az 6 is megvan még, de nincs legénysége).

    Eddig kb 8-9 olyan esetet láttam a 3 sajátomon kívül, hogy arty volt a topon mind sebzés mind xp tekintetében. Nem figyelem nagyon intenzíven, szóval lehet, hogy több eset is volt, csak nem vettem észre. Ennek kb a fele a francia 8 arty volt a másik fele meg mindenféle, volt német is mondjuk.

    Illetve a tier6 franciával én eddig 3x megcsináltam ezt a mutatványt (top sebző és xp), abból kétszer győzelem mellett. A brittel egyikkel se tudtam eddig. Ja és a francia artyval csak class2-m van eddig, hm érdekes és mégis 1800 körüli sebzéssel már beérhetek a csúcsra vele, persze ebben van autoaim-es TD módban kiszedett ellen is, de ez nem annyira rettenetesen ritka és nehéz ezzel. 84 csatából 3 és még volt kb 6-7 olyan eset, amikor befértem a top3-ba.

    Ez persze nem egy reprezentatív felmérés, de én emiatt a francia arty ágat tolom. Ha már a küldetés miatt, akkor legalább a küldetésnek jól fekvő arty ágat toljak, nehogy azzal szembesüljek, hogy a nekem idegen tank ágba beleölök rengeteg időt és utána meg ott állok, hogy jó, jó, de hogy csináljam meg a legnehezebb küldetéseket vele? A britet meg a löveg röppályája miatt csinálom, de nekem kevésbe tetszik viszont kell nagy arty az olyan küldetésekhez, ahol előírt sebzést kell teljesíteni.

    Más. Majd az ideg megesz, a T32 tornya pattogtatott 5770-t, lőttem mellé 2735-t, nulla hp veszteség mellett, csak ugye, nem járok még a HT-15-nél, pedig meglett volna simán. Esetleg még kimentem volna és bevállalok 1000 körüli sebzést, hogy biztosan meglegyen. Ez küldetés kiválasztás néha az agyamra megy.

    (#83937) echterion frag-et érdemes kis(ebb) tierben próbálgatni szerintem. Ha top tiernek berakja a type58-t, akkor lesznek azért ott nagyon papír és nagyon kevés hp-s emberkék tier4-ben, vagy a kenyérpirító, ha annak oldalról nekimész, szerintem a holdba fellököd :) Esetleg azt tudod még tenni, hogy beleb.szol egyet az artyba (panther-el kettőt vagy hármat) és a többit lerammolod róla, de nekem megszámolni nem tudom, hányszor lopták el így a frag-et :)

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz SimonYana #83976 üzenetére

    Ugye vicc akar lenni, mert ennyire h.... nem hiszem, hogy lehetsz?

    Ami engem jobban érdekel, hogy át kéne gondoljam, milyen legénységet húzzak ezekben a Winter módos tankokban. Pl. érdemes lenne-e átraknom a T32 legényeit a mammoth-ba, oda-vissza konverzió 80e xp, nem tudom, hogy össze lehet-e hozni ennél többet benne.

    Mert ugye most már a bőség zavara van, női legénység (jól képzett), meg akkor itt is képezni egy csapatot, nincs is annyi tankom, hova rakjam őket?

  • dfsz34

    őstag

    válasz Balika23hun #83979 üzenetére

    Az artyban egy undorító dolog van, az egész hype ugye, hogy ahol arty van ott nincs kempelés meg a többi. A francokat nincs, totál kontra produktív az egész.

    Az arty csak a spotolt ellenfeleket tudja lőni, néha megpróbálkozik counterarty-val és nagyjából ennyi. Ki van fel spotolva? Hát persze, hogy az, aki harcol és még véletlenül sem az, aki kempel a bozótosban.

    Innentől ne jöjjön senki, hogy a kempelés ellen van, sőt ha van arty észrevehetően kevesebb teret játszanak be a játékosok, senki nem akarja elhagyni a fedezéket és a többi. Annyi igazság van benne, ha van arty, akkor például nem hagyom kint a T32 tornyát, hanem próbálom némi testmozgással elkerülni a gránátot, de egy ekkora tankban ez ritkán sikerül, a splash-t legalább megkapom. De ugye itt sem a klasszikus értelemben vett kempelésről beszélünk, hanem harcolok az ellenséggel, akik egyébként arty nélkül is legyűrhetnének, csak sokszor 5-6 tank sem mer rám rontani, szóval ez egy másik történet.

    A végjátékban is utálom, mert ha beszorítanak valahova és talán meg tudnám oldani a dolgot sidescrap vagy kis trükközések, tekerés, kerülgetés stb, de az teljesen kiszámíthatatlan, hogy kapom-e vagy nem a gránátot a térkép másik sarkából. Ilyenkor kifejezetten a játék élmény ellen van az arty, szerintem. Izgalmas helyzetek lennének ezek, több tank egy ellen és nem is mindig egyértelműek az esélyek, lehetne taktikázni stb, de ha ott az arty az ellenfélnél, akkor szerintem általában hamar véget ér az élmény. Biztos van olyan játékos, aki a 2-3-4 ellenfél mellett még az artyra is tud figyelni, de ez nem tipikus.

    Ha gyors tankkal vagyok és több ellenféllel szemben maradtam akár egyedül akár agyhalott társakkal, akkor elmegyek az artyért először. Ha az megdöglött, akkor lehet végre játszani.

Új hozzászólás Aktív témák